Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2009, 19:22
Kawasaki
Kawasaki is offline
Hallo, ik ben met een hoop vrienden klaar met onze examens, en we wouden misschien nog op vakantie gaan, we zijn wel al veel te laat zo wouden we misschien naar rennesse of portzelande, maar ik verdwaal overal op internet. We willen graag naar een jongerencamping waar wel wat te beleven valt. Maar veel zit al vol zag ik. Weet iemand waar je makkelijk en goed een vakantie kan boeken/bekijken in Nederland?

Ik kom er namelijk niet uit. Bij voorbaat dank alvast
Advertentie
Oud 03-06-2009, 12:01
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
google gewoon is op camping renesse, dan kom je er vanzelf genoeg tegen.
Je bent idd wel erg laat, meeste jongerencampings zullen nu wel vol zitten.

Hoewel ik op camping Duin&Strand voor de eerste week van juli nog wel plek tegenkwam.
En een andere jongerencamping is Camping Elzenhof...
succes!
Oud 03-06-2009, 19:35
Kawasaki
Kawasaki is offline
Citaat:
google gewoon is op camping renesse, dan kom je er vanzelf genoeg tegen.
Je bent idd wel erg laat, meeste jongerencampings zullen nu wel vol zitten.

Hoewel ik op camping Duin&Strand voor de eerste week van juli nog wel plek tegenkwam.
En een andere jongerencamping is Camping Elzenhof...
succes!
Bedankt voor je reactie. Ik zie dat er bij portzelande centerparcs ook last minnets zijn, en neit zo gek duur. (ongeveer 15 euro pp per dag) Maar ik kan weinig vinden over uitgaansgelegenheden daar. Of er bussen vanaf de camping naar cafe's/discotheken etc.. Zijn er geen jongeren hier die daar toevallig ervaring mee hebben? Of zou ik hier Centerparcs voor moeten mailen?
Oud 06-06-2009, 14:34
Verwijderd
in zeeland heb je maar een echte grote tent en die heet de hooizolder.
daar heb je bijvoorbeeld ook campings zoals Janssen, maar die zijn niet alleen voor jongeren.
Oud 07-06-2009, 19:54
kalinho
kalinho is offline
Ik weet alleen dat er sowieso bussen gaan vnaaf campings om en nabij renesse richting renesse zelf....porte zeelande weet ik niet hoe dat zit. Daar heb je verder weinig tot niets zitten
Oud 22-06-2009, 12:35
Verwijderd
Citaat:
daar heb je bijvoorbeeld ook campings zoals Janssen, maar die zijn niet alleen voor jongeren.
Overigens een prima discotheek om te vermijden.
Oud 22-06-2009, 14:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga met een paar vriendinnen naar een camping in Zoutelande maar daar is niet zo veel te beleven. Nu zijn wij een stel saaie drollen dus dat maakt ons weinig uit.
Oud 23-06-2009, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Overigens een prima discotheek om te vermijden.
Zeker

Wat een kut tent is dat :x
Oud 01-07-2009, 18:55
dreamday
dreamday is offline
Zoutelande is supertof 102 zonuren meer dan de rest van nederland en het bier is er goedkoop.. maar dat terzijde

misschien kan je beter gewoon de eerste de beste camping die je ziet boeken en een fiets huren
Oud 03-07-2009, 11:43
HTID
HTID is offline
Je kan deze proberen: http://www.jeugdcamping.com/

Camping is in Burgh Haamstede, ongeveer 5 kilometer van Renesse. Elke dag/nacht rijden er bussen naar Renesse vanaf de camping.
Oud 04-07-2009, 00:32
Verwijderd
Citaat:
last minnets
hihi
Oud 04-07-2009, 14:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
Je kan deze proberen: http://www.jeugdcamping.com/

Camping is in Burgh Haamstede, ongeveer 5 kilometer van Renesse. Elke dag/nacht rijden er bussen naar Renesse vanaf de camping.
Oh daar zat ik vorig weekend nog, met Concert at Sea.
Oud 09-07-2009, 15:52
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Noem je dat groot haha.
Vond het wel leuk voor een avondje, maar niet enorm boeiend!

Ik zelf vond Domburg erg gezellig, vooral tramzicht!
Maarja toen was ik 15
Oud 15-07-2009, 18:57
Verwijderd
shit, jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien, ik woon zelf vlakbij middelburg en ben vorig jaar in renesse een week met een groep vrienden op een jongerencamping op vakantie geweest....dus had je wel kunnen helpen voor iets leuks hier in Zeeland, maar ik neem aan dat je nu al iets geregeld hebt...

Vorig jaar stond ik op Jongerencamping Elzenhof. Een erg leuke jongerencamping, we hebben het daar echt super naar ons zin gehad. Er staat op die camping verder alleen maar jeugd, dus je hebt geen last van zeurende gezinnetjes of oudere mensen. Camping Elzenhof zit op ongeveer 2 kilometer van Renesse. Het is dus aan te lopen, maar in de zomer is er gelukkig in en rond Renesse een goede busregeling waar je als campinggast gratis gebruik van kunt maken. Ook 's nachts rijden die bussen.
In de buurt van Renesse heb je nog een andere jongerencamping, Duin en Strand. In Burgh-Haamstede, dat op 4-5 km van Renesse ligt, zit ook nog een jongerencamping, namelijk Camping Duinhoeve.
Ik vond dat je in Renesse erg leuk uit kon gaan, je hebt een aantal leuke café's/discotheken. Jammere alleen is dat alles al om 03.00 sluit.

Op Walcheren (dat eiland onder Renesse/Burgh-Haamstede zeg maar) heb je niet echt een speciale jongerencamping, maar je kunt hier wel leuk uitgaan. In Domburg heb je inderdaad Tramzicht, in Westkapelle is De Hooizolder, in Zoutelande Disco Jojo, in Middelburg en Vlissingen een aantal andere kleinere cafeetjes.

Nouja en leuk is natuurlijk maar persoonlijk...de hooi en jojo vind ik vrij weinig meer aan maar dat is meer omdat ik die tenten allebei zo ongeveer wel kan dromen. In de hooizolder heb je in de zomer wel elke dag thema-avonden, op zondag is het bv schuimparty en elke maandag is het hardstyle/hardcore.

Ik zou niet naar Port Zeelande gaan, want qua uitgaan is dat echt een afgelegen oord. Leuk voor mensen die van watersport houden of als je een hele week op het strand wil liggen, maar ik zou daar niet met een groepje vrienden naartoe willen want behalve het strand is er niet veel te beleven. Er zijn ook geen leuke uitgaanscentra in de buurt.

Ohja, en er rijdt één keer in de week ook een bus vanuit Renesse naar De Hooizolder, dus als je daar op een camping staat kun je ook daar eens op stap.

Mocht je toch nog niets geboekt hebben kan ik je aanraden om iets in Renesse te zoeken. Maar dat zal wel lastig zijn, ik denk dat heel veel daar al vol zit. Het is daar altijd erg druk in de zomer. Maar ik vind Renesse wel het leukste uitgaanscentrum in de zomer hier in Zeeland. Er zijn natuurlijk nog wel andere uitgaansgelegenheden, maar niet zoveel geconcentreerd als daar.

Er zijn in Nederland nog wel andere jongerencampings: Camping Appelhof en Camping Terpstra op Terschelling, en Camping Dennenoord in Ommen.

Als jij of iemand anders nog iets te vragen heeft pm me gerust, ik ben hier in Zeeland (nouja vooral bij Middelburg/Vlissingen en Renesse) wel bekend dus ik kan misschien wel wat vertellen.
Advertentie

Regels voor berichten