Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2009, 16:12
anoniem1994
anoniem1994 is offline
ik vind een meisje leuk . daar heb ik een avondje mee afgesproken toen heb ik met haar gezoend. maar voor haar voelden het niet goed want ze had al een vriend dus ik heb geen idee wat nou ? wat moet ik nu doen want ik vind haar echt heel leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2009, 16:18
Luna
Luna is offline
Als het voor haar niet goed voelde kan je daar niet zoveel aan doen. Dus dan laat je haar met rust.
Oud 17-01-2009, 19:03
anoniem1994
anoniem1994 is offline
maar ze heeft iets uniek's vind ik en wil er niet laten gaan
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 20:01
sigh.
sigh. is offline
Wees als een vriend, steun haar als het slecht gaat. Zorg dat ze bij jou terechtkomt mocht het uitgaan. Ik zou zelf niets doen wat haar relatie zou verslechteren, want dit kan ook tegen je in gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 20:18
anoniem1994
anoniem1994 is offline
ja idd dankje
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 22:58
Verwijderd
Ze heeft iets heel speciaals. Als je vreemdgaan speciaal vind, en het niet erg vind dat zij daar geen morele bezwaren tegen heeft, moet je vooral voor haar gaan.

En dan zien we later je topic hier wel weer verschijnen vol gehuil dat ze ook bij jou is vreemd gegaan.

Zeker, een speciaal meisje.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 23:02
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
elk meisje heeft iets unieks
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 23:10
Verwijderd
Citaat:
elk meisje heeft iets unieks
ow....

nou, dat zal dan wel.

Ik zou haar niet moeten, als ze vreemd gaat. Maar misschien ben ik daar dan wel weer uniek in
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 23:13
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ow, het was een reactie op wat TS zei over de uniekheid van het meisje. ik bedoelde niet dat elk meisje de unieke eigenschap van vreemdgaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ow, het was een reactie op wat TS zei over de uniekheid van het meisje. ik bedoelde niet dat elk meisje de unieke eigenschap van vreemdgaan heeft.
ow

gelukkig
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 17:32
Artemist
Artemist is offline
Waarom zoen je dan met haar als ze een vriend heeft?

Of ben ik nou de enige met een beetje respect voor een relatie tussen twee mensen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 20:11
sigh.
sigh. is offline
Dat is een punt waarop iedereen van mening verschilt. Het klinkt niet alsof het meisje onder druk stond en als ze zoent met een andere jongen lijkt de relatie niet sterk..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 20:18
Roosje
Roosje is offline
Alles kan kapot.

Maar stel jezelf de vraag of je een chick wilt die vreemdgaat. En of zij ook wel vindt dat jij iets unieks heeft. Want misschien heeft ze gewoon aandacht nodig yarr. Hoe oud ben je, veertien zoals je geboortejaar zegt?
Oud 18-01-2009, 20:43
Verwijderd
alles kan kapot.

vol er voor gaan
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 22:13
Verwijderd
Iemand die vreemdgaat moet je niet willen als relatiemateriaal, maar voor als neukerdje erbij kan het best, dus als je denkt dat dat een optie is: go for it.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 07:27
WolterB
WolterB is offline
Je zegt het al prima in de topictitel, ze heeft al een vriend. Afblijven dus.
Maar als je wilt kan je natuurlijk proberen de ralties kapot te maken, zorgen dat ze vreemdgaat met jou en over een x aantal maanden erachterkomen dat ze het bij jou doet
Oud 19-01-2009, 07:58
I C U
I C U is offline
Alles kan kapot, jawel!

Maarrem, ik zou haar even met rust laten. Om er nou gelijk bovenop te duiken is waarschijnlijk geen goed idee. Wie weet was je een domme fout. Als dat niet het geval is, merk je dat vanzelf.
Oud 19-01-2009, 08:29
Verwijderd
Citaat:
ik vind een meisje leuk . daar heb ik een avondje mee afgesproken toen heb ik met haar gezoend. maar voor haar voelden het niet goed want ze had al een vriend dus ik heb geen idee wat nou ? wat moet ik nu doen want ik vind haar echt heel leuk.
er is niets meer aan te doen, de wereld zal vergaan.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 09:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:

Of ben ik nou de enige met een beetje respect voor een relatie tussen twee mensen?
Boeiend, wat is het morele bezwaar als je niet bevriend met die persoon bent of hem niet kent?
Oud 19-01-2009, 10:00
JustADreamer
JustADreamer is offline
Wil jij een meisje die zo makkelijk met een andere gozer zoent als ze al een relatie heeft? Want als ze het met jou heeft gedaan, wie zegt dat ze het dan niet met een ander doet?

Wil je haar dan nog steeds, sta gewoon klaar voor haar, meer niet, niet opdringen, niet stoken, als het uitgaat moet dat vanzelf gaan.
Oud 19-01-2009, 12:16
Verwijderd
Citaat:
*pat* nee hoor
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Wees als een vriend, steun haar als het slecht gaat. Zorg dat ze bij jou terechtkomt mocht het uitgaan. Ik zou zelf niets doen wat haar relatie zou verslechteren, want dit kan ook tegen je in gaan werken.
hahaha nee zoiets verslechterd de relatie niet.. een meisje helpen met relatieproblemen... a man's best friend..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 16:11
Luna
Luna is offline
Citaat:

als je de reacties boven je zou lezen weet je het antwoord op je tweede vraag.
Oud 19-01-2009, 16:16
Luna
Luna is offline
ps. iedereen reageert alleen maar op tfeit dat ze een vriend heeft. dat vind ik niet de doorslaggevende reden dat hij haar met rust moet laten maar dat ZIJ zich niet goede voelde bij het zoenen met de ts wel. daar gaat het toch om.
@TS: haar mening telt ook in dit verhaal dus doe niet zo irritant en laat haar met rust.
Oud 19-01-2009, 18:40
Verwijderd
Citaat:
ps. iedereen reageert alleen maar op tfeit dat ze een vriend heeft. dat vind ik niet de doorslaggevende reden dat hij haar met rust moet laten maar dat ZIJ zich niet goede voelde bij het zoenen met de ts wel. daar gaat het toch om.
@TS: haar mening telt ook in dit verhaal dus doe niet zo irritant en laat haar met rust.
Hier gaat het natuurlijk om. Als het niet goed voelde voor de dame in kwestie dan kun je niet anders dan concluderen dat je haar met rust moet laten.

Als meisjes interesse tonen vind ik het niet zo ter zake doen dat ze een vriend hebben verder
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2009, 23:29
cenerentola
cenerentola is offline
Rustig afwachten tot het uit gaat met haar vriendje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten