Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Speel jij WOW?
Ja, ik ben een meisje 6 9.84%
Nee, ik ben een meisje 6 9.84%
Ja, ik ben een jongen 15 24.59%
Nee, ik ben een jongen 34 55.74%
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2009, 09:43
Verwijderd
poll komt eraan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2009, 09:44
Verwijderd
En zo ja: heb je de gratis versie of heb je hem ook gekocht?
En waarom speel je het spel zo graag?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 09:51
Verwijderd
Ik ben gestopt met betalen en heb een gratis sever gevonden waar zich een season afspeelt waarin je nog een zekere intelligentie moest hebben alvorens je aan arena kon beginnen.

Wat wil je met de poll trouwens?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 13:03
barkrukkie
barkrukkie is offline
Nee, nooit gespeeld

mede omdat ik verwachtte er teveel tijd mee kwijt te zijn wat ik niet zou hebben ivm mijn studie
Oud 24-07-2009, 13:09
Verwijderd
Genokt halverwege TBC zodra WotLK werd aangekondigd. Geen moment spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gestopt met betalen en heb een gratis sever gevonden waar zich een season afspeelt waarin je nog een zekere intelligentie moest hebben alvorens je aan arena kon beginnen.

Wat wil je met de poll trouwens?
Ik ken persoonlijk weinig vrouwen die WOW spelen, dus ik was benieuwd. Ik probeer niet negatief of cynisch te zijn over het spel, was gewoon benieuwd.
Ik heb het zelf nooit gespeeld, ik weet namelijk niet of WOW nou echt ook tactisch spel of dat het gewoon een vechtspelletje is..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 14:02
Verwijderd
Het is welzeker tactisch. Tamelijk veel vrouwen spelen het spel ook, maar het spreekt voor zich dat ze er weinig van kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 14:59
- Pheebs
- Pheebs is offline
Citaat:
Het is welzeker tactisch. Tamelijk veel vrouwen spelen het spel ook, maar het spreekt voor zich dat ze er weinig van kunnen.
Wat? Waarom zouden ze er weinig van kunnen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 15:13
Verwijderd
Omdat vrouwen niet de mentale capaciteit hebben om al die verschillende skills op het juiste moment te gebruiken natuurlijk. Voor PvE geeft dat geen problemen, maar PvP is een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 16:25
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Nutteloos topic maar oke.

Ik heb het 3 jaar gespeeld, toen was ik het bue en ik wilde een nieuwe opleiding en hobbies zoeken. PvP werd balanced om PvE heen. PvE skills generfed door PvE. Raids te simpel. en wat ik van pvpers hoorde was PvP ook naar het einde toe.

@Reverend: ik weet niet of je sirrieus bent of niet maar als je het wel bent is dat nogal bot en kortzichtig.
Oud 24-07-2009, 17:04
voquelife2
voquelife2 is offline
mijn broer speelt het
echt gewoon niet nromaal meer
hij heeft alle pakkette
en is er echt helemaal aan verslaaft
niet normaaaaal meer
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:14
Verwijderd
Bot en kortzichtig of niet, mijn ervaringen zijn hetzelfde.

De "mount me for a mount" sletjes zijn berucht slecht in alles maar hoeven ook niet goed te zijn. De casual female gamer is in mijn ervaring ook 9 vd 10 keer een pve healer (lekker twee knopjes rossen).
Misschien dat vrouwelijke (goede) PvPers minder pronken met het feit dat ze tieten en een vagina hebben maar ik ben nog nooit een degelijke vrouwelijke PvPer tegen gekomen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 18:54
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dan zijn ze wel slechte healers als ze maar 2 spells gebruiken

en breek me de mond niet open over vrouwen in WoW. ik ben een rl vriendin aan het e-hoeren verloren.
Oud 24-07-2009, 19:07
Verwijderd
Dat spreekt voor zich

Een geliefde hoer in een raid erop wijzen dat ze een complete noob is zorgde doorgaans voor meer drama binnen een guild dan iemand die met de hele guildbank-account er vandoor ging en 2 dagen later met allerlei nieuwe vriendjes in een rival guild zat.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 20:35
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Die vriendin van mij heeft der opleiding verneukt en heeft met een of andere vage oostblok-guildy van der geneukt. en dat was blijkbaar niet de enige.

