Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2009, 17:06
_anoniem_
_anoniem_ is offline
In maart moet ik een week lang elke dag aanwezig zijn op de Universiteit Twente. Omdat ik daar nogal ver vandaan woon, ben ik op zoek naar een (niet te dure) vakantiewoning in de buurt van de universiteit, voor 2 personen. Aangezien ik geen beschikking heb over een fiets of auto, moet het goed te bereiken zijn met het openbaar vervoer, liefst niet veel meer dan een half uur reistijd.
Ik heb al op internet gezocht, maar het lukt me eigenlijk niet om iets te vinden dat aan al m'n eisen voldoet. Maar misschien lopen er hier wel mensen rond die daar in de buurt wonen en iets weten iemand enig idee?
Advertentie
Oud 01-02-2009, 10:02
Nyawa
Misschien kun je via couchsurfing.com mensen vinden die je wel een slaapplaats aan willen bieden?
Oud 02-02-2009, 21:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ze hebben/hadden bij de Universiteit Twente ook zo'n soort hotel en blokhutten waar je in kon/kan slapen. Ik heb daar toen geslapen toen ik op bijspijkerkamp was. Misschien moet je eens informeren of dat niets voor je kan zijn?
Oud 03-02-2009, 13:08
_anoniem_
_anoniem_ is offline
Bedankt voor de tip, dat hotel kan inderdaad, dus dan ga ik dat maar doen!
Advertentie

Regels voor berichten