Juist, ik hoef me niet te introduceren voor degenen die mij nog kennen denk ik.
Ik was vertrokken naar een Engels forum, waar ik Engels heb geleerd to een redelijk niveau. Dit kwam voor mij op school een hoop van pas. Alleen flipte ik laatste Zaterdag een beetje en heb ik goed zitten vloeken, wat leidde tot een permanente ban. En dat is de reden voor mijn terugkomst.
Voor degenen die me niet kennen:
Ik ben Ruben, ik ben dertien jaar oud en ik woon in Friesland. Momenteel doe ik 2vwo.
Mijn huidige sport is nog altijd turnen, ik doe het zo ongeveer sinds mijn zesde. Laatst deed ik mee aan de Noord-Nederlandse kampioenschappen, waar ik vierde ben geworden. Althans, ik had meer geluk bij de Friese kampioenschappen. Bij de eerste plaatsingswedstrijd eindigde ik vierde, bij de tweede plaatsingswedstrijd eerste. Je telt de punten van beide wedstrijden op en zo ben ik derde geworden bij de Friese kampioenschappen. Ja, het is een moeilijk verhaal, en ik had er eerst ook moeite mee om het turngedoe bij te benen, maar je raakt er aan gewend.
Turnen is ook mijn hobby dus, jammer genoeg kun je niet elk moment van de dag turnen zoals je bij voetbal kunt. En je hebt ook niet elke week wedstrijden. Uiteindelijk heb je in één jaar ongeveer vijf tot tien wedstrijden.
Mijn andere hobby is Engels. Ja, ik heb een vak als hobby. De taal maakt een of andere indruk op mij, waardoor ik een hoop heb getraind op deze taal, boeken lezen, films zonder ondertiteling kijken, Engels spreken op het internet, et cetera.