maja ze was zooooon goede priest (kuch)
Oud 25-07-2009, 01:59
Verwijderd
Niet bepaald kortzichtig. Ik laat de feiten voor zich spreken
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 14:29
Anany
Anany is offline
Ja al die nieuwe expansions zijn om ziek van te worden.. ik heb nog subscription maar ik was niet van plan om geld uit te gaan geven aan Wotlk dus hou ik het bij mn lvl 70 UD-Warlock server Killrog
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 15:16
mepsteen
mepsteen is offline
Ik heb anders echt niks tegen expansions hoor. Meer tegen het feit dat de noobs steeds meer dingen kunnen behalen, zonder er echt moeite voor te doen. Ik moet zeggen dat ik northrend veel fijner en leuker vind questen als vanilla wow.
Oud 25-07-2009, 15:52
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
2 hele expansions. ohnoez 80 euro.
Oud 25-07-2009, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Misschien dat vrouwelijke (goede) PvPers minder pronken met het feit dat ze tieten en een vagina hebben maar ik ben nog nooit een degelijke vrouwelijke PvPer tegen gekomen.
Van goede vrouwelijke PvP'ers merk je inderdaad niet dat ze vrouwelijk zijn. Nu speel ik geen WoW, maar met vrijwel iedere MMORPG werkt dat zo. Een goede vrouwelijke speler gaat gewoon spelen en heeft /care, de n00bs doen 'hihi check mij gamen ONDANKS DAT IK EEN MEISJE BEN!!1 wat ben ik SPECIAAL he jongens!!1' of slaan aan het e-hoeren omdat dat de enige manier is waarop ze aan goede items kunnen komen. Temeer bij WoW, natuurlijk. Het is bovendien een zichzelf in stand houdend proces, want een bepaald gedeelte van de mannelijke spelers gaat er maar al te graag op in.

Ontopic; ik speel geen WoW want anders kan ik m'n bachelordiploma de komende paar jaar wel vergeten. En als ik daar klaar mee ben zal ik het vast ook niet gaan spelen, want dan moet ik aan een master of gaan werken ofzo. Misschien als ik met pensioen ben :') Ik ben te gevoelig voor gameverslaving, Diablo2:LoD heeft me ook vier jaar van m'n leven gekost.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 22:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, dat speel ik niet want ik vind het een kutspel. Sorry.
Oud 26-07-2009, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Van goede vrouwelijke PvP'ers merk je inderdaad niet dat ze vrouwelijk zijn. Nu speel ik geen WoW, maar met vrijwel iedere MMORPG werkt dat zo. Een goede vrouwelijke speler gaat gewoon spelen en heeft /care, de n00bs doen 'hihi check mij gamen ONDANKS DAT IK EEN MEISJE BEN!!1 wat ben ik SPECIAAL he jongens!!1' of slaan aan het e-hoeren omdat dat de enige manier is waarop ze aan goede items kunnen komen. Temeer bij WoW, natuurlijk. Het is bovendien een zichzelf in stand houdend proces, want een bepaald gedeelte van de mannelijke spelers gaat er maar al te graag op in.

Ontopic; ik speel geen WoW want anders kan ik m'n bachelordiploma de komende paar jaar wel vergeten. En als ik daar klaar mee ben zal ik het vast ook niet gaan spelen, want dan moet ik aan een master of gaan werken ofzo. Misschien als ik met pensioen ben :') Ik ben te gevoelig voor gameverslaving, Diablo2:LoD heeft me ook vier jaar van m'n leven gekost.
True maar op vent of ts merk je wel of het mannen of vrouwen zijn. Dan zijn er zat 15 jarige ventjes die als vrouwen klinken maar daar kunnen ze ook weinig aan doen. Het is op zich ook wel logisch dat er weinig vrouwen (goed) PvPen omdat het sociale gedeelte van WoW (vaak de hoer uithangen, niet altijd) ze veel maar aanspreekt. PvP gaat vaak al te snel voor ze om het leuk te houden, ja.. Sommige mensen vinden WoW pvp te snel.

Herkenbaar qua verslavingen. Ik ben blij dat Aion veel te veel een Lineage look heeft dus daar ga ik niet aan verslaafd raken. Diablo 3 daarentegen ;o
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 00:58
Verwijderd
Ik heb nog ergens lingerie pics liggen van 2 chicks uit mijn oude alliance guild. Eentje is gaar maar de ander is best spang.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 12:38
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik zou Aion proberen als ik niet wow gequitted was samen met heel veel andere slechte gewoontes aantan maanden geleden voor men nieuwe studie.

tegen dat D3 uitkomt zit ik weer in een stagejaar dus dan kan ik 's avonds mooi monsters meppen
Oud 26-07-2009, 14:14
Verwijderd
Ik ben stiekem wel benieuwd naar kotor online, omdat bioware. Hopelijk binnenkort even beta testje doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2009, 14:35
BendeBen
BendeBen is offline
ben al lang geleden gestopt. als noob was het leuk. beetje rondhobbelen, oooh een green drop, wat een mooi gebied is dit zeg etc. daarna snap je het spel opeens en ga je aan de theorycraft met thottbot wowhead. 0,001% dropchance voor een item waarbij ik +2 sta win ja? hmm ik kan dus gaan grinden of gewoon niet. niet dus in mijn geval.

