Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2009, 07:15
Cooper
Cooper is offline
Hey allemaal,

Omdat ik helemaal gek ben op reizen wil ik een site gaan opzetten waar jongeren reizen kunnen vergelijken qua prijs en wat er te doen is enzo.

Hebben jullie wellicht nog tips of iets dat je zegt, oh het zou super zijn als dat er op komt, of dat!
Oud 22-01-2009, 17:22
remy476
remy476 is offline
K vind het idee iig super leuk.

Ik zou in het begin alleen landen als italie, Spanje en Turkije aanbieden en dit meer en meer uitbreiden.

voor de rest valt me zo 1,2,3 niets in.
Oud 22-01-2009, 17:35
Nero
Nero is offline
Leuk idee.

Houd er rekening mee dat er verschillende soorten vakanties zijn. Dus houdt het niet alleen op zuipkampen maar denk ook aan jongeren die een actieve of culturele vakantie willen. Misschien zelfs taalkampen?
Oud 22-01-2009, 17:38
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Leuk idee.

Houd er rekening mee dat er verschillende soorten vakanties zijn. Dus houdt het niet alleen op zuipkampen maar denk ook aan jongeren die een actieve of culturele vakantie willen. Misschien zelfs taalkampen?
misschien is het beter als TS zijn site eerst afstemt op datgene wat hij wil. Anders wordt het een grote chaos vanwege de massa
Oud 22-01-2009, 20:25
Cooper
Cooper is offline
Klopt het moet geen grote chaos worden.

Momenteel zit ik te denken aan:
Zonvakanties ( waaronder dus ook de bekende zuipvakanties )
Actieve jongerenreizen ( zoals wintersport, of bergbeklimmen of watersport )
Beachcamps ( zoals surfkampen enzo )
Jongerencampings
Culturele vakanties ( zoals taalvakanties enzo )

Ook wil ik elke reisbureau voor jongeren, zoals beachmasters, gofun etc, helemaal gaan uitleggen, vanaf welke leeftijd je mag enzovoorts.

Hebben jullie nog meer tips? En als er een profielen gedeelte op komt, zouden jullie dan lid worden? Zo kun je bijv. dan kijken wie er ook dat jaar naar dezelfde bestemming gaan ofzo
Oud 23-01-2009, 14:54
remy476
remy476 is offline
Mwa dat leden gedoe trekt me niet. Ik weet niet of het een echte meerwaarde heeft. K denk wel als het een forum/gastenboek heeft het wel een meerwaarde zal hebben.
Oud 23-01-2009, 15:24
Lorelei
Lorelei is offline
Het zou fijn zijn als ook de wat minder populaire bestemmingen erin staan (bijv. ijsland, finland, roemenie..). Dat leden gebeuren zou ik er inderdaad niet in doen, forum wel.
Verder zou ik er dankbaar gebruik van maken als het een goeie, overzichtelijke(!) website zou worden.
Oud 23-01-2009, 15:53
Cooper
Cooper is offline
Okay een forum gedeelte er dus wel in! Grl goed idee van de wat minder populaire bestemmingen. Hebben jullie nog meer ideeen?
Oud 23-01-2009, 15:55
remy476
remy476 is offline
minder interessante bestemmingen, zijn jongeren daar wel naar op zoek?
Oud 23-01-2009, 19:10
Verwijderd
Citaat:
minder populair wil toch niet zeggen minder interessant?

Ledengedoe zou ik ook niet doen, wel een forum idd. En verder zijn de onderwerpen die je noemt prima, niet alleen de standaard jongerenvakanties, maar ook meer
Oud 23-01-2009, 21:36
Melkfles
Melkfles is offline
Een forum is leuk, misschien een afdeling reisverhalen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon op een forum

ik vind het wel een leuk idee, ik ben niet bepaald een computer genie, maar als je hulp kan gebruiken zou ik wel willen helpen
Oud 24-01-2009, 00:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou, ik ben op geen enkele leeftijd op zoek geweest naar zuipen en feesten in spanje/turkije.. dat wil nog niet zeggen dat het minder interessant was.

Een goeie reden om juist de minder jongeren-achtige vakanties erin te zetten is omdat die voor jongeren lastiger te vinden zijn. Als je een beachmasters vakantie zoekt, dan heb je geen extra site nodig.
Oud 24-01-2009, 13:39
remy476
remy476 is offline
Dat is dan ook weer waar.
Oud 26-01-2009, 10:35
Cooper
Cooper is offline
Okay dus al met al een site met alle soorten jongerenreizen die er zijn, klinkt toch wel heel leuk.

Hulp kan ik uiteraard altijd gebruiken, bij bijv. het moderaten van het forum, of het insturen van reisverhalen. Nu moet ik alleen nog een leuke naam verzinnen en geld investeren in een domeinnaam en hosting en een site.
Oud 26-01-2009, 15:23
remy476
remy476 is offline
Een naam verzinnen kun je misschien het beste doen in de kantine van dit forum.
Oud 26-01-2009, 17:30
Cooper
Cooper is offline
Wat dachten jullie van Sunmasters? Ik kan namelijk sunmasters.nl van een vriend van me overkopen als ik dat wil. Probleem is dan dat het gek is als er winter ofzo bij doe.
Oud 26-01-2009, 17:32
remy476
remy476 is offline
Ja dat is zo, en als je het echt groot wil maken en voor de toekomst is dat miss niet zo'n handig idee.
Oud 26-01-2009, 17:43
Cooper
Cooper is offline
Citaat:
Ja dat is zo, en als je het echt groot wil maken en voor de toekomst is dat miss niet zo'n handig idee.
Laten we met z'n allen hier eens gaan denken over een goede naam en wat we erin willen:

Niet iets met sun of winter of snow, want dan zitten we vast aan dat topic.

Iets wat jongeren aanspreekt.
Oud 29-01-2009, 14:02
Cooper
Cooper is offline
Heeft er nog iemand tips voor een naam? Of voor de site natuurlijk?
Oud 29-01-2009, 17:49
remy476
remy476 is offline
ik zou niets weten, maar t moet natuurlijk wel pakkend zijn.
Oud 01-02-2009, 11:59
remy476
remy476 is offline
Cooper hoe staat het ervoor?
Oud 01-02-2009, 14:22
Cooper
Cooper is offline
Gaat goed, heb al contact gehad met beachmasters en mambo, maar nog steeds geen naam kunnen bedenken, dus ik heb jullie hulp nodig!

Regels voor berichten