Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij mij op school is dat over, mits je 6 gemiddeld staat (waar ik zelf geen zin in heb om uit te rekenen).
Hier is het maximaal 3 onvoldoendes (4 telt als 2) en een 6 gemiddeld. Ik denk dat je sowieso een bespreekgeval bent, de onvoldoendes vallen redelijk mee, dus ik zou zeggen: over. |
![]() |
||
Citaat:
@Topicstarter: 3 onvoldoendes is volgens het slaag/zak systeem hoe dan ook te veel. Tenzij je 2 vakken in je vrije deel hebt, waarvan in elk geval 1 onvoldoende is. Dan zou je dat nog kunnen laten vallen. Ik weet niet of dat toevallig het geval is? Dan moeten overigens de onvoldoendes die over blijven niet allebei uit je profiel afkomstig zijn, want dan gaat het alsnog niet op.
|
Verwijderd
|
Volgens de slaag/zakregeling ben je niet over zoals hierboven gezegd. Maar als er gewerkt wordt met compensatie etc dan kan je het beste naar je eigen school toe. Aangezien het nu al aan het eind van het schooljaar is denk ik dat je geen toetswekend meer hebt om het op te halen en kunnen ze je nu waarschijnlijk al duidelijkheid geven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet inmiddels dat KCV een 8 is geworden. Dus dat betekent dat ik 3 compensatiepunten heb voor mijn 3 onvoldoendes. Er wordt bij ons namelijk wel naar compensatie gekeken. En dat betekent dus dat ik over ben. Mijn SE's waren niet heel slecht, hier wordt ook naar gekeken. Voorzover ik begrepen heb let onze school niet/veel minder op waar die vakken in/buiten je profiel zitten. Althans als ik naar de criteria kijk staat er echt nergens iets over.
Oh en als laatste: Ik ben van de vernieuwde Tweede Fase. Voorzover ik begrepen heb werkt alleenhet oude systeem met vakken in/buiten je profiel als voorwaarde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens die regeling ben je inderdaad niet over. Maar bij mij op school zijn ze daar vrij soepel in, en als je cijfers gestegen zijn sinds de tweede helft van dit schooljaar, maakt dat niet zoveel uit.
Je kunt trouwens niet naar 5 HAVO als je blijft zitten - want je mag niet instromen in een examenjaar - en je kunt dan al helemaal niet naar het hbo. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Tragedie over een Filosoof Type | 7 | 21-04-2003 12:09 |