Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 19:41
Lizzza
Lizzza is offline
Heel erg bedankt als je het leest

Ik ben al bijna een jaar verliefd op een jongen die ik al 3 jaar ken, hij is nogal een n..erd(daar val ik op), en verlegen, nu zijn we best goeie vrienden en plagen elkaar bijna elke dag, en praten ook elke dag, ik laat best wel merken dat ik hem leuk vind, niet door het te zeggen maar meer hints(hele duidelijke, dus hij moet het wel weten), en sommige mensen zeggen dat we een leuk stel zijn (dan lacht hij alleen maar, of hij zegt "ja" om er vanaf te zijn)

en soms zegt iemand tegen mij, in zijn bijzijn dat ik met hem flirt, dan kijkt de jongen die ik leuk vind hem vernietigend aan, of zegt iets van "jawoor" of zegt gewoon niks

een jongen had ook een keer aan hem gevraagt of hij het erg zou vinden als ik op hem zou zijn toen zei hij : uh.. moeilijke vraag ehh, (nouja beetje onduidelijk dus)

maar ik denk niet dat hij me leuk vindt omdat hij niet echt veel signalen geeft, en hij doet ook soms ombeschaamt (maar zo is hij gewoon )

wat zou jij doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2009, 11:33
anoniem93
anoniem93 is offline
Citaat:
Ik ben al bijna een jaar verliefd op een jongen die ik al 3 jaar ken, hij is nogal een n..erd(daar val ik op), en verlegen, nu zijn we best goeie vrienden en plagen elkaar bijna elke dag, en praten ook elke dag, ik laat best wel merken dat ik hem leuk vind, niet door het te zeggen maar meer hints(hele duidelijke, dus hij moet het wel weten), en sommige mensen zeggen dat we een leuk stel zijn (dan lacht hij alleen maar, of hij zegt "ja" om er vanaf te zijn)

en soms zegt iemand tegen mij, in zijn bijzijn dat ik met hem flirt, dan kijkt de jongen die ik leuk vind hem vernietigend aan, of zegt iets van "jawoor" of zegt gewoon niks

een jongen had ook een keer aan hem gevraagt of hij het erg zou vinden als ik op hem zou zijn toen zei hij : uh.. moeilijke vraag ehh, (nouja beetje onduidelijk dus)

maar ik denk niet dat hij me leuk vindt omdat hij niet echt veel signalen geeft, en hij doet ook soms ombeschaamt (maar zo is hij gewoon )

wat zou jij doen?
Wat ik vaak hoor, is dat jongens hints die voor meisjes heel duidelijk zijn, niet begrijpen. Dus misschien toch op een andere manier aanpakken?

En dat hij vaak vaag antwoord op dat soort dingen, dat kan iig 3 dingen betekenen:

1. Hij vind jou ook leuk, maar hij is bang om dat te zeggen.
2. Hij vind je aardig, maar niet leuk en hij is bang dat hij jou kwetst
3. (is mogelijk) hij vind meiden nog niet interesant (ik weet niet hoe oud jullie zijn) en hij schaamt zich daarvoor, en daarom kan hij vaag antwoorden. Dit had ikzelf namelijk een jaar of 2 geleden nog.

Trouwens, in wat voor opzichten is hij eigenlijk een nerd? Wat versta jij daaronder? (tjah ik ben nieuwsgierig!)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 19:18
Lies.je
Lies.je is offline
Citaat:
Wat ik vaak hoor, is dat jongens hints die voor meisjes heel duidelijk zijn, niet begrijpen. Dus misschien toch op een andere manier aanpakken?

En dat hij vaak vaag antwoord op dat soort dingen, dat kan iig 3 dingen betekenen:

1. Hij vind jou ook leuk, maar hij is bang om dat te zeggen.
2. Hij vind je aardig, maar niet leuk en hij is bang dat hij jou kwetst
3. (is mogelijk) hij vind meiden nog niet interesant (ik weet niet hoe oud jullie zijn) en hij schaamt zich daarvoor, en daarom kan hij vaag antwoorden. Dit had ikzelf namelijk een jaar of 2 geleden nog.

Trouwens, in wat voor opzichten is hij eigenlijk een nerd? Wat versta jij daaronder? (tjah ik ben nieuwsgierig!)
Hoi, (ik ben lizzza op een nieuw account) bedankt voor je reactie, ik denk dat het ook niks anders dan die 3 redenen kan hebben, (we zijn 14 en 15 maar hij is nogal kinderlijk).

Ik noem het maar even een nerd maar de jongen waarop ik val is meestal, slim, verlegen, leergierig, (en nog wat dingen natuurlijk) en ik val ook op jongens die "nerd" kleren dragen, dus kleren die "totaal uit de mode zijn" ik weet ook niet waarom maar het is gewoon zo en brillen vind ik ook sexy (ik ben zelf ook nogal een nerd, wil het tenminste zijn)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 19:47
anoniem93
anoniem93 is offline
Dan lijkt me de derde nog niet zon rare reden. De andere 2 kunnen natuurlijk ook wel. Maar mijn advies is: blijf gewoon doen wat je al deed, en probeer er gewoon achter te komen wat hij van je vind, of rechstreeks, of via via. Als je nog steeds een raar antwoord terug krijgt, wacht dan nog een tijdje (ja ik weet dat dat moeilijk is, ik ben zelf ook verliefd!), maar dat is toch echt de beste oplossing.

Ik had het toen ik 14 was ook nog zo (pas sinds een half jaar ofso veranderd ). En ik bewonder dit eigenlijk wel, omdat de meesten juist ECHT NIET op dit soort types vallen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 20:30
Lies.je
Lies.je is offline
Citaat:
Dan lijkt me de derde nog niet zon rare reden. De andere 2 kunnen natuurlijk ook wel. Maar mijn advies is: blijf gewoon doen wat je al deed, en probeer er gewoon achter te komen wat hij van je vind, of rechstreeks, of via via. Als je nog steeds een raar antwoord terug krijgt, wacht dan nog een tijdje (ja ik weet dat dat moeilijk is, ik ben zelf ook verliefd!), maar dat is toch echt de beste oplossing.

Ik had het toen ik 14 was ook nog zo (pas sinds een half jaar ofso veranderd ). En ik bewonder dit eigenlijk wel, omdat de meesten juist ECHT NIET op dit soort types vallen.
bedankt,
alleen een vriend van me zegt dat ik niet te veel vriendschappelijk moet worden, maar juist een beetje 1op1 gesprekken voeren enz (het lukt alleen niet omdat zijn vrienden er altijd bij zijn) En ik weet echt niet hoe ik erachter moet komen wat hij van me vind ik durf namelijk niks

het is trouwens niet altijd handig dat ik op "nerds" val want ik heb zelf nl volgens mij nogal een bijzondere kleding stijl felle kleuren enz, en de jongens op wie ik val hebben volgend mij maar 4 kleding stukken in de kast hangen en ze zijn meestal erg verlegen (net als ik) gelukkig zit ik op het gymnasium dus keus genoeg maar nu ben ik nog wel even verliefd op die ene jongen, we gaan hetzelfde profiel kiezen, dus met geluk, als we weer bij elkaar in de klas komen zit ik nog 3 jaar met hem "opgescheept"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 15:39
anoniem93
anoniem93 is offline
oke. Veel succes dan! Maar wees vooral je zelf, en ga niet bijv je stijl aanpassen voor hem. Je wil wrs niet dat hij verliefd word op iemand die jij niet bent. Dus wees jezelf, dan kan het goedkomen. En als dat niet zo is, dan zijn er nog genoeg andere jongens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten