Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2009, 10:18
Rivka
Rivka is offline
Hallo mensjes,

Ik zit met een best wel groot probleem By the way het is een beetje moeilijk te volgen.
Het is misschien heel cliché, maar: Ik ben geloof ik heel verliefd op een heel knappe, aardige jongen. 1. Maar het is de 2lingbroer van een meisje uit mijn klas waar ik heel goed mee op kan schieten. En als ik het aan haar vertel denkt ze misschien dat ik alleen maar met haar om ben gegaan om dichter bij hem in de buurt te komen (dat is niet zo).
2. Hij heeft al een vriendinnetje (ook een meisje uit de klas waar ik goed mee opschiet, straks denkt zij dat ik haar vriendje heb afgepakt)!
3. Een vriendin van mij vind hem ook leuk

SOS
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2009, 10:32
Verwijderd
Daar is voorlopig niks aan te doen lijkt me zo, zoek een ander/wacht af totdat het uitgaat met dat andere meisje
Oh, ik denk niet dat het een heel groot probleem is dat hij de tweelingbroer is van een vriendin van je, als je dat netjes (eerst) tegen die vriendin vertelt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 12:45
Verwijderd
Alles kan kapot eh. Sowieso moet je je niet veel aantrekken van wat mensen van jou (en/of jullie) denken, als jij hem leuk vindt moet je er voor gaan. Dat hij de tweelingbroer is van je vriendin maakt ook niet uit, zolang je wel eerlijk tegen haar bent.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 14:59
x-Nameless
x-Nameless is offline
praat erover met je vriendin want zij zal het heus wel snappen maar als hij al iemand leuk vind dan valt er ook nix aan te doen dus keep waiting.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 15:36
xCarolina
xCarolina is offline
Je moet er inderdaad gewoon met je vriendin(nen) over praen. Het klinkt heel lastig, en dat is het trouwens ook. Maar als je het eenmaal gedaan hebt, is het vast en zeker een grote opluchting Je zou natuurlijk ook gewoon niks kunnen doen, en hopen dat je een nog leukere jongen tegen komt, ookal lijkt jou dat misschien nu heel onwaarschijnlijk Maar dan zit je op dit moment wel met een beetje opgekropt gevoel.. Wat je in ieder geval ZEKER niet moet doen is wachten tot het uit is en dan heb proberen te krijgen, zonder er met je vriendinnen over gepraat te hebben. De kans dat je daardoor ruzie krijgt is natuurlijk heel groot

Ik hoop dat het goedkomt met dit probleem
Reageren

Regels voor berichten