Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2009, 21:29
JustHilde
JustHilde is offline
Ik ben volgend jaar van plan met een organisatie een taalreis te gaan maken naar Engeland.
Alleen weet ik dus nog niet welke organisatie.
De meest voor de hand liggende (En niet te dure) organisaties zijn toch wel Vinea & Simbo.
Alleen weet ik nu dus nog echt niet welke ik moet kiezen.
Is er iemand die ooit met een van deze organisaties' een reis heeft gemaakt?
Bij mij gaat het dus om een taalreis naar Engeland, is er iemand die dit gedaan heeft wil ik heel graag weten hoe het was en of het je Engels ook helpt, en of het leuk is als je in je eentje gaat !

Alvast bedankt,
Advertentie
Oud 27-07-2009, 19:21
JustHilde
JustHilde is offline
Niemand ? :'O
En niemand die iemand kent ofzo :[
Oud 25-08-2009, 21:08
vegawouter
vegawouter is offline
nou, ik wilde dit jaar een taalreis naar spanje maken, maar dat ging niet door... Ik wilde het bij plustaalreizen doen, die hebben op zich heel veel service enzo, maar ik werd eerst lekker gemaakt met allemaal goedkope acties en prachtbestemmingen, en toen ik me eenmaal op had gegeven werd verteld dat ik 1200 euro kwijt zou zijn aan transfers die niet nodig zijn en extra begeleiding omdat ik 16 ben,

Maarja, als ik 18 ben ga ik gewoon wel, dan scheelt het ook 500 euro(A)

wss heb je hier dus geen fuck aan, maar toch handig om te weten denk ik.. hoop ik...
Oud 26-08-2009, 00:42
kalinho
kalinho is offline
Ik ben naar Miami gegaan (want ja, das toch wat lekkerder weer dan in Engeland).
Wegens het 21 worden in week 2 en het dus uitgaan etc heb ik niet echt veel bijgeleerd, sterker nog er waren ook dagen dat ik gewoon helemaal niet meer ging. Maar ik denk dat als je je er fanatiek mee bezig houdt, je wel een hoop leert. + je leert het ook doordat je de hele dag, ook buiten de school, engels aan het lullen bent omdat *gelukkig* er amper nederlanders zijn.

Ik heb het geregeld via Interlanguage, wat gevestigd zit in Rotterdam
Oud 28-08-2009, 09:11
ac3000
ac3000 is offline
Ik ben vorig jaar met EF naar Oxford geweest. Vond het uiteindelijk veel te duur en de lessen vond ik niet heel boeiend. De activiteiten buiten de lessen en alle mensen die je leert kennen zijn wel heel leuk!

Citaat:
Maar ik denk dat als je je er fanatiek mee bezig houdt, je wel een hoop leert. + je leert het ook doordat je de hele dag, ook buiten de school, engels aan het lullen bent omdat *gelukkig* er amper nederlanders zijn.
Ik heb ook meer geleerd van het Engels praten met de andere internationale studenten. Ook in Oxford weinig Nederlanders. Wel veel Spanjaarden, die het nodig blijven vinden om de hele dag (ook tijdens de les) Spaans te praten..

Het is absoluut geen probleem om alleen te gaan. Bijna iedereen komt alleen! Ik denk dat het zelfs beter is, anders blijf je Nederlands praten met diegene met wie je gekomen bent
Oud 30-08-2009, 19:13
Verwijderd
Ik heb afgelopen zomer een Duitse taalcursus gevolgd in Berlijn, dat was lekker dichtbij en "even proberen", want volgend jaar ga ik naar Spanje en dat is wel wat verder weg..

Het doen van een taalcursus is geweldig, je leert verschrikkelijk veel. Ik had het geluk dat ik een beurs ervoor kreeg, dus zelf niks hoefde te regelen of te betalen..

Een vriendin van me heeft veel met Vinea gereisd, maar volgensmij zijn dat een heel ander soort reizen. Ik denk dat je beter kunt gaan kijken naar reisorganisaties die zich enkel met taalreizen bezig houden.. Google is je vriend
Advertentie

Regels voor berichten