![]() |
|
Wij zoeken een aantal goede tekenaars die een design willen maken voor een website. Het gaat om The Indy Experience.com . Kennis van Indiana Jones is niet nodig, goede tekenvaardigheid is ofcourse wel vereist. Als je intresse hebt om je tekenkunsten te laten zien op een site die door gemiddeld meer dan 200 bezoekers wordt bezocht.
Als je intresse hebt stuur dan een van je beste tekeningen, met vermelding van je naam, in welk land je woont, wanneer je zou kunnen beginnen (als de keus op jou valt) en of je een van Indiana Jones bent naar theindyexperience@email.com (in het Engels!) of naar mij (Tiger_Wolf25@hotmail.com in het Nederlands, maar mag ook in het Engels ![]() Natuurlijk gaat het om vrijwilligerswerk en kan je dus geen maandsalarisje verwachten. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Een voorbeeld van zo'n getekend design is www.theraider.net . Natuurlijk willen wij niet precies zo'n design als dat hun hebben, maar denk bijvoorbeeld aan jungle achtige locaties waar Indy bijvoorbeeld in een jeep langskomt schuren of met zijn zweep aan het stunten is. Later kom je wel te weten wat er precies getekent moet worden, maar je krijgt de vrijheid. Je mag het matriaal zelf kiezen en je mag ook met ideeen komen, de mogelijkheden vertellen enz enz. Natuurlijk gebeurt alles in overleg
![]() Als je onderstaande tekening bijvoorbeeld kan tekenen zijn wij meer dan tevreden ![]() ![]() |
![]() |
|
Als je mij een bepaalde opdracht geeft wil ik het wel proberen, lijkt me wel boeiend, hoewel ik niet goed ben in website maken, maar als het louter gaat om het tastende, de tekening of een schilderij wil ik er wel voor gaan. (bv met verf, stift of potlood)
Voor school heb ik veel illustraties moeten maken en dat is ook zowat mijn hobby. Ik geef je mijn email adres: emmanuelle_dc@hotmail.com
||
Citaat:
![]() Maar ofcourse ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |