Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
TS doelt volgens mij op een studentenkamer, niet op een sociale huurwoning. het verloop van studentenwoningen is zodanig hoog dat je met goed zoeken, goede connecties en een beetje geluk, best wel kans hebt op een leuke kamer in een prima buurt.
(twee vrienden van mij hadden allebei (afzonderlijk van elkaar) binnen 1 maand een kamer op kruipafstand van de Dam)
|
Verwijderd
|
Als dat kamers zijn die binnen een studentenbudget vallen, is er niet sprake van een beetje geluk. Zelfs via studentenwoningweb (alleen voor mensen die staan ingeschreven) is de wachttijd voor een kamer in het centrum zo vijf jaar. Een kamer vinden in Amsterdam is niet zo makkelijk als jij het nu doet voorkomen.
|
![]() |
||
Citaat:
maar er zijn genoeg andere leuke buurten in amsterdam, zoals oost, oud-west, westerpark, oud-zuid, de baarsjes en bos en lommer. zelf vind ik het juist leuk aan amsterdam dat het wat groter is. het studentenleven moet je misschien iets meer opzoeken, maar dat zie ik idd ook als een voordeel.
||
Citaat:
Schrijf je nu alvast in op www.studentenwoningweb.nl met een beetje mazzel heb je dan binnen een jaar (zonder mazzel binnen twee jaar) een kamer redelijk in de buurt van het centrum. Het gaat op wachttijd dus hoe sneller je je inschrijft hoe beter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
ervaringen in amsterdam Dracus | 9 | 26-12-2014 23:11 | |
Studeren |
In Leiden studeren en in Amsterdam wonen: is dit handig? Verwijderd | 5 | 30-08-2013 14:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw liquidatie in Amsterdam Love & Peace | 15 | 12-11-2005 11:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in Amsterdam? TigerOfSweden | 9 | 13-05-2004 17:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 | |
Algemene schoolzaken |
(Natuur- en) Sterrenkunde in Amsterdam of Leiden? Bilbalf | 4 | 31-12-2002 00:49 |