Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga hem niet kijken, al lijkt ie mij toch wel leuk (mijn moeder vind het niet zo'n goed idee) Maar volgens mij is het wel een goede film, de trosgids gaf hem 4 sterren
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1, 2, Freddy's coming for you
3, 4, better lock your door 5, 6, get your crucifix 7, 8, better stay up late 9, 10, never sleep again Ik ga hem zeker kijken. Ik hoop trouwens ook dat ze verder gaan. Deel II was een stuk minder, maar deel III was weer bijna net zo goed als het origineel. Van de andere delen weet ik niks meer ![]() |
![]() |
|
A NIGHTMARE ON ELMSTREET.
In totaal 7 delen: - A Nightmare on Elm Street - A Nightmare on Elm Street 2: Freddy's Revenge - A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors - A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master - A Nightmare on Elm Street 5: The Dream Child - Freddy's Dead: The Final Nightmare - Wes Craven's New Nightmare ![]() Komt vanavond op V8, beste van de 7 delen. Met Johhny Depp. ![]() Niet zo goed als de eerste maar absoluut wel de moeite waard. ![]() Bijna net zo spannend, bloederig en eng als de eerste. ![]() Een erg apart deel maar wel griezelig. ![]() Freddy is back!!! ![]() Dit is de meest bloederige deel, maar niet de engste.... ![]() New Nightmare vind ik de slechtste van de 7, toch leuk om te zien.
Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 20:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb al weleens een film gezien ja, alleen weet niet meer welke, en ik wist toen ik hem aan het kijken was niet dat het nightmare on elmstreet was, ik zapte er toevallig op....want ik las net waar hij over gaat enzo, dat hij in kinderens dromen terugkomt, en die film heb ik idd gezien, die vent zag er ook zo uit als freddy dus... hmmz wel stom dat ik nu ineens achter kom dat ik weleens een deel heb gezien.. ik ga zo wel effe op v8 kijken |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb er veel gezien op m'n 13é het beste deel vond ik die ene waarin Freddy ook echt in de real world kwam en zelf ook weer terug kon terwijl ze een film over hem aan het maken waren en dat dan dat zoontje van zo'n vrouw bezocht word door hem onder z'n dekens *shivers* en dat die knuffelbeer hem dan moet beschermen *rent naar mama toe*
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
want mij boeit t wel ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Had een aantal delen vroeger al gezien (1, 2, 4 en 5 geloof ik) en vond ze destijds heel koel.
Heb vanavond nog wel een stukje gekeken, maar vond er niet zoveel meer aan. Vind het allemaal een beetje knullig geacteerd, alhoewel het idee erachter best goed is, en Freddy wel een koel horror-personage is. Maarjah, vanuit nostalgisch oogpunt *kuch* blijf ik het wel een aparte serie vinden. Ik vind deeltje 7 (New Nightmare) wel het beste van allemaal. |
![]() |
|
Ik heb deel 2 eens een keer gezien... tenminste volgens mij was het deel 2. Toen stuiterde er steeds iemand op en neer op een bed, Freddy was onzichtbaar ofzo... die film heb ik hikkend van de lach afgezet.
Verder kan ik me er nog één herinneren... met een bus in het begin, en Freddy zat dan achter het stuur. Of was dat dezelfde? ![]() Naja, iig... niet veel aan, wat mij betreft... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() NIGHTMARE !!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw, vond niemand die vrouwelijke hoofdpersoon in deel 1 zo knullig acteren? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de moeder, die was idd een beetje poppig, maar het viel me niet op van: jeetje dat is echt duidelijk een pop en dat matras, die heb ik echt niet gezien ![]() ![]() |
![]() |
|
Trouwens, A Nightmare on Elmstreet (1984) had een budget
van maar $ 1,8m. - The Shining (1980) had een budget van $ 19m - Jaws (1975) $ 12m - Aliens (1986) $ 18,5m - Alien (1979) $ 11m Dus het is best knap van Wes Craven om voor $ 1,8m een horror klassieker als ANOES te maken. Op de dag van vandaag zou Johnny Depp die in ANOES zijn debuut rol speelde $ 15m krijgen voor een rol terwijl die toen misschien maar $ 10,000 kreeg. Tja, d'r zijn ook andere goede horror films gemaakt voor een lager budget, bijv. de klassieker The Texas Chainsaw Massacre (1974) voor maar $ 140,000 en The Blair Witch Project (1999) voor $ 35,000. Maar het kan lager, Robert Rodriguez' aktie cult hit El Mariachi (1992) is gemaakt voor een grappig budget van: $ 7000.
Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 14:31. |
![]() |
|
O ja Freddy vs Jason is in voorbereiding, hierin neemt Krueger het op tegen Jason uit de Friday the 13th serie. (vs films zijn in, er gaat ook een Alien vs Predator komen... YEAH!)
|
|