Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2009, 22:42
Axe-Vice
Axe-Vice is offline
Allereerst heb ik niet dit account aangemaakt alleen omdat ik een probleem heb. Ik heb een ander account en ben vrij actief hier maar omdat ik me door die anoniem te doen veiliger voel heb ik een extra account aangemaakt..

Ik zal dan maar beginnen, er is een meisje dat ik erg leuk vind maar zij is zo wispelturig dat ik me er geen raad mee weet. Een paar voorbeelden zullen duidelijk maken waarom..

Toen het een tijdje geleden lekker weer was heb ik haar gevraagt om samen met mij te gaan surfen. Dit leek haar erg leuk en ze zei direct ja! Het weer sloeg om en er niet meer van gekomen..Ze wou dus wel..

In de tijd daarna maakte ze de hele tijd grapjes dat we een relatie hadden en als dat soort dingen.

Daarna ging een vriendin van ons verhuizen, zij zat op school en ik had gesms't of ze me wou bellen om te overleggen over een cadeau. Ze sms'de terug dat ze dat wel zou doen. Ik ging naar de sportschool en de tijd ging voorbij..geen telefoontje, ik belde haar..was ze het vergeten. Dus wij overlegt, iets heel leuks bedacht ( een rieten mand met allerlei lekkere dingen erin) Die avond moest ik werken dus kon het niet meer inpakken. Zij wou het wel inpakken en dus moest ik het langs komen brengen, toen ik daar was lag ze in de tuin, we praten eventjes en hadden erg bijzonder en lang oogcontact. Ze vroeg of ik wou blijven praten. Tuurlijk wou ik dat maar...ik had een vriend mee, en aangezien dat echt een kopie van Gordon is, zo vals, wil je die er echt neit bij hebben. Hij stond bij de voordeur te wachten, wij waren in achtertuin. Zij ook niet dus ben ik maar weg gegaan..

Na koninginnen nacht ging de roddel dat ik met haar zou hebben gezoent, ik ben haar dit avond maar 1 keer tegen gekomen en we hebben echt niet gezoent. Ik hoorde dat eerder dan haar, toen ze het met kwam vertellen over hoe belachelijk ze die roddel vond kon zou nauwelijks uit haar woorden komen, koos ook volledig verkeerde woorden (roddel werd ''smoes'' genoemd )

Ze wou wat water drinken uit mijn drinkfles, ze zei dat ze hem wel goed schoon zou maken nadat ze gedronken had. Toen zei ik voor de grap; ''Maakt niet uit, we hebben toch al gezoent dus dat kan er ook nog wel bij..'' Ze moest toen wel heel leuk lachen.

Dit weekend vroeg ze of ik haar wou bellen, belde ik om 2 uur 's middags, was ze net wakker, dus wij een paar minuten praten..was mijn beltegoed op..Kut!

Inmiddels heeft ze examens en ze is daar nogal zenuwachtig over dus ik hou mij een beetje op afstand, soms een sms'je maar dat is het dan ook wel..

En, wat denken jullie ervan? Heb ik een kans?

Groeten, een actieve scholieren.commer onder een andere naam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2009, 22:45
cenerentola
cenerentola is offline
Natuurlijk heb je een kans! Waarom zou ze anders over een relatie beginnen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 22:50
EXBO
EXBO is offline
Maak je niet zo veel zorgen!
Vraag dr uit.. en niet iets zoals surfen, zodat het weer het kan verpesten, maar iets zoals de bios ofzo..
Oud 20-05-2009, 10:29
I C U
I C U is offline
Ga na de examens een date plannen, moet het goed komen. Een kans heb je sowieso, hoe het uitpakt moet je afwachten. Doe je ding!
Oud 20-05-2009, 14:01
igfy
igfy is offline
Ik denk dat je wel een kans maakt...
Oud 21-05-2009, 09:44
Axe-Vice
Axe-Vice is offline
Hartstikke bedankt iedereen! Ben blij dat ik niet valse hoop koesterde. Zodra de examens over zijn vraag ik haar uit. Weet nog niet precies wat maar daar vind ik wel wat op!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 18:21
evil inside
evil inside is offline
go get 'her' boy

