Ik weet niet of ik dit hier kan plaatsen, maar ik ben met spoed op zoek naar een nieuwe tandarts in Rotterdam/Barendrecht!
Zelf heb ik geen problemen met de tandarts waar ik nu zit simpelweg omdat het nooit nodig is geweest om iets groots te laten uitvoeren. Ik laat alleen maar tandsteen verwijderen, maar mijn vader die heeft twee weken terug een vulling laten zetten...die er twee dagen later uitviel dus moest die weer terug en toen heeft die gemene tandarts zijn kies kapot gemaakt tijdens het boren...vervolgens moest de kies er worden uitgesneden...en er werd toen een hechting geplaatst...die mijn vader vandaag is gaan laten verwijderen.
Mijn vader had alleen maar een klein gaatje dat gewoon gevuld moest worden, en daarom vindt ik het zo zielig dat hij door een fout van de tandarts een kies is kwijtgeraakt! Het vervelende is ook nog eens dat er op de praktijk telkens andere tandartsen verschijnen en verdwijnen...dus tegen de tijd dat mijn vader een tandarts aansprakelijk zou willen stellen is die allang verdwenen...Het is dus echt nodig dat we een betere tandarts vinden in de omgeving Rotterdam/Barendrecht en het liefst een praktijk met 1 tandarts.
Kan iemand mij helpen? Mijn dank is groot!
|