Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2009, 11:48
Madame H.
Madame H. is offline
Omygod, wat moet ik in hemelsnaam schrijven als motivitatie voor een supermarkt?
dit is mijn eerste keer ergens werken, dus ik heb geen ervaring.
Maar ik weet geen motivatie voor een supermarkt, ik ga daar om geld te verdienen.
Kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2009, 12:02
Nona
Nona is offline
Hehe, wees eens creatief.

"Ik wil geld" kun je natuurlijk beter uitleggen als"Ik zou graag de dingen die ik belangrijk vind in mijn leven zelf mogelijk willen maken door er zelf geld voor te verdienen, in plaats van afhankelijk te blijven van de giften van anderen." Daarnaast ben je vast gemotiveerd om werkervaring op te doen, en lijkt een supermarkt jou daar een geschikte plek voor aangezien je daar met leeftijdsgenoten kunt werken die ongeveer in dezelfde situatie zitten en met meer ervaren collega's, allebei kunnen zij je dingen leren.

Een beetje intelligent overkomen is handig voor een supermarkt, maar motivatie is nog belangrijker. En natuurlijk je leeftijd, aangezien supermarkten helaas nog steeds alleen maar de goedkoopste werknemers zoeken.
Oud 20-02-2009, 12:20
Madame H.
Madame H. is offline
Citaat:
Hehe, wees eens creatief.

"Ik wil geld" kun je natuurlijk beter uitleggen als"Ik zou graag de dingen die ik belangrijk vind in mijn leven zelf mogelijk willen maken door er zelf geld voor te verdienen, in plaats van afhankelijk te blijven van de giften van anderen." Daarnaast ben je vast gemotiveerd om werkervaring op te doen, en lijkt een supermarkt jou daar een geschikte plek voor aangezien je daar met leeftijdsgenoten kunt werken die ongeveer in dezelfde situatie zitten en met meer ervaren collega's, allebei kunnen zij je dingen leren.

Een beetje intelligent overkomen is handig voor een supermarkt, maar motivatie is nog belangrijker. En natuurlijk je leeftijd, aangezien supermarkten helaas nog steeds alleen maar de goedkoopste werknemers zoeken.

Je hebt me echt geholpen, dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 12:34
Balance
Balance is offline
Werkervaring opdoen is een prima reden ja. Zij snappen ook wel dat je voor het geld komt.
Reageren

Regels voor berichten