Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zit ik hier goed?
http://www.amd.com/us-en/Processors/...82_871,00.html sorry ik ben echt een nul met computers en ben nogal bang dat ik dingen installeer die alles alleen maar erger zullen maken. ik vermoed dat ik deze zou moeten hebben dan?: Microsoft Windows® 2000 Patch for AGP Applications on AMD Athlon™, AMD Athlon XP, AMD Athlon MP, mobile AMD Athlon 4 and AMD Duron™ Processors (ik heb windows xp professional) |
![]() |
|
![]() |
ik ga zo eens even bij de CD's die meegeleverd zijn kijken.
hoe kan ik jullie een volledig modelnummer geven? ik heb een laptop van toshiba en ik ga daar zo ook even kijken, ik heb namelijk net even op nVidia gekeken en mijn systeem laten scannen en kreeg dit: Product: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family Current Installed Driver: 0.0 Toshiba requires that you download the driver for your GPU from their support site. You can find more information at: http://www.toshiba.com. The GeForce M series and GeForce Go series notebook GPUs use drivers that have been customized by the notebook manufacturers to support hot key functions, power management functions, lid close and suspend/resume behavior. NVIDIA has worked with some notebook manufacturers to provide notebook-specific driver updates, however, most notebook driver updates must come from the notebook manufacturer. Additionally, the desktop GeForce graphics drivers will not install on Geforce M series and Quadro M series notebook GPU's |
![]() |
|
Dat kan je inderdaad proberen, en anders heb ik de Toshiba Support site voor je opgezocht:
http://nl.computers.toshiba-europe.c...ivers_bios.jsp Daar geef je het modelnummer en dergelijke in (je zoekt een 'display driver' volgens hun beschrijving; ik zal ook even de link uitleggen: in desktopcomputers is AGP een type insteeksleuf speciaal voor grafische kaarten, dus vaak wordt dat nog met die naam gebruikt: in een notebook heb je een gelijkaardige aansluiting, hoewel die meestal vastzit; maar sinds een paar jaar wordt dat minder en minder gebruikt (het nieuwe systeem is PCI-express, moest het je intereseren) ). Een term die voor een grafische kaart of grafische driver ook nog wordt gebruikt, is VGA; maar dat is een term die ouder is dan mezelf; maar het kan misschien wel handig voor je zijn om te weten dat die term ook vaak op iets gerelateerd aan een videokaart kan slaan ![]()
||
Wat Googlewerk geeft aan dat je een Toshiba Sattelite Pro L100-160 hebt, die heeft een Intel 945GM chipset en ook een videochip van hetzelfde type:
Citaat:
Als het goed is geeft deze link je gelijk de download voor de goede drivers voor je videokaart en moet je hier verder mee komen. Dat het geen AGP-videokaart is kan wel kloppen, aangezien het een video-adapter is die rechtstreeks op je moederbord is aangesloten en geen eigen geheugen heeft. Hierdoor is de laptop ook niet geschikt om games mee te spelen. De nieuwste games zullen het niet tot nauwelijks doen en oudere games haperen omdat er niet veel video-geheugen beschikbaar is. Dat wordt namelijk 'geleend' van het geheugen dat in de laptop zit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #15 D@mien | 500 | 16-05-2007 17:07 |