Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik noem het maar even een nerd maar de jongen waarop ik val is meestal, slim, verlegen, leergierig, (en nog wat dingen natuurlijk) en ik val ook op jongens die "nerd" kleren dragen, dus kleren die "totaal uit de mode zijn" ik weet ook niet waarom maar het is gewoon zo ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dan lijkt me de derde nog niet zon rare reden. De andere 2 kunnen natuurlijk ook wel. Maar mijn advies is: blijf gewoon doen wat je al deed, en probeer er gewoon achter te komen wat hij van je vind, of rechstreeks, of via via. Als je nog steeds een raar antwoord terug krijgt, wacht dan nog een tijdje (ja ik weet dat dat moeilijk is, ik ben zelf ook verliefd!), maar dat is toch echt de beste oplossing.
Ik had het toen ik 14 was ook nog zo (pas sinds een half jaar ofso veranderd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen een vriend van me zegt dat ik niet te veel vriendschappelijk moet worden, maar juist een beetje 1op1 gesprekken voeren enz (het lukt alleen niet omdat zijn vrienden er altijd bij zijn) En ik weet echt niet hoe ik erachter moet komen wat hij van me vind ![]() ![]() het is trouwens niet altijd handig dat ik op "nerds" val want ik heb zelf nl volgens mij nogal een bijzondere kleding stijl felle kleuren enz, en de jongens op wie ik val hebben volgend mij maar 4 kleding stukken in de kast hangen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling voor nederlands wie helpt me??:( Myrthee | 2 | 01-11-2004 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachtegang=> wie helpt met schaven?? Puppetgirl | 3 | 07-06-2004 20:52 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Algemene schoolzaken |
wie zit op de opleiding kapper/allround kapper liefst op nova college wie helpt me? kimmetjeh | 1 | 01-04-2003 21:03 | |
Software & Hardware |
Processor wie helpt me!!!!!! dr_vomit | 6 | 11-03-2003 17:56 | |
Algemene schoolzaken |
Help me!! Lees hier ff verder!! Blue_Eyes | 3 | 12-11-2002 20:10 |