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 18:21. Reden: het is een meisje geen jongen en. ja toch?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 22:45
MartinV
MartinV is offline
En toch moet je ook niet te veel hoop hebben voor het geval het toch niets wordt he.
Maar idd, gewoon proberen.
Oud 23-05-2009, 17:09
Axe-Vice
Axe-Vice is offline
Nu kwam ik haar toevallig vandaag weer tegen, even gezellig wat gedronken op een terrasje. Heel leuk, spontane omhelsing van haar enzo. Het gesprek begon zo: ''Ik snap jongens echt niet meer'' De essentie van haar verhaal, er was een jongen die ze leuk vind, waarvan ze de naam niet wil zeggen, die ze telkens kansen geeft maar hij grijpt er geen.''

Dus ik echt van, kut, dit gaat echt niet over mij..

Zodra ik weg ga vroeg ze: Wil je anders vanmiddag met mij fietsen in het bos? Lijkt me erg leuk! Maar zoals voorgaand heb ik gewoon noooit mazzel..Ik moest werken vanmiddag..Balen! Vanavond moest ze leren van haar ouders voor examens, morgen ook en daarna is het alweer zover.

Uit haar verhaal begreep ik ook dat als die jongen deze kans niet greep ze zich niet ging inhouden tijdens een midweek Centerparcs ( doen alle examenklassen van onze school, ik vorig jaar ook)

Nu is mijn vraag, over wie denk je dat ze het heeft? Ben ik die jongen? Zo ja, dan moet ik dus voor dat midweekje Centerparcs haar mee uit nemen. Zo nee, fuck..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 18:11
igfy
igfy is offline
Hangt er een beetje vanaf op welke toon ze dat zei.. Als ik dit zo leest kan ik er weinig over zeggen. Maar als het hier niet over jou ging maak je nog altijd wel een kans. Ze is blijkbaar niet bereid om op die ander te wachten, anders zou ze dat niet zeggen. Als het wel over jou ging, zou ik er maar voor gaan...

Als je haar echt leuk vindt, zou ik haar alsnog mee uitvragen..
Oud 23-05-2009, 19:20
evil inside
evil inside is offline
Als je haar kunt laten zien dat je beter bent dan die jongen,
ik bedoel niet dat je moet opscheppen ofzo, maar laat je goeie kanten wat meer zien, dat helpt heel vaak
Oud 23-05-2009, 19:54
Verwijderd
Ik krijg een beetje heel erg de indruk dat je richting de friends-zone schuift (en dat als je niet snel eens gericht actie onderneemt je daar ook echt belandt, als je dat niet al bent).

Dat ze het over andere jongens gaat hebben met jou (ervan uitgaande dat ze het niet over jou had) is namelijk een heel slecht teken.

Laatst gewijzigd op 23-05-2009 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 19:56
evil inside
evil inside is offline
Citaat:
dat je richting de friends-zone schuift

dat vind ik een mooie zin, ik weet ook niet waarom
Oud 24-05-2009, 01:12
Verwijderd
Oh ze kan het net zo goed over jou hebben met die opmerking, ik zou ook wel in staat zijn zoiets te roepen om een jongen uit zijn tent te lokken. Iig lees ik hier niks in waaruit blijkt dat ze je niet ziet zitten. Oftewel, onderneem es actie! Als je elkaar nog een keer zo lang ligt aan te staren, beweeg dan eens in de richting van zoenen. Of zeg anders gewoon ronduit dat je wel een echte date wil. Denk dat je best een kans maakt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 08:26
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou er nu voor gaan, anders is ze straks pleite of heeft een ander.
Oud 24-05-2009, 18:24
emyh
emyh is offline
Nou bedenk iets leuks wat jullie samen na haar examens kunnen doen. Zeg tegen haar dat ze na haar examens vrij moet houden omdat je een verrasing hebt en maak je er een super leuke dagje van!!! Als ze jou bedoelde met die jonge dan zou ze dit geweldig vinden en zo niet zal ze het toch erg leuk en orgineel vinden.
Bedenk iets wat zij leuk vind om te gaan doen...of als het weer voor is kan je een stand-wandeling maken ofzow. Bedenk wel een plan-B voor het geval dat
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 00:20
MartinV
MartinV is offline
Het klinkt mij zeker wel in de oren dat het om jou gaat. Het feit dat ze de naam niet wil noemen is erg verdacht. Als dat inderdaad het geval is, zou dat voor mij iig een flinke afknapper zijn. Het egoïsme straalt er vanaf, tot aan het arrogante toe. Meisjes mogen ook initiatief nemen, ze probeert je jaloers te maken door te doen alsof ze iedereen kan krijgen en dat ook doet als je niet meteen bovenop der springt. Bah.

De andere kant: het kan natuulijk gemakkelijk iemand anders zijn, ze kan genoeg redenen hebben om de naam niet te noemen, dan dus friendzone idd. Het feit trouwens dat ze vergeten was te bellen over een cadeau is ook niet echt positief. Then again, ze vraagt je wel om te fietsen in 't bos.

Maargoed, alles is mogelijk. Uit jouw woorden komt ze alleen niet echt vriendelijk over in het geval van niet friendzone.
Oud 25-05-2009, 12:17
Axe-Vice
Axe-Vice is offline
Ze wel een heel vriendelijk meisje, alleen wat ik al zei van dat onvoorspelbare..De ene keer is het bijna alsof we al verkering hebben, zo close, en vervolgens weer niet zeg maar. Het is wel altijd gezellig.

Sprak haar nog even kort vandaag, kwam haar tegen toen ze naar examens ging. Ging over mensen met zelfvertrouwen etc. Wij hadden dezelfde mening (ook echt, ik heb tenminste gewoon mijn mening gegeven, weet niet of zij zich aanpaste of niet). Toen zei zij: ''Wij voelen elkaar wel heel goed aan he!''

Ik zal haar morgen eens opzoeken en iets leuks plannen, weet nog niet precies wat maar het moet wel iets luchtigs zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 19:58
evil inside
evil inside is offline
daar lees ik het woord friendzone weer
Oud 25-05-2009, 21:40
Axe-Vice
Axe-Vice is offline
Hmm, begin een beetje een hekel te krijgen aan dat woord friendzone! Waar baseer jij dat op in het laatste voorbeeld maar belangrijker nog, hoe voorkom/kom ik eruit?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 21:54
Soeshie
Soeshie is offline
Wees gewoon duidelijk.
Je kan het beste gewoon eerlijk zijn en zeggen: ik wil meer dan vrienden zijn, of: ik wil een keertje op een échte date.
Misschien balen als zij dat niet zo ziet zitten (wat mij overigens niet aanemelijk lijkt, gezien je vorige posts) maar het heldert een boel op! Of zij nou wel of niet geïnteresseerd is, ze weet dan in ieder geval wel dat jij dat bent en kan kijken of ze daar wat mee wil doen.
Als je niks onderneemt zal er sowieso niks gebeuren, dat heeft ze wel duidelijk gemaakt.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 17:16
Axe-Vice
Axe-Vice is offline
UPDATE:

Vanmiddag kwam ik er per toeval achter dat ze niets te doen had dus ben ik gewoon naar haar toe gegaan. ''Hoooi, heb je zin om een eindje door het park te wandelen?'' Dat wou ze wel dus wij naar het park, heerlijk weer, mooie paadjes, erg gezellig gehad. Soms gezellig praten en dan weer een dolletje, owh en een wedstrijdje achter vlinders aanzitten..(a) Tjah, we zijn echt allebei 17 Tijdje op een bankje gezeten naar muziek geluisterd van mijn mobiel, allebei een oordopje in het oor het verst van de anders. Dus lekker tegen elkaar aan gezeten.

