|
|
Bekijk resultaten poll: Speel jij WOW? | |||
Ja, ik ben een meisje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 9.84% |
Nee, ik ben een meisje |
6 | 9.84% |
Ja, ik ben een jongen |
15 | 24.59% |
Nee, ik ben een jongen |
34 | 55.74% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Nutteloos topic maar oke.
Ik heb het 3 jaar gespeeld, toen was ik het bue en ik wilde een nieuwe opleiding en hobbies zoeken. PvP werd balanced om PvE heen. PvE skills generfed door PvE. Raids te simpel. en wat ik van pvpers hoorde was PvP ook naar het einde toe. @Reverend: ik weet niet of je sirrieus bent of niet maar als je het wel bent is dat nogal bot en kortzichtig.
|
Verwijderd
|
Bot en kortzichtig of niet, mijn ervaringen zijn hetzelfde.
De "mount me for a mount" sletjes zijn berucht slecht in alles maar hoeven ook niet goed te zijn. De casual female gamer is in mijn ervaring ook 9 vd 10 keer een pve healer (lekker twee knopjes rossen). Misschien dat vrouwelijke (goede) PvPers minder pronken met het feit dat ze tieten en een vagina hebben maar ik ben nog nooit een degelijke vrouwelijke PvPer tegen gekomen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat spreekt voor zich
![]() Een geliefde hoer in een raid erop wijzen dat ze een complete noob is zorgde doorgaans voor meer drama binnen een guild dan iemand die met de hele guildbank-account er vandoor ging en 2 dagen later met allerlei nieuwe vriendjes in een rival guild zat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic; ik speel geen WoW want anders kan ik m'n bachelordiploma de komende paar jaar wel vergeten. En als ik daar klaar mee ben zal ik het vast ook niet gaan spelen, want dan moet ik aan een master of gaan werken ofzo. Misschien als ik met pensioen ben :') Ik ben te gevoelig voor gameverslaving, Diablo2:LoD heeft me ook vier jaar van m'n leven gekost. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Herkenbaar qua verslavingen. Ik ben blij dat Aion veel te veel een Lineage look heeft dus daar ga ik niet aan verslaafd raken. Diablo 3 daarentegen ;o |
![]() |
|
Ik zou Aion proberen als ik niet wow gequitted was samen met heel veel andere slechte gewoontes aantan maanden geleden voor men nieuwe studie.
tegen dat D3 uitkomt zit ik weer in een stagejaar dus dan kan ik 's avonds mooi monsters meppen ![]()
|
ben al lang geleden gestopt. als noob was het leuk. beetje rondhobbelen, oooh een green drop, wat een mooi gebied is dit zeg etc. daarna snap je het spel opeens en ga je aan de theorycraft met thottbot wowhead. 0,001% dropchance voor een item waarbij ik +2 sta win ja? hmm ik kan dus gaan grinden of gewoon niet. niet dus in mijn geval.
wow spelen zou ik alleen doen als ik complete peace of mind heb, geen examens wat dan ook. en dan moet je accepteren dat pr0n een vriendin kan vervangen. of een vriendin hebben die samen wil freaken. wow casual spelen lukt niet en wordt uiteindelijk toch wel hardcore.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
vraag me af..
en hoeverre kun je WoW 'solo' spelen en is 't toch enigszins leuk om te doen? of zijn d'r ook 'casual gamer' guilds achtige dingen die niet verwachten dat je iedere week zoveel avonden speelt / om vaste tijden speelt? en zijn die guilds uberhaupt leuk om in te zitten ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar het verschilt natuurlijk per persoon. Ik vind het leuk om met vrienden mijn arena rating te maxen, andere mensen nemen genoegen met battlegrounds en weer anderen raiden liever elke avond van 7 tot 11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik begrijp dat samenwerken erbij hoort ![]() ![]() ![]() 'tis meer dat ik vanwege m'n studie soms 1-2 maanden geen tijd heb om te gamen geregeld, dus denk dat een (actieve) guild niet echt erin zit dan ![]() Op zich vind ik PvE lvlen/questen niet zo heel erg, als ze maar niet te langdradig worden.. en gewoon wat social interaction met andere mensen erbij ![]()
|
Je kan pick up raids doen. dat komt meestal neer op de bazen die een blinde mongool nog kan soloen neermeppen en daarna als een grote groep kwijlers tegen de volgende aanrossen tot hij kapot gaat voor 3 uur, veel gescheld en daarna stop je.
|
Verwijderd
|
Ben sinds kort weer begonnen met WoW, maar puur omdat 3 andere vrienden ook gestart zijn. Eerder speelde ik meer dan ik tegenwoordig doe, dit ook voornamelijk omdat ik minder tijd heb als voorheen
![]() |
![]() |
|
Wel moet gezegd worden dat de spelervaring enorm afhankelijk is van de personen waarmee je het spel kiest te spelen. Zo heeft Aliance gemiddeld een lagere leeftijd spelers, maar ik zit nu in een guild vol met mensen tussen de 20-30, wat voor mij het spel heel wat leuker maakt. (ook even in een guild gezeten met 15 jarige crybabies, direct /gquit)
|
Ik speel na 4 jaar ook niet meer zo intensief, ook maanden niet gespeeld terwijl mijn account wel gewoon door liep.. zonde, maar om definitief te stoppen lukte ook niet goed
![]() Sinds 2 weken geleden ben ik gaan kijken of alliance nog wat is aangezien ik nooit een alliance boven de 20+ kreeg. Van de "go with the light" crap kreeg ik altijd de kriebels ![]() maar de iets wat andere quests zijn nog best leuk voor nu.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee, het was mij niet helemaal duidelijk of er ja of nee gestemd moest worden als je wel gespeeld hebt maar dat niet meer doet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben? freakinaround | 24 | 20-06-2008 21:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 38 Biertank 52 | 500 | 19-09-2007 22:20 | |
Games |
Ga jij world of warcraft spelen? loveflower | 500 | 26-01-2005 20:10 | |
Games |
World of Warcraft: Welke ras speel jij? ©ha0$ | 25 | 21-07-2003 07:00 | |
Games |
WoW: welk ras kies jij? DIsASteR-GUy | 22 | 06-06-2003 16:18 |