Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2009, 15:39
RupertTM
RupertTM is offline
Zoals de titel dus al zegt, ik ben hier nieuw en zoals het hoort stel ik me eventjes voor!

Mijn naam is Ruben, door mijn vrienden ook wel Rupert genoemd! Jullie kiezen zelf maar wat jullie leuker vinden! Ik ben 17 jaar en Christen. Doe opleiding tot Ondernemer. Ik werk als verkoper bij een Intersport. Mijn hobbies zijn hardlopen, powerliften, uitgaan en draaien als DJ. Dit laatste begint eindelijk lekker op gang te komen. Regelmatig feestjes en binnenkort op de radio! Owh, en momenteel ben ik vrijgezel!

Ik hoop dat ik hier lekker mee kan babbelen over allerlei gezellige en leuke dingen en dat het gewoon erg leuk gaat worden!

Ben nu heel erg zenuwachtig omdat ik net selectie gesprek heb gehad voor een reis naar Bangladesh waar we naar een aantal projecten gaan kijken!

Is wel erg veel informatie maar toe maar!
Oud 05-05-2009, 15:45
Fantôme
Fantôme is offline
Hoi Rupert,
wat een leuke intro dat is nog eens meer info dan 'hoi ik ben ... en ik ben ... jaar oud en zit op de havo en de rest vraag je maar'.

En wat houden die projecten in Bangladesh in?
Oud 05-05-2009, 15:53
RupertTM
RupertTM is offline
Wij met onze kerk hebben daar een kerkgebouw neergezet, met verblijfruimte etc. maar zijn ook veel bezig met het onderwijs daar te stimuleren. Zo helpen wij een technische school maar ook een ziekenhuis en gehandicapten zorg. Dit laatste heeft daar echt nog veel aandacht nodig!