Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet alleen dat er sowieso bussen gaan vnaaf campings om en nabij renesse richting renesse zelf....porte zeelande weet ik niet hoe dat zit. Daar heb je verder weinig tot niets zitten
|
Je kan deze proberen: http://www.jeugdcamping.com/
Camping is in Burgh Haamstede, ongeveer 5 kilometer van Renesse. Elke dag/nacht rijden er bussen naar Renesse vanaf de camping. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vond het wel leuk voor een avondje, maar niet enorm boeiend! Ik zelf vond Domburg erg gezellig, vooral tramzicht! Maarja toen was ik 15 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
shit, jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien, ik woon zelf vlakbij middelburg en ben vorig jaar in renesse een week met een groep vrienden op een jongerencamping op vakantie geweest....dus had je wel kunnen helpen voor iets leuks hier in Zeeland, maar ik neem aan dat je nu al iets geregeld hebt...
Vorig jaar stond ik op Jongerencamping Elzenhof. Een erg leuke jongerencamping, we hebben het daar echt super naar ons zin gehad. ![]() In de buurt van Renesse heb je nog een andere jongerencamping, Duin en Strand. In Burgh-Haamstede, dat op 4-5 km van Renesse ligt, zit ook nog een jongerencamping, namelijk Camping Duinhoeve. Ik vond dat je in Renesse erg leuk uit kon gaan, je hebt een aantal leuke café's/discotheken. Jammere alleen is dat alles al om 03.00 sluit. Op Walcheren (dat eiland onder Renesse/Burgh-Haamstede zeg maar) heb je niet echt een speciale jongerencamping, maar je kunt hier wel leuk uitgaan. In Domburg heb je inderdaad Tramzicht, in Westkapelle is De Hooizolder, in Zoutelande Disco Jojo, in Middelburg en Vlissingen een aantal andere kleinere cafeetjes. Nouja en leuk is natuurlijk maar persoonlijk...de hooi en jojo vind ik vrij weinig meer aan maar dat is meer omdat ik die tenten allebei zo ongeveer wel kan dromen. ![]() Ik zou niet naar Port Zeelande gaan, want qua uitgaan is dat echt een afgelegen oord. Leuk voor mensen die van watersport houden of als je een hele week op het strand wil liggen, maar ik zou daar niet met een groepje vrienden naartoe willen want behalve het strand is er niet veel te beleven. Er zijn ook geen leuke uitgaanscentra in de buurt. Ohja, en er rijdt één keer in de week ook een bus vanuit Renesse naar De Hooizolder, dus als je daar op een camping staat kun je ook daar eens op stap. Mocht je toch nog niets geboekt hebben kan ik je aanraden om iets in Renesse te zoeken. Maar dat zal wel lastig zijn, ik denk dat heel veel daar al vol zit. Het is daar altijd erg druk in de zomer. Maar ik vind Renesse wel het leukste uitgaanscentrum in de zomer hier in Zeeland. Er zijn natuurlijk nog wel andere uitgaansgelegenheden, maar niet zoveel geconcentreerd als daar. Er zijn in Nederland nog wel andere jongerencampings: Camping Appelhof en Camping Terpstra op Terschelling, en Camping Dennenoord in Ommen. Als jij of iemand anders nog iets te vragen heeft pm me gerust, ik ben hier in Zeeland (nouja vooral bij Middelburg/Vlissingen en Renesse) wel bekend dus ik kan misschien wel wat vertellen. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal in Amerika Sweetsurrender | 3 | 24-04-2004 16:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse programma's nodig!! bubbeltjes | 3 | 21-05-2001 22:27 |