Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is een ander soort touchscreen, het reageert dus minder goed op vingers, maar itt een iPhone kan je het wel met een stylus/ je nagel/ de achterkant van een pen of dergelijk bedienen. Sowieso wil ze met die resolutie niet alles met je vingertop aan willen raken.
Qua hardware hebben beide telefoons hun voor en nadelen, zo zijn haarscheurtjes in het body bij beiden een geconstateerd probleem, Sony-Ericsson doet daar wel wat aan in de nieuwere modellen. Internet; iPhone is met wifi sneller met het volledig inladen van de complete pagina, de x1 zal daarentegen de tekst sneller tonen, dit scheelt niet allemaal al te veel. Batterij zou ik een belangrijker punt vinden, de X1 presteert doorgaans bovengemiddeld, met relatief intensief gebruik zal deze het een stuk langer uithouden zonder stopcontact. Windows mobile is een kwestie van gewenning, de X1 is een van de snellere smartphones op de markt, en hoewel de panels niet altijd even snel zullen werken werkt WM aardig. Ik gok dat beide toestellen genoeg ergernis kunnen opleveren om spijt te krijgen van je beslissing. maar hoogstwaarschijnlijk werkt het allemaal prima.. Ik heb er geen ervaringen mee, maar een eenvoudige query laat zien dat mensen over het algemeen positiever zijn over de X1 dan over de iPhone.. http://tweakers.net/pricewatch/revie...orderSort=desc succes met je keuze een veel plezier met je nieuwe telefoon..
|
Nja ik heb wel de ipod touch, in principe zelfde apparaat, alleen geen bel & sms functie.. En dat is wel mn fijnste mp3speler ooit.
![]() Maar dat dat bluetooth geupdated wordt is dus iets hardwarematigs? Maw, dan moet je wachten op een nieuwe generatie iphone?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Software update 3.0 komt in juni, dan kun je idd wél communiceren met andere telefoons.
Ik weet niet of je inmiddels je nieuwe telefoon al hebt gekocht maar ik zou toch voor de iPhone gaan. Dit omdat een T-Mobile Xperia met T-Mobile software wordt geleverd en je bijvoorbeeld niet via de website van Windows Mobile een update kan doen maar alleen als T-Mobile er zelf een update voor uitgeeft (via de T-Mobile website)... Een iPhone kun je heel makkelijk zelf restoren en updaten via iTunes, terwijl als je Xperia defect is (bijvoorbeeld als het toestel uitvalt ofzo) je hem moet opsturen voor reparatie, wat zo'n 3 weken kan duren...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi aantrekkelijke pf #1837 Verwijderd | 500 | 04-12-2015 21:27 | |
Software & Hardware |
Welke mobiele provider is goed?! wildsnake | 15 | 03-04-2011 22:13 |