![]() |
|
't gaatje is driehoekig inderdaad. Dat is typisch voor dazen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Daas). Als je naar de dokter gaat moet je dat anders even vragen?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
't Wordt vaak getriggerd door vermoeidheid... Als je er écht veel last van hebt, kan je er wel medicijnen voor innemen maar anders moet je het gewoon uitzitten. Oh en geen idee of de TS dit ook heeft hoor, 't is gewoon als reactie op wat Paranoide zei ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dazen zijn nare beesten. Ben er ook eens door gebeten op m'n arm toen ik 8 was; dat werd echt een megabult die ze er uit hebben moeten snijden... Ik zou dus echt terug gaan naar de huisarts en terug blijven gaan tot het helemaal weg is! (En als het niet van een daas is, dan geldt hetzelfde, want het ziet er inderdaad uit als een soort beet... of had je het misschien per ongeluk open gekrabt oid?)
|
![]() |
||
Citaat:
vandaag ben ik dus weer terug geweest naar die dokter en die schrok best van wat hij te zien kreeg. vorige keer was het nog 1 bult/blaas nu zit mn hele nek er inmiddels onder ik moet inmiddels andere medicijnen slikken (5 gigantische op een dag ![]() Wordt veroorzaakt door het virusdat je van je waterpokken hebt overgehouden. mja nog steeds geen zekerheid dus,,,,we kijken het maar weer aan tot donderdagochtend...mag ik weer terug komen (en oooh gosh italiaanse ziekenhuizen zijn dooooolhofen en bureaucratie kennen ze hier niet)
||
Citaat:
T.S: als het uitbreidt zou het gordelroos kunnen zijn. Mits het circulair verloopt, dus als een ketting om de hals. Gordelroos loopt zoals de naam al zegt als een gordel, dit omdat het virus zich in een zogenoemd dermatoom bevindt. Je zou dan eventueel anti-virale middelen er bij gehad kunnen hebben. Al is de vraag of dat in dit stadium nog zin heeft (denk het zelf niet). De antibiotica slik je ook nog door neem ik aan? Dit omdat het lijkt dat er wel een bacteriele infectie meespeelt (secundaire impetiginisatie). Dit kan je zien door het gelige aspect (crustae genoemd). Bij een primaire virale infectie verwacht je blaasjes met een heldere inhoud.
|
oke, ik slik nu al een paar dagen 5x pd aciclin 800 mg en het slaat goed aan! Alle blaasjes die ik inmiddels had verzameld over mn hele nek drogen uit en de pijn gaat zo langzamerhand weg...Ben best opgelucht, vreesde namelijk best dat de dokter het nog aan het verkeerde eind had en het nog steeds maar erger zou worden.
ooh en best blij eigenlijk ook dat het spul uitdroogd want ik moest ook zalf smeren op de blaasjes, behalve dat dat een hele pijnlijke handeling was was het ook nog hartstikke vies,,,,heb nooit geweten dat ik zo bang kon zijn om aan 'mezelf' te zitten.....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in nek --> rare plaats Tsu | 2 | 18-07-2006 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rare chemische vlekken in kleren van zweten Cryptic Winterstorm | 16 | 20-08-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 |