wow spelen zou ik alleen doen als ik complete peace of mind heb, geen examens wat dan ook. en dan moet je accepteren dat pr0n een vriendin kan vervangen. of een vriendin hebben die samen wil freaken. wow casual spelen lukt niet en wordt uiteindelijk toch wel hardcore.
Oud 26-07-2009, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben stiekem wel benieuwd naar kotor online, omdat bioware. Hopelijk binnenkort even beta testje doen
Dit + Global Agenda alleen is dat meer shooter dan MMORPG.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 16:18
Verwijderd
Citaat:
wow spelen zou ik alleen doen als ik complete peace of mind heb, geen examens wat dan ook. en dan moet je accepteren dat pr0n een vriendin kan vervangen. of een vriendin hebben die samen wil freaken. wow casual spelen lukt niet en wordt uiteindelijk toch wel hardcore.
Dat valt best mee. In season 1/3 in elke bracket 2400+. PvE is een ander verhaal maar PvP is makkelijk te combineren met een eventuele bitch.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 17:07
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
PvE kan je als je in een goede guild zit makkelijk met 3 a 4 avonden doen in progression. en op de farm 2 avondjes.

guild zonder kwijlers en lootfarmers zoeken is wel irri.
Oud 26-07-2009, 23:47
barkrukkie
barkrukkie is offline
vraag me af..

en hoeverre kun je WoW 'solo' spelen en is 't toch enigszins leuk om te doen?
of zijn d'r ook 'casual gamer' guilds achtige dingen die niet verwachten dat je iedere week zoveel avonden speelt / om vaste tijden speelt? en zijn die guilds uberhaupt leuk om in te zitten
Oud 27-07-2009, 00:09
Verwijderd
Citaat:

en hoeverre kun je WoW 'solo' spelen en is 't toch enigszins leuk om te doen?
Levelen naar 80 is zeer goed solo te doen. Activiteiten op level 80 (wat voornamelijk bestaat uit betere gear halen) zijn echter wel veelal groep-gebonden. Tenzij je genoegen neemt met dagen lang battlegrounds doen om daar wat medicre PvP items te halen. Ik begrijp het als je graag alleen speelt maar bij WoW (en de meeste andere mmorpg's) is beter worden als groep toch wel een van de belangrijkere punten. Samenwerken hoort erbij, zo simpel is het.
Citaat:
of zijn d'r ook 'casual gamer' guilds achtige dingen die niet verwachten dat je iedere week zoveel avonden speelt / om vaste tijden speelt? en zijn die guilds uberhaupt leuk om in te zitten
Die zijn er genoeg. Of het leuk is hangt natuurlijk van jezelf af en wat je van een guild verwacht. Weet wel dat als je ook echt end-game content wil bereiken, waarmee ik PvE raids en Arena op hoog niveau bedoel, je toch echt mensen zal moeten vinden die bereid zijn tijd en moeite in het spel te steken.

Maar het verschilt natuurlijk per persoon. Ik vind het leuk om met vrienden mijn arena rating te maxen, andere mensen nemen genoegen met battlegrounds en weer anderen raiden liever elke avond van 7 tot 11.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 09:07
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Levelen naar 80 is zeer goed solo te doen. Activiteiten op level 80 (wat voornamelijk bestaat uit betere gear halen) zijn echter wel veelal groep-gebonden. Tenzij je genoegen neemt met dagen lang battlegrounds doen om daar wat medicre PvP items te halen. Ik begrijp het als je graag alleen speelt maar bij WoW (en de meeste andere mmorpg's) is beter worden als groep toch wel een van de belangrijkere punten. Samenwerken hoort erbij, zo simpel is het.

Die zijn er genoeg. Of het leuk is hangt natuurlijk van jezelf af en wat je van een guild verwacht. Weet wel dat als je ook echt end-game content wil bereiken, waarmee ik PvE raids en Arena op hoog niveau bedoel, je toch echt mensen zal moeten vinden die bereid zijn tijd en moeite in het spel te steken.

Maar het verschilt natuurlijk per persoon. Ik vind het leuk om met vrienden mijn arena rating te maxen, andere mensen nemen genoegen met battlegrounds en weer anderen raiden liever elke avond van 7 tot 11.

