Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2009, 14:47
Missy
Missy is offline
Zijn er forums waar je niet komt? Waarom niet? Heb je een vast forumrondje? Zoja, wat is dan de volgorde? Heb je ook een vast forum waar je komt? Waarom?

Forum je lang achter elkaar of ben je meestal maar tien minuten op het forum te vinden? Hoeveel uur per dag denk je dat je op het forum te vinden ben?
Oud 03-03-2009, 14:51
geen punt :|
geen punt :| is offline
Gaat dit over fora in het algemeen? Dan zijn er wel fora die ik niet bezoek, want er zijn wel erg veel fora.
Oud 03-03-2009, 14:54
Verwijderd
Geen vaste forumroute. Als ik andere dingen aan het doen ben hang ik alleen wat op DK rond. Bij verveling kijk ik regelmatig even in willekeurige volgorde op E&D, WG&R, W&W, Studiezaken, FT&R, L&G, L&R, Lifestyle, Psych, Seks, Onzin, CZ, Beleidszaken en M&M. De rest van de subfora kijk ik zelden op, en op Sport en die nerdforums hardware/software/gadgets kom ik nooit en te nimmer. Het komt niet vaak voor dat ik langdurig intensief forum, maar op dagen als vandaag kijk ik wel om het kwartier een keer of er iets leuks gebeurt maar ben ik voornamelijk met andere dingen bezig.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 14:57
Missy
Missy is offline
Citaat:
Gaat dit over fora in het algemeen? Dan zijn er wel fora die ik niet bezoek, want er zijn wel erg veel fora.
Ik bedoel gewoon de deelforums hier, Onzin, Kantine, Werk, Geld en Recht, etc.
Oud 03-03-2009, 14:57
geen punt :|
geen punt :| is offline
oh het gaat puur om fora hier nou ik kijk alleen hier en heel af en toe op muziek maar meer niet. Vroeger zat ik ook op actualiteit, maar sinds ik studeer leef ik onder een steen dus ik weet niet wat er gebeurt.
Oud 03-03-2009, 15:06
Verwijderd
Eigenlijk alleen DK. En als ik me verveel kijk ik op fora die Katje ook noemt. Maar daar post ik niet/nauwelijks omdat het me eigenlijk geen flikker boeit.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 15:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
M&M, Beleidszaken, games, seksualiteit, Onzin, als ik zin heb WG&R en tot slot natuurlijk De Kantine.

Vrijwel alle andere forumdelen sla ik volledig over.
Oud 03-03-2009, 15:15
Tink*
Tink* is offline
DK, onzin, L&R, FT&R, studiezaken, studiekeuze, wonen en werken, WG&R

En als ik me extreem verveel ook nog Letteren, L&G, seksualiteit, psych, M&M en beleidszaken.
Oud 03-03-2009, 15:29
Neko*
Neko* is offline
DK, L&R, psych, letteren, ART, DOP, games, Lifestyle, W&V, W&F, beleidszaken. In willekeurige volgorde. Over het algemeen lees ik vooral.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 16:45
Verwijderd
DK en bij verveling onzin, m&m, beleid, seks, L&R, L&G, psychologie. Zelden nog iets anders.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 16:54
Missy
Missy is offline
Als ik een snel rondje doe, check ik de forums waar ik modereer even en bekijk ik Admin/Onzin/DK even. Voor de rest is het eigenlijk heel verschillend.
Oud 03-03-2009, 18:31
Verwijderd
Ik ga altijd automatisch naar DK. Daarna FT&R, en soms doe ik nog een rondje Lichaam&Gezondheid, Seksualiteit, Liefde&Relatie. En als ik me echt verveel kijk ik of er op Onzin nog iets te beleven valt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 20:23
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb vaak het saaitopic open staan en in een ander tabje forum ik wat rond. bijna alles op lichaam en geest, en verder nog nieuws en achtergronden, wetenschap en filosofie, en alles waar ik opeens zin in heb of waar ik een topic wil maken omdat ik een vraag heb. Mijn hoofddeelforum is nog steeds mijn eerste -> religie, maar daar is het niet zo druk.
Oud 03-03-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk alleen DK. En als ik me verveel kijk ik op fora die Katje ook noemt. Maar daar post ik niet/nauwelijks omdat het me eigenlijk geen flikker boeit.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 00:30
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Zodra ik bij DK en Onzin klaar ben, ga ik naar V&A, WG&R, L&G, L&R, Seks, Sport, BZ, (MO) en M&M. Ook in die volgorde (maar ook omdat het zo onder elkaar staat ).
Oud 04-03-2009, 01:35
Verwijderd
Ik kijk voornamelijk veel op DK en soms wil ik weleens op N&A en W&F kijken of er interessante discussies zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 11:59
PV
PV is offline
M&M, BZ, V&V, Sport, Onzin, DK, L&G, F TV&R, SZ, SK, AS, W&W, W G&R, V&A, E&D. En soms F&F, T&C, CG, G&E. Ik lees meer dan dat ik post.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 17:27
AzN
AzN is offline
'Directe links' > 'Nieuwe berichten' > topics die me interesseren 'Openen in nieuwe tabbladen' > 'Markeer forums als gelezen'
Oud 04-03-2009, 22:24
Martiño
Martiño is offline
V&A, WG&R, W&W, de algemene school- en studiefora, T&C, FT&R, L&G, Games, BZ en M&M, uiteindelijk DK, waar ik dan blijf rondhangen.

Edit: Ohja, en ook MO. Maar wie hou ik voor de gek, er post toch nooit iemand iets op MO.
Oud 05-03-2009, 16:08
Sens.
Sens. is offline
Mijn 'hoofdforums' zijn DK & psychologie, al volg ik bij psychologie enkel heel erg trouw het lucht-je-hart-topic.
Ook naar eten & drinken kijk ik regelmatig, maar toch in mindere mate dan DK & psychologie.
Ik ga ook wel naar L&R, Lifestyle, L&G & D&A in willekeurige volgorde.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 13:14
Lorelei
Lorelei is offline
Ik kijk eigenlijk altijd even bij (in willekeurige volgorde): L&G, L&R, Seks, V&A, N&A, F,TV&R. En dan regelmatig ook nog bij: Alg Schoolzaken, Studiezaken, Games, DK, Onzin. En als ik me echt verveel komen HF Moderne talen, Contact gezocht, W,G&R, BZ en R&V er nog bij.

Maar op de meeste van deze fora post ik nooit.
Oud 13-03-2009, 13:58
Big Boi
Big Boi is offline
Onzin, games en lifestyle.
Oud 13-03-2009, 14:24
Verwijderd
ARTistiek, Liefde en Relatie, Psychologie, Film TV en Radio, Seksualiteit, De Kantine, en soms Onzin.
Op DK en Psych kijk ik het meeste.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 16:41
Verwijderd
Eerst dk, en dan nieuwe berichten of ongelezen berichten. en dan heb ik tegerlijk d.nl openstaan, en als ik me dan verveel ga ik naar forum.onzin.com.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 17:12
flyaway
flyaway is offline
Op volgorde:

Huiswerkvragen Cultuur, Maatschappij en Economie
Huiswerkvragen Klassiek en Moderne Talen
Artistiek
Dansen op Papier
Letteren
Films, TV en Radio
Lichaam en Gezondheid
Psychologie
Seksualiteit
De Kantine
Onzin
Contact Gezocht
Admin

En dan vooral afwisselen tussen DK, Onzin en Admin. En vaak ook Eten & Drinken en Vraag & Aanbod, maar die zitten niet in het vaste rondje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2009, 05:50
Argai
Argai is offline
In de Personal Toolbar van Opera staat een link naar Onzin, op andere subfora ben ik soms, zoals nu, als ik naamzoek op bepaalde personen, zoals Erturkoe en ed pik. Of ik ben verdwaald, maar normaalgesproken dus alleen Onzin.
Reageren

Regels voor berichten