Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2009, 02:03
Carn
Carn is offline
Gooi een flinke dosis Voyager, Stargate en BSG door een blender en..

Ben benieuwd!
Oud 25-07-2009, 02:10
Carn
Carn is offline
So it's Stargate: Voyager?
by dark-knight02 Jul 24th, 2009
10:19:55 AM
Boldly going where an entire franchise has gone before?

Looks interesting enough to watch the pilot...
by wowsah156 Jul 24th, 2009
11:24:49 AM
but it is still Stargate. So unless the writing is really tight and innovative we can all expect another ten years of Robert Carlye standing in the Canadian wilderness has the backdrop to numerous planets.

Richard Dean Anderson
by Kizeesh Jul 24th, 2009
12:13:02 PM
drinks a beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer, then another beer.

Then he cheats on his beer with an ale and a fat hunk of pie. Sweet jesus, he's gone full Brando.

Never go full Brando.
Oud 25-07-2009, 10:13
Verwijderd
meeeeeh.

Ik wacht nog even op Caprica.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 17:53
KIET
KIET is offline
Ik ben hier opeens extreem bang voor, na het zien van deze teaser
SG-1 is gewoon briljant, al had The Reckoning (seizoen 8) van mijn part de slotaflevering mogen zijn geweest (gewoon stoppen op je hoogtepunt). Seizoenen 9 en 10 waren wel aardig en Atlantis kabbelde op rustig op diezelfde wijze ook mee. Maar dit lijkt een hele andere categorie serie te zijn zonder het luchtige van SG-1, wat gewoon het sterkste punt was Als SG-fan geef ik het natuurlijk wel even een kans. Bonuspunten als Lou Diamond Phillips aanblijft als (semi-)castmember.
Oud 25-07-2009, 23:48
Carn
Carn is offline
ik vind universe een stuk beter uitzien dan sg1/atlantis, maar wie ben ik
Oud 26-07-2009, 00:51
KIET
KIET is offline
Van de week toevallig nog de Children of the Gods gezien (SG-1s pilot) omdat een kennis interesse in SG-1 had gekregen. Dat ziet er gewoon netjes uit, zeker voor 1997. De laatste twee seizoenen en Atlantis draaiden soms veel op SFX, wat ik soms nog wel vrij storend vind. SGU verwacht ik dat die als productie wel netjes in elkaar zal zitten, ongeveer meer van hetzelfde als Atlantis, hoewel op basis van de teaser a) het nog donkerder dan Atlantis lijkt (en die was soms donker zat, letterlijk en figuurlijk) en b) moet opmerken dat de weergegeven scène met O'Neill aan het begin wel erg goedkoop aanvoelde. Waarschijnlijk dat het speciaal gemaakt was voor de teaser voor een hele vlotte introductie, anders zou het mij behoorlijk tegenvallen.

Het is vooral de toon en originaliteit waar ik twijfels bij heb na deze beelden. In het ergste geval zijn er altijd de SG-1 dvd's nog
Oud 26-07-2009, 16:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wacht nog even op Caprica.
Niet echt een vergelijkbare serie lijkt me.
Oud 29-07-2009, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hier opeens extreem bang voor, na het zien van deze teaser
SG-1 is gewoon briljant, al had The Reckoning (seizoen 8) van mijn part de slotaflevering mogen zijn geweest (gewoon stoppen op je hoogtepunt). Seizoenen 9 en 10 waren wel aardig en Atlantis kabbelde op rustig op diezelfde wijze ook mee. Maar dit lijkt een hele andere categorie serie te zijn zonder het luchtige van SG-1, wat gewoon het sterkste punt was Als SG-fan geef ik het natuurlijk wel even een kans. Bonuspunten als Lou Diamond Phillips aanblijft als (semi-)castmember.
Ik vond Atlantis toch vrij luchtig. Maar omdat Pegasus zo devoid of life is, konden ze eigenlijk alleen maar the Wraith (en ik vond ze persoonlijk kutvijanden, maar wel cooler dan de Goa'uld) en de Replicators hosselen. Ik vond het ook vrij gaaf dat Woolsey zo omdraaide nadat hij het commando overnam

Ik vind het concept van Universe geniaal maar ik gok dat ze niet verder komen dan één seizoen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:49
KIET
KIET is offline
Van Atlantis vond ik de setting te donker. De show zelf was niet echt zwaarmoedig, hoewel het duidelijk een toontje lager dan zijn voorganger zat. SG-1 had een veel lichtere setting, zeker tot en met seizoen 8. Dat vind ik er gewoon wat appetijtelijker uitzien

Maar ik ben nog maar halverwege seizoen 4 van Atlantis. Atlantis kon mij toch niet zoveel boeien als SG-1, waardoor ik tussen seizoen 3 en 4 andere series ben gaan kijken en Atlantis erin is geschoten. Dat ben ik nu aan het inhalen Wat mij vooral opvalt is dat Flanigans acteerwerk een beetje vlak is, eigenlijk. Anderson kon het ge-ouwehoer van O'Neill heel leuk en natuurlijk doen, Flanigan lijkt het wel te willen maar niet zo goed te kunnen.
Oud 04-08-2009, 23:34
marco_nogwat
marco_nogwat is offline
Het is en blijft stargate dus ik ga het wel kijken, hoop dat het wel wat goeds wordt na het slappe gedoe van atlantis seizoen 4&5
Reageren

Regels voor berichten