Advertentie | |
|
![]() |
|
geen probleem, hier is alvast een link. het is niet hetzelfde als de interne hardeschrijf die je bij een xbox krijgt maar je kunt er wel je games/muziek/videos op kwijt
![]() http://www.bol.com/nl/p/games/harde-...116/index.html
||
![]() |
Citaat:
Ik zie net op wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_36...configurations) dat de Xbox 360 Pro een 60 gig disc heeft. Dat is denk ik de 2de goedkoopste Xbox, is niet zo veel duurder als de goedkoopste. Misschien is dit dan wel een beter compromis? 60gig lijkt me toch al wel meer dan voldoende... |
![]() |
||
Citaat:
We found that installation time varies depending on the size of the game which isn't surprising because the installation process copies the data from the DVD to the hard drive--bigger games are going to take longer to rip. Installing the 4.7GB Orange Box disc took 6 minutes and 57 seconds while it only took 5 minutes and 35 seconds to get Command & Conquer 3's 3.6GB onto the hard drive. The Force Unleashed, weighing in at 6.6GB, extended out the installation time to 9 minutes and 47 seconds and it took 9 minutes and 7 seconds to install NBA Live 09's 6.3GB of data. ik denk zelf dat oblivion iets tussen de 7 en 8 gig zal zijn
|
De meeste games zijn zo'n 6,5 GB, met enkele uitschieters naar 6,8 GB. Ik zou inderdaad de Pro aanraden dan, kan je aardig wat op installeren, met zo'n arcade kan dat dus niet, en een elite, tja +- 9 games op de disc lijkt me toch wel genoeg.
|
Een xbox is handig voor dvd's en muziek kijken / luisteren, bovenop de games.
Wat mijn xbox echter wel heeft, is dat hij soms "crasht" als ik een spel speel. Dit gebeurt voornamelijk soms als 'ie iets moet laden, dan geeft ie een "can't read the cd" error. Nogal irritant als je een tijdje niet gesaved hebt, maar verder wel te doen. Ik ben blij dat ik hem heb, iig. ![]() Nadeel is dat je moet betalen voor online gamen ermee, maar goed.
|
Ik zou, in ieder geval, voor de Pro 360 gaan. Da's een prima middenweg die nog steeds backwards compatible is (je kan XBox games downloaden en spelen), die zowel RCA als HDTV support heeft en redelijk wat schijfruimte heeft. Als je Oblivion wilt spelen, moet je geloof ik sowieso wat installeren op je schijf.
![]() Verder merk ik wel dat het installeren van Fable 2 weinig nut heeft gehad met betrekking tot de laadtijd. De meeste 360 games vind ik snel genoeg laden, dus op de schijf zetten vind ik zonde van de ruimte. Elite is meer als je van zwart houdt, extra kabels wil en meer ruimte op je schijf wilt hebben. ![]()
|
![]() |
Je krijgt bij de elite ook een hdmi-kabel waarmee je hem op de hoogst mogelijke kwaliteit aan je HDTV kunt hangen. Bij de overige consoles moet je die erbij kopen, waardoor het prijsverschil een stuk kleiner wordt. Maar dat gaat natuurlijk alleen op als je die hdmi kabel ook echt nodig hebt.
Overigens is het sowieso aan te raden om hem op een HD-iets aan te sluiten. Als je geen HDTV hebt zou ik zeker eens overwegen om ergens een monitor vandaan te toveren, dan kun je met een VGA kabel je Xbox in hoge kwaliteit aansluiten op je monitor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Most successful Xbox 360 games... mikedevidson | 8 | 05-01-2010 06:59 | |
Games |
Xbox 360 maakt krassen?? Verwijderd | 12 | 08-05-2007 19:20 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Software & Hardware |
[Router] PC en Xbox 360 D | 7 | 26-03-2006 11:39 | |
Games |
[Next Gen Console's]Xbox 360, PS 3 en Revolution Jolt | 199 | 17-01-2006 14:42 | |
Software & Hardware |
Gratis Xbox 360 Garuda89 | 2 | 06-12-2005 21:52 |