Die herinschrijving via studielink is ook wel weer gaaf. Als ik herinschrijven druk, schrijf ik mij opnieuw voor het eerste jaar in. Dat vond ik een beetje vreemd dus ik bellen. "Schrijf je daarvoor maar gewoon in, want dat doet iedereen." Uh, oké.
ja het moet eigenlijk wel, want de rest van de week wordt het kutweer
25-05-2009, 14:30
Verwijderd
En dat is maar goed ook, er zijn papers te schrijven en tentamens te leren deze week.
25-05-2009, 14:30
Verwijderd
ja precies, maar dat doe ik liever buiten in de zon dan thuis waar immer de computer lonkt
25-05-2009, 14:33
Verwijderd
Müde.
25-05-2009, 14:35
Verwijderd
Zit ook wat in. Hoewel je voor papers wel een computer nodig hebt, het falen zit in de opdracht ingebakken.
25-05-2009, 14:35
Verwijderd
toch maar niet naar buiten, ik moet dingen typen volgens mijn tentamenleerplanning dus dat ga ik nu doen. en als ik klaar ben is de beloning een verse Gooische meisjes in de bijstand
25-05-2009, 14:38
Verwijderd
Roller Disco moet echt een van de gaafste dingen ter wereld zijn.
25-05-2009, 14:39
Verwijderd
Net ging de bel. Vast zo'n Nuon-man die de meter wil opnemen, want zo te horen belt hij in de hele flat aan. Ik heb maar niet opengedaan. Onaangekondigde bezoekjes
Net ging de bel. Vast zo'n Nuon-man die de meter wil opnemen, want zo te horen belt hij in de hele flat aan. Ik heb maar niet opengedaan. Onaangekondigde bezoekjes [afbeelding]
Maar dan komt ie terug, kan je beter er vanaf zijn!