Allereerst heb ik niet dit account aangemaakt alleen omdat ik een probleem heb. Ik heb een ander account en ben vrij actief hier maar omdat ik me door die anoniem te doen veiliger voel heb ik een extra account aangemaakt..
Ik zal dan maar beginnen, er is een meisje dat ik erg leuk vind maar zij is zo wispelturig dat ik me er geen raad mee weet. Een paar voorbeelden zullen duidelijk maken waarom..
Toen het een tijdje geleden lekker weer was heb ik haar gevraagt om samen met mij te gaan surfen. Dit leek haar erg leuk en ze zei direct ja! Het weer sloeg om en er niet meer van gekomen..Ze wou dus wel..
In de tijd daarna maakte ze de hele tijd grapjes dat we een relatie hadden en als dat soort dingen.
Daarna ging een vriendin van ons verhuizen, zij zat op school en ik had gesms't of ze me wou bellen om te overleggen over een cadeau. Ze sms'de terug dat ze dat wel zou doen. Ik ging naar de sportschool en de tijd ging voorbij..geen telefoontje, ik belde haar..was ze het vergeten. Dus wij overlegt, iets heel leuks bedacht ( een rieten mand met allerlei lekkere dingen erin) Die avond moest ik werken dus kon het niet meer inpakken. Zij wou het wel inpakken en dus moest ik het langs komen brengen, toen ik daar was lag ze in de tuin, we praten eventjes en hadden erg bijzonder en lang oogcontact. Ze vroeg of ik wou blijven praten. Tuurlijk wou ik dat maar...ik had een vriend mee, en aangezien dat echt een kopie van Gordon is, zo vals, wil je die er echt neit bij hebben. Hij stond bij de voordeur te wachten, wij waren in achtertuin. Zij ook niet dus ben ik maar weg gegaan..
Na koninginnen nacht ging de roddel dat ik met haar zou hebben gezoent, ik ben haar dit avond maar 1 keer tegen gekomen en we hebben echt niet gezoent. Ik hoorde dat eerder dan haar, toen ze het met kwam vertellen over hoe belachelijk ze die roddel vond kon zou nauwelijks uit haar woorden komen, koos ook volledig verkeerde woorden (roddel werd ''smoes'' genoemd

)
Ze wou wat water drinken uit mijn drinkfles, ze zei dat ze hem wel goed schoon zou maken nadat ze gedronken had. Toen zei ik voor de grap; ''Maakt niet uit, we hebben toch al gezoent dus dat kan er ook nog wel bij..

'' Ze moest toen wel heel leuk lachen.
Dit weekend vroeg ze of ik haar wou bellen, belde ik om 2 uur 's middags, was ze net wakker, dus wij een paar minuten praten..was mijn beltegoed op..Kut!
Inmiddels heeft ze examens en ze is daar nogal zenuwachtig over dus ik hou mij een beetje op afstand, soms een sms'je maar dat is het dan ook wel..
En, wat denken jullie ervan? Heb ik een kans?
Groeten, een actieve scholieren.commer onder een andere naam