Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2009, 13:46
jerryboy
jerryboy is offline
Hoi,

Ik had eerst gaatjes laten schieten ik had de zweerknopjes toen 8 weken ingehouden en teon uitgedaan en andere in m'n oren gezet.
Maar die had ik effe voor 2 dagen uitgedaan en toen waren mijn gaatjes al dichtgegroeid. Twee weken daarna(nu 2 weken geleden) heb ik ze alweer laten schieten het is niet precies op dezelfde plek denk ik want dat kan haast niet. ze deden alleen de 1e 10 minuten pijn voor de rest niet draaien is geen probleem alles lukt. Ik ontsmet het ook en ik draai 2x per dag ik ontsmet het met zo'n flesje van de juwelier het is geen sterilon het is duits er staat Ohrloch Kosmetikum op.
Is het erg als ik ze eerder uitdoe?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 15:41
Verwijderd
Je loopt natuurlijk weer kans dat ze snel dichtgroeien... Twee weken is erg kort, meestal raden ze 6 tot 8 weken aan, en zelfs dan moet je nog even in het begin iedere dag je knopjes in omdat ze nog vrij snel dicht kunnen groeien. Dus ik zou 't er niet op gokken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 18:23
Mara
Mara is offline
Waarom is 't zo erg om die zweerknopjes gewoon de voorgeschreven tijd in te laten
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 20:25
marrel
marrel is offline
Ik zou het ook niet doen, geef het gewoon de kans goed te helen zodat je niet weer dichtgegroeide gaatjes hebt. Beetje zonde.
Oud 10-04-2009, 22:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het eerste jaar moet je sowieso altijd oorbellen in, anders groeien je gaatjes dicht. Je kunt ze dan wel even uitdoen tijdens het douchen, sporten of zwemmen ofzo maar ook geen hele nacht werd mij verteld. Ik zou die zweerknopjes zeker zes weken inhouden, wat maakt het uit of je die in hebt of andere oorbellen?
Oud 11-04-2009, 08:24
jerryboy
jerryboy is offline
ja jullie hebben gelijk
thx jongens!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten