Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2009, 16:25
Chariot
Chariot is offline
Hoi,

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb een soort droom, of een missie, noem het zoals je het hebben wilt. Ik zou heel erg graag in de zomervakantie een tijdje willen werken en wonen op één van de waddeneilanden. Het soort werk maakt niet echt uit, het liefst onder de mensen. Nu had ik gereageerd op een vacature, met 2 maanden onderdak er bij inbegrepen. Ik hoopte echt dat ik daar zou kunnen wonen en werken, omdat het mij echt heel erg leuk lijkt en ik ben eindelijk eens zelfstandig. Maar vandaag kreeg ik dus een telefoontje dat het voor mij onmogelijk zou zijn om naar Leeuwarden te komen, vanuit Den Haag, voor een gesprek. En deze vacature zou alleen gelden voor mensen uit de regio Leeuwarden. Maar ik vraag mij dan af hoe ik dit wél aan moet pakken, als het via een studentenwerk.nl niet lukt. Veel scholieren werken op een waddeneiland, dat heb ik op internet gelezen. Maar hoe hebben zij dit dan geregeld? Dus ik zou graag wat tips willen...

Dankjewel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2009, 18:24
Verwijderd
Wat voor werk wil je dan doen? Je kunt ook eens naar wat campings/hotels die je leuk lijken mailen of ze voor de zomer iemand nodig hebben. Of naar iets anders, afhankelijk van wat je leuk lijkt me te doen. Het lijkt me dat er inderdaad zat vacatures zijn, alleen misschien niet allemaal bij uitzendbureaus bekend.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 19:36
Chariot
Chariot is offline
Ik was van plan om bij een soort bakker/ijsverkoop te gaan, maar dat gaat nu dus niet door. Maar ik zoek dus ongeveer in dezelfde richting..

tnx voor de tip btw
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 01:18
fractuur
fractuur is offline