hallo allemaal
ik heb een nogal complex verhaal en ik heb hulp nodig!
het zit zo:
ik heb vmbo t gedaan en goed afgerond, daarna ben ik naar het mbo bloemsierkunst gegaan en heb me voor 3 jaar aangemeld, niveau 3 dus...
nu, na 3 jaar, ben ik er duidelijk achter dat ik niks met bloemen wil doen.. ik wil wel naar de hbo en zit te denken aan iets met kunstgeschiedenis of mensendieck/fysiotherapie of iets met toerisme... 3 hele verschillende dingen en ik ben er nog helemaal niet uit..
maar goed, het gaat om het nu.. ik zit dus in de 3e van het mbo, heb beroerd les gehad in wiskunde, engels en nederlands (andere vakken heb ik vrijwel niet gekregen..) de enige vakken die uitgebreid uitgelegd werden en werden getoetst waren de productverzorgings vakken.. dus alles met de bloemen, potterie.. bla bla bla...
ik ben dus nu van plan om nog naar de havo te gaan, heb TOTAAL geen zin/bhoefte aan nog een jaar mbo en wil niks meer met bloemen doen..
maar ik weet nu niet wat de mogelijkheden voor mij zijn.. kan ik naar de vavo? en de havo? word ik daar toegelaten met mijn ervaring e.d. ???
lang verhaal he? haha.. maar ik ben radeloos.. ik ga morgen naar de ibgroep om te vragen hoe dat dan zit met de vergoedingen enzo..
alvast bedankt voor het antwoorden!