Ja, ik begrijp dat samenwerken erbij hoort en 'tis ook veel leuker om met groepen dingen te ondernemen maar bedoel meer.. dat je wel gewoon solo goed kunt lvlen, maar als je dan zo'n raids oid wilt doen, dat je dan als solo persoon ook makkelijk een groep kunt vinden voor dat te doen?
'tis meer dat ik vanwege m'n studie soms 1-2 maanden geen tijd heb om te gamen geregeld, dus denk dat een (actieve) guild niet echt erin zit dan
Op zich vind ik PvE lvlen/questen niet zo heel erg, als ze maar niet te langdradig worden.. en gewoon wat social interaction met andere mensen erbij
Oud 27-07-2009, 10:07
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Je kan pick up raids doen. dat komt meestal neer op de bazen die een blinde mongool nog kan soloen neermeppen en daarna als een grote groep kwijlers tegen de volgende aanrossen tot hij kapot gaat voor 3 uur, veel gescheld en daarna stop je.
Oud 28-07-2009, 12:51
Verwijderd
Ben sinds kort weer begonnen met WoW, maar puur omdat 3 andere vrienden ook gestart zijn. Eerder speelde ik meer dan ik tegenwoordig doe, dit ook voornamelijk omdat ik minder tijd heb als voorheen Nu wel weer iets meer vanwege relatiebreuk ;p magoed. En social life gaat zeker eerst. Dus hardcore zal ik het nooit doen. 3 a 4 avonden in de week raiden? lukt mij dus echt niet :
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 16:00
MrWiki
MrWiki is offline
Nooit gespeeld, ben het ook niet van plan denk ik :$
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 18:51
Verwijderd
bestaat er ook een woordenboek met de termen van WoW? want ik begrijp er de ballen niet van
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 19:30
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nope. Wel een tijdje geprobeerd, maar ik vond er weinig aan. En die community ook :')
Oud 06-08-2009, 22:46
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja zeg, wat een vrouwenhaat

Ik speel niet echt meer, account loopt nog wel, ik denk dat ik die deze maand maar stop ga zetten. En de poll is niet volledig.
Oud 07-08-2009, 08:32
Rob
Rob is offline
Nee.
Oud 07-08-2009, 21:47
mepsteen
mepsteen is offline
Wel moet gezegd worden dat de spelervaring enorm afhankelijk is van de personen waarmee je het spel kiest te spelen. Zo heeft Aliance gemiddeld een lagere leeftijd spelers, maar ik zit nu in een guild vol met mensen tussen de 20-30, wat voor mij het spel heel wat leuker maakt. (ook even in een guild gezeten met 15 jarige crybabies, direct /gquit)
Oud 10-08-2009, 17:58
Verwijderd
Ik hou alleen van blizzard RTS. WOW is borinngggg
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 19:45
dead person
dead person is offline
Ik speel na 4 jaar ook niet meer zo intensief, ook maanden niet gespeeld terwijl mijn account wel gewoon door liep.. zonde, maar om definitief te stoppen lukte ook niet goed

Sinds 2 weken geleden ben ik gaan kijken of alliance nog wat is aangezien ik nooit een alliance boven de 20+ kreeg. Van de "go with the light" crap kreeg ik altijd de kriebels

maar de iets wat andere quests zijn nog best leuk voor nu.
Oud 12-08-2009, 01:17
Vice
Vice is offline
Nee, ik houd niet van games waarin je sociaal moet doen.
Oud 13-08-2009, 20:30
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Ik speel na 4 jaar ook niet meer zo intensief, ook maanden niet gespeeld terwijl mijn account wel gewoon door liep.. zonde, maar om definitief te stoppen lukte ook niet goed

Sinds 2 weken geleden ben ik gaan kijken of alliance nog wat is aangezien ik nooit een alliance boven de 20+ kreeg. Van de "go with the light" crap kreeg ik altijd de kriebels

maar de iets wat andere quests zijn nog best leuk voor nu.
whut je speelt warcraft maar je bent hot?! omg
Oud 13-08-2009, 21:44
skeleton
skeleton is offline
Hotties die WoW spelen zijn er wel, maar zijn idd schaars ;( .

Verder, hoe bevalt die nieuwe patch een beetje?

( Ben al 3 weken " clean " , speel tegenwoordig Quake live, is gratis en slokt beduidend minder tijd ^^ ).
Oud 14-08-2009, 00:38
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik ben helemaal aan de echte ER PEE GEEZ gegaan sinds ik met wow gequitted ben
Oud 15-08-2009, 15:06
Soepvork
Soepvork is offline
3 jaar gespeeld, maar ben nu totaal afgestompt. En Kotor ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ja zeg, wat een vrouwenhaat

Ik speel niet echt meer, account loopt nog wel, ik denk dat ik die deze maand maar stop ga zetten. En de poll is niet volledig.
hoezo? moet ik de hermafrodieten er ook nog bij zetten?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 20:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hoezo? moet ik de hermafrodieten er ook nog bij zetten?
En de transseksuelen uiteraard.
Nee, het was mij niet helemaal duidelijk of er ja of nee gestemd moest worden als je wel gespeeld hebt maar dat niet meer doet.
Oud 31-08-2009, 20:58
Daisyflower25
Daisyflower25 is offline
ja, enik ben een meisje ^_^

volgensmij op magic-wow
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten