Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het zuigen, teveel voorkomend onderwerp, net alsof mensen nergens anders aan kunnen denken of nergens anders teksten over kunnen schrijven...
En btw, bij Dansen Op Papier hebben ze er meer verstand van...
||
Citaat:
Dansen Op Papier Dus, ik verplaats hem.
|
![]() |
Huh,
Omg, Luisterdan, Ik vind hem wel een beetje zuigen ![]() Maar hij klopt inderdaad niet Want als je gaat rappen moet je bij een beat steeds de laatste toon gelijk hebben En sja, Als ik een rap lees Lees ik hem meestal zo En deze klopt niet Ik ben ook zo begonnen Maar wat je moet veranderen: ---------------------------------------------------------------------------------------- Je hoort jezelf roepen (…) ik kan er niet meer tegen Zit ergens op een bankje, in een parkje, nat van de keiharde regen Zit voor je uit te staren, zoekt een oplossing Maar (…) je denkt; het heeft geen zin Is dan me (…) hele leven een vergissing?? Want die stem in je hoofd die (…) blijft maar praten Die mensen op school (…) blijven maar haten Want een dagelijkse (…) schooldag Stap op je fiets je dagelijkse ontzag En je komt de school al binnen En de (…) dagelijkse pesterijen gaan weer beginnen Ze denken het is een grapje Maar woorden doen pijn Als ze de verkeerde zijn Snap je Je laat ze lachen Tot ze zijn uitgelachen Tot ze je hebben uit gelachen Het zijn gewoon maar woorden, daar ben je doof voor En je denkt (…) hoe lang gaat me leven zo door?? Doof voor die woorden, alsof ze er niet zijn Maar afijn, schelden doet wel degelijk pijn En dan (…) de schooldag voorbij Misschien een klein beetje blij Maar dit gevoel is kut En na een nacht met weinig rust Vraag je je af… Wat is blij zijn?? Gewoon even niet gestraft Dat je even niet voelt aan de pijn Je stapt op je fiets en trapt naar huis Maar ze wachten, je vloelt ze trappen Je voelt ze klappen Je voelt een vuist Tot je huilt Laten ze alleen met je pijn En je vraagt je af wat zou er zijn… Als ik verdwijn Maar, kijk, naar je leven Kijk naar de mensen die om je geven Mensen die voor je leven En vergeet de problemen Vecht terug Stap terug Je hebt al genoeg achter de rug --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is beter, kortere zinnen, maar die van jou zuigt wel een beetje Trap-me-maar-in-elkaar-dag?? Ze liggen in een deuk?? Omg Ja sorry Check deze anders eens: http://merynn.come2me.nl x |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het land van... Verwijderd | 52 | 21-11-2005 09:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Shine aaronmirck | 7 | 16-03-2005 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Hm... DaFrostyOne | 4 | 22-09-2003 20:51 |