Hallo allemaal! Mijn Engels is niet echt goed te noemen (helaas) vandaar dat ik graag wil dat de onderstaande fouten eruit gehaald worden door iemand, want dat zijn er nogal wat vrees ik.
Ik moet met mijn groep een presentatie in het Engels geven van een ''nieuwe'' tweewieler (dat is het project bij ons op school). Maar in deze presentatie moeten we het product aan hen gaan verkopen. De docent maakt hierna een fictieve keuze waarin hij geld gaat steken.
Dit is maar een gedeelte van de presentatie, de rest is al in orde . Ik ben er ook een beetje laat mee. want hij is morgen al.
Ik zal ook het Nederlandse stuk posten aangezien jullie dan misschien beter snappen wat ik bedoel:
Nederlands
Doelgroep:
Naar aanleiding van ons onderzoek is naar voren gekomen dat de meeste mensen kans zien in de neon verlichte herenfiets. We hebben gekozen voor de doelgroep mannen tussen de 20-40 jaar. De mannen in deze doelgroep hebben gemiddeld het meeste geld te besteden.
Positionering:
Onze neonfietsen zijn vrijwel uniek. Tegenwoordig wordt er slordig omgegaan met de verlichting en met de neonverlichting lijkt dit verleden tijd. De neonverlichting is namelijk erg simpel te gebruiken aangezien deze alleen maar hoeft worden aangebracht en nauwelijks kapot kan gaan. De positionering t.o.v. andere bedrijven is erg gunstig.
Marketingdoelstellingen:
Dit zijn onze doelstellingen:
- Wij willen na twee jaar ongeveer 25.000 euro winst hebben gemaakt in naam van Gazelle.
- Wij willen na twee jaar minimaal een marktaandeel van 5% behalen.
- Wij willen na twee jaar dat iedereen van onze huidige doelgroep het bestaan weet van de neonfiets.
Marketingmix
Product
Ons product is de neonfiets. De neon zit gemonteerd aan de stang van de fiets en zorgt ervoor dat de gehele fiets goed zichtbaar is. Uiteraard moet het geen andere weggebruikers afleiden vandaar dat we niet teveel neon mogen aanbrengen.
Promotie
We willen demonstraties gaan geven in de Randstad. Op de site van Gazelle komt een speciale rubriek voor onze neonfiets. Via Internet willen we gebruik gaan maken van Hyves en Google. Verder hopen we op veel mond tot mond reclame.
Prijs
De prijs van onze fiets moet geen mensen gaan afschrikken. Het is een behoorlijke uitgaven maar in vergelijking met andere fietsen met al deze voordelen valt het erg mee. De prijs van de fiets is 699 euro.
Personeel
Zonder een goed personeel is het natuurlijk onmogelijk om een kans van slagen te hebben. Het personeel zoals al eerder is aangegeven in de presentatie zijn wij, maar dat is al verteld door Daniel.
--
ENGELS
--
Targetgroup:
Referring to our research, it can be concluded that most of the people see opportunities in the neon-lightened gents’ bike. We chose for a target group of men among 20 and 40 years old. These man have an high average amount of money to spend.
Positionering:
Our neon-bikes are unique. Nowadays people are very disorganized with their lights. With the new neon-bike this times are over. The Neon lights are very easy to use. The only thing is the neon that must be installed in the bike. Our positionering (ten opzichte) from other company’s are very good.
Marketing targets:
Our targets are:
We want to earn 25.000 euro or more for Gazelle after two years.
We want to have at least 5% from the market after two years.
We want that all people from our targetgroup knows what the neonbike is after two years.
Marketingmix
Product
Our product is the neon-bike. The neon is assembled to the baton of the bike and causes the effect that the bike is totally well-visible! Of course, the light may not deduct other road users, therefore we can’t apply to much neon-light.
Promotion
We want to give shows in the Randstad. We had a deal with Gazelle to get a special corner at there website. By Internet we will make some promotion by Hyves and Google. At least we hope that there are lots of people who talk about the bike with other peoples.
Price
The price from our bike is 699 euro. It is not very much cash but in the crisis nowadays it is. With our benefits we knows that there are a lot of people who interested in the bike.
Personal
Without a good ‘’team’’ there isn’t a change of success. We are the personal but Daniel told that already.
//
Alvast bedankt! Het zijn niet veel zinnen, maar het is toch wel erg belangrijk dat die zinnen goed overkomen.