Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2009, 13:00
GA
GA is offline
Ik heb vorig jaar mei selectie gedaan voor de hoge hotelschool maastricht met al de gedachte dat ik toch nooit aangenomen zou worden. het leek me wel leuk en dacht; wie niet waagt,die niet wint. op miraculeuze wijze ben ik toch aangenomen voor februari 2009. ik ben nu ongeveer 3 maanden bezig,,maar vind het toch een beetje tegenvallen. het is heel veel haantjesgedrag en op de voorgrond dringen,,zo ben ik gewoon niet.Maastricht is ook wel ver weg.(3 uur reizen) Ik zit nu een beetje te twijfelen wat ik moet doen...gewoon doorgaan of stoppen? en wat ga ik doen als ik stop..welke studie past dan wel bij mij. studiekeuzetests maken me ook niet veel wijzer..kortom twijfel alom... Ik ben benieuwd wie er in hetzelfde schuitje zit en hoe jullie dit dan hebben opgelost of gaan oplossen. help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2009, 13:17
Alyssia
Alyssia is offline
Welke vakken deed je op de middelbare school en wat vond je wel en niet leuk? Deed je havo of vwo?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 14:25
GA
GA is offline
havo,,tjaa,,qua vakken sprong er nooit echt wat uit wat ik super leuk vond. ik zit er nu over te denken iets medisch te gaan doen..fysio oid..maarja,,wat als ik dat ook weer niet leuk vind. want in het begin leek de hotelschool me ook helemaal geweldig..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 15:33
Neutie
Neutie is offline
Als je fysiotherapie wil doen, dan kan dat niet meer aankomend studiejaar. Het is namelijk een lotingstudie en daarvoor moest je je voor 15 mei inschrijven. Maar er zijn nog veel meer andere HBO studies in dezelfde richting (een vriendin van mij is daar nu mee bezig een keuze uit te maken )
Verder zitten wij ongeveer in hetzelfde schuitje: ik twijfel ook al enige tijd of ik nog door wil gaan met de studie die ik nu doe. Wat ik zelf doe is kijken of er überhaupt andere studies zijn die ik zou willen doen, en daar dan zoveel mogelijk over te weten proberen te komen (via sites, brochures, open/meeloopdagen etc.). Maar dan nog is het moeilijk natuurlijk. Ik ben er zelf ook nog niet uit.
Veel succes iig!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 17:01
GA
GA is offline
ja,,ik heb me ook al ingeschreven,,dat moest voor 15 mei ofzo. maar watvoor studie doe jij dan? en wat vind je daar dan niet leuk aan?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 17:32
Neutie
Neutie is offline
Psychobiologie (wo).
Ik vind vooral de universiteit (Amsterdam) niet zo fijn, de manier van lesgeven ligt mij niet en de organisatie is naar mijn idee nog al slecht. Daarnaast zijn er weinig beroepsperspectieven na het afronden van deze studie (volgens mij), behalve onderzoek maar dat wil ik denk ik niet gaan doen. én Amsterdam is niet zo'n leuke studentenstad vind ik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 22:23
Pater Noster
Pater Noster is offline
Anders meld je je toch aan voor fysiotherapie op de Artesis Hogeschool Antwerpen (B)? Hier hoef je niet te loten .
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 18:52
Neutie
Neutie is offline
Um, lees jij wel? Er is duidelijk gezegd dat hij/zij zich al heeft ingeschreven voor de loting van fysiotherapie....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten