Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hoeft in principe niets ter voorbereiding te doen. Er word op een niveau gestart wat aansluit bij jou kennis. Mocht je al iets willen doen:
"Ter voorbereiding op de reguliere opleiding, kan je bij Succes op je 17e beginnen met lessen in de rijsimulator. Deze simulatorlessen maken deel uit van het Studentenpakket. Hiermee is het mogelijk om 3 weken na je 18e verjaardag achter het stuur te zitten van een auto, in bezit van je eigen rijbewijs!" http://www.verkeersschoolsucces.nl/r...naf17jaar.html
|
Verwijderd
|
Ruim van tevoren naar je lokale rijschool gaan en afspreken dat je zodra je 18 wordt begint. Tegenwoordig hebben de (grote) rijscholen maanden van tevoren al de planning vaststaan, dus je kan je complete pakket al inplannen. Alleen je examen kan je wellicht nog niet inplannen, gezien de nieuwe regels, maar dat komt wel.
Simulatorlessen lijken me weggegooid geld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inderdaad gewoon ruim van te voren jezelf in laten plannen bij een rijschool, dan ben je er zeker van dat je meteen kunt starten als je 18 wordt. ![]()
|
![]() |
Als je de theorie nog moet leren:
Er zijn ook enkele websites die erg goed zijn om de theorie in te oefenen. Ik had een boekje met theorie, dit heb ik 2 keer aandachtig gelezen en voor de rest gewoon geoefend op het internet. Ik heb daarvoor http://www.soundandvision.be gebruikt. Als ik mij niet vergis vind je daar de straatcode voor zowel België als Nederland. Er zijn ook een heleboel oefeningen die hetzelfde opgesteld zijn als de oefeningen die je op je examen zal krijgen. Op het forum zijn er ook allerlei handige tips over theorie en praktijk te vinden. Tegenwoordig zijn sommige stukken van de website wel betalend maar ik denk dat je er toch nog handige info + oefeningen kan vinden. Als je de theorie kent, kan je jezelf dus testen met deze website (of eventueel de theorie wat verder instuderen). Bij mij werkte deze methode erg goed, ik had op mijn theorie 47/50 en was dus geslaagd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Belachelijke regel omtrent rijbewijzen Fuehrerschein | 15 | 31-03-2011 11:03 | |
Algemene schoolzaken |
debat over rijbewijs Vash112 | 5 | 11-06-2005 21:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Je rijbewijs halen als je in het buitenland woont Daantje_0705 | 15 | 09-02-2005 17:07 | |
De Kantine |
Rijbewijs halen in Spanje Stefanie | 31 | 03-01-2004 16:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimvrouw wil niet ongesluierd op rijbewijs arvid_18 | 41 | 06-02-2002 15:30 |