Ik had een nummer van Nick & Simon aan waarin ze zingen ''Als ik je ogen kijk zie ik elke keer een ander'' Ik stoote haar aan. ''Heey, dat gaat over jouw!'' Zij zei toen; ''Owh jah, wat zie je nu dan?'' Ik diep in haar ogen kijken, eerst een grapje, toen wat langer gekeken..Langzaam met de gezichten naar elkaar..Je raad het al! Toen we gezoent hadden nog een tijdje enorm gezellig gehad. Heb haar thuis gebracht, toen vroeg ze nog een ding. ''Moest je nou echt wachten tot de laatste kans?'' op een grappige toon. xD

Was een succes dus, dank u allen!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 19:59
Verwijderd
Dan ben je dus blijkbaar al een hele lange tijd heel blind geweest, of zij te subtiel. Ik snap dat overigens nooit hoor. Vrouwen gaan er vanuit dat mannen gedachten kunnen lezen, of zoiets dergelijks. Ze had natuurlijk zelf ook de eerste stap kunnen zetten, maar ach, Het is dus toch nog goed gekomen. Gefeliciteerd. ^^
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 09:28
I C U
I C U is offline
Nice Gefeli!
Oud 29-05-2009, 09:32
Verwijderd
Citaat:
UPDATE:

Vanmiddag kwam ik er per toeval achter dat ze niets te doen had dus ben ik gewoon naar haar toe gegaan. ''Hoooi, heb je zin om een eindje door het park te wandelen?'' Dat wou ze wel dus wij naar het park, heerlijk weer, mooie paadjes, erg gezellig gehad. Soms gezellig praten en dan weer een dolletje, owh en een wedstrijdje achter vlinders aanzitten..(a) Tjah, we zijn echt allebei 17 Tijdje op een bankje gezeten naar muziek geluisterd van mijn mobiel, allebei een oordopje in het oor het verst van de anders. Dus lekker tegen elkaar aan gezeten.

Ik had een nummer van Nick & Simon aan waarin ze zingen ''Als ik je ogen kijk zie ik elke keer een ander'' Ik stoote haar aan. ''Heey, dat gaat over jouw!'' Zij zei toen; ''Owh jah, wat zie je nu dan?'' Ik diep in haar ogen kijken, eerst een grapje, toen wat langer gekeken..Langzaam met de gezichten naar elkaar..Je raad het al! Toen we gezoent hadden nog een tijdje enorm gezellig gehad. Heb haar thuis gebracht, toen vroeg ze nog een ding. ''Moest je nou echt wachten tot de laatste kans?'' op een grappige toon. xD

Was een succes dus, dank u allen!
Hihi goedzo! En zij is idd te subtiel geweest, maar ja, zeventien hè, dan is het nog zo eng om gewoon ronduit te zeggen dat je iemand leuk vindt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2009, 11:21
Verwijderd
En blijkbaar had hij die stok achter de deur wel nodig om er eindelijk werk van te gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 11:28
Kitten
Kitten is offline
Gefeliciteerd!
Oud 29-05-2009, 17:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
En dat allemaal dankzij mijn advies. Slotje graag.
Oud 30-05-2009, 09:55
evil inside
evil inside is offline
Gefeliciteerd!
je bent weg uit de verre friendzone en bent binnen getreden in de hemel van puur plezier
nu gaan voor de sex
Oud 30-05-2009, 16:15
Lorelei
Lorelei is offline
En wie ben je nou?
Oud 31-05-2009, 19:13
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik ben ook benieuwd hoor !! ik heb het hoe voel je je op relationeel gebied topic eens gauw doorgebladerd, maar geen zeventienjarige met een nieuw lief tegengekomen ... spanneuhnd!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 20:11
coecie
coecie is offline
neem haar mee uit na de examens, ergens leuks iets doen, samen zonder alle andere mensen die net klaar zijn erbij en ga er gewoon voor. meisjes houden wel van jongens die een beetje jagertje spelen!
Oud 02-06-2009, 09:18
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
neem haar mee uit na de examens, ergens leuks iets doen, samen zonder alle andere mensen die net klaar zijn erbij en ga er gewoon voor. meisjes houden wel van jongens die een beetje jagertje spelen!
topic lezen kan wel eens helpen dit soort vijgen-na-pasen te voorkomen, snoes, ze hebben al eeuwen geleden gekust.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:47
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
topic lezen kan wel eens helpen dit soort vijgen-na-pasen te voorkomen, snoes, ze hebben al eeuwen geleden gekust.
ik vind 't wel lollig xD Maargoed.

Gefeliciteerd ermee
Reageren

Regels voor berichten