Advertentie | |
|
![]() |
|
Sms: Van een vriendin, dat iemand weer lekker d'r plannen had veranderd zonder het te overleggen.
Brief: van de IB-groep en een vroege verjaardagskaart E-mail: kamernet Telefoontje: of ik zaterdag kon werken. Nein, dan ben ik jarig. Voicemail: van Bakker Bart, terwijl ik heul geen bestelling heb gedaan :')
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
smsje: iemand die mijn fiets wilde kopen
brief: weet ik niet, heb mijn adres nog niet gewijzigd email: de update van mijn opleiding (nieuwsbrief) telefoon: mijn huurbaas die vroeg waar mijn contract en eerste huur bleef voicemail: vriendin die me ging feliciteren voor mijn verjaardag ![]()
|
SMSje: Van een vriendin, we bespreken onze crushes.
Brief: Of van de verzekering, of van de bank. Email van mijn leraar geschiedenis over de aanbevelingsbrief die hij voor me schrijft Telefoontje van een vriendin van mijn moeder over treinkaartjes die ze voor ons geboekt heeft. Voicemail ook over bovenstaande.
|
Laatste smsje:
Van een vriendin, hoe laat we in de stad afspreken. Laatste brief: Afschrift ing ofzo. Laatste email: Mijn moeder, die had foto's gemaakt van de tuin en stuurde ze op. Laatste telefoontje: Apotheek. Laatste voicemail: Zo'n verkoopster, dat de bestelling binnen was.
|
SMS:
Van m'n buuf, of ik ook van die teringherrie van de bovenburen hoorde. (antwoord: ja. ![]() Brief: Iets van T-mobile over m'n nieuwe telefoon. Email: Van een vriend, dattie meegaat naar Dour en of ik al een kaartje heb. Telefoontje: M'n ouders, want die had ik al een week niet gesproken, vanwege een kutte telefoon. Voicemail: Heb ik niet.
|
Verwijderd
|
sms:
'Fijn dat je op tijd was!' , over dat ik m'n college had gehaald ondanks vertraging. brief: OV-chipkaart ![]() e-mail: Over dat ik bijna jarig ben en daarom 10% korting krijg bij een webwinkel waar ik ooit een agenda heb gekocht. telefoontje: Met m'n echtgenoot over dat z'n controle bij de tandarts goed was gegaan en dat hij nog even ging werken. voicemail: Die ging nergens over want er werd meteen opgehangen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sms: 'Vet Nice! Wist je dat Solomon Burke de schrijver is van EnStl, een van mijn favo nummers! X' Over dat ik misschien naar Solomon Burke ga.
![]() Brief: Bankafschrift E-mail: hartonderderiemmailtje van een vriendin Telefoontje: Eh, waar ging dat niet over? Dat duurde ruim drie uur, dus bijna alle onderwerpen zijn wel aan bod gekomen. Voicemail: Geen nieuwe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laatste smsje:
Over de situatie op z'n werk onder andere. Laatste brief: Bibliotheek Rotterdam, over de verlenging van mn abonnement. Of nee, dat een boek klaarlag. Laatste e-mail: "Luchtverkeersleider worden?" van StudentenWerk. Laatste telefoontje: Over een referentie, uitzendbureau. Laatste voicemail: Uitzendbureau, dat ik moest terugbellen, betreffende een sollicitatie. Laatste pm: Songfestival; favorieten en dergelijke. |
![]() |
|
Laatste sms: van een vriendin met wie ik net op een terrasje had gezeten en jurkjes heb gekocht, over geweldige schoenen die ze ineens achterin haar kast vond, die gaaf zijn bij de voorgenoemde nieuwe jurk, en dat ze het zo gezellig vond
Laatste brief: van de universiteit, maar nog niet opengemaakt Laatste email: van Hi, spammerds Laatste telefoontje: van m'n ouders, hoe het ging met m'n voet. Maar dat is alweer een paar dagen geleden Laatste voicemail: géén idee
|
Sms: Dat er gewerkt werd aan het falen van zijn msn!
Brief: Van mijn school, dat ik nog een boete van 55cent heb. ![]() Email: Hyves. Je hebt een krabbel ontvangen van Wolter, klik hier om hem te bekijken! Telefoontje: Mijn moeder, dat ze trots op mij was en dat ik me moest haasten want ik werd in het ziekenhuis verwacht. Voicemail: Is nog steeds leeg.
|
Verwijderd
|
SMS: "Hmm oke. Nja als je niks meer wil prima. Je smst me ook op een hele andere manier. Het zal allemaal wel." ;x Omdat ik wilde uitstellen.
Brief: Bouwbedrijf; archelogen benne klaar, sanering gaat starten + tijdelijke parkeerverrboden Email: Hallmark-card, dat ie ermee zit enz. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|