|
|
Bekijk resultaten poll: Hoeveel? | |||
<5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 16.67% |
<10 |
7 | 23.33% |
<20 |
3 | 10.00% |
<30 |
5 | 16.67% |
Nog veel meer/geen enkele |
10 | 33.33% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
De enige boeken die ik heb die ik niet gelezen heb, staan niet eens in mijn kast... het zijn een stuk of tien boeken van 't Boekenfestijn, waar mn vriendje me steeds naar meesleept. En daar is het superrtof natuurlijk en dan moet ik cheapass boeken kopen, zodat ik in elk geval iets nieuws te lezen heb als ik dat wil.
![]() Verder koop ik alleen boeken die a) ik al ken en geweldig vind of b) worden opgehemeld door de pers, of worden bestempeld als 'controversieel' - en dan moet ik ze wel lezen, anders kan ik natuurlijk nooit een mening hebben. Het vriendje zelf heeft er veel meer problemen mee, tot twee maanden geleden had hij honderd-honderdvijftig ongelezen boeken. Iets met wel kopen en niet lezen. Maar nu zijn er slechts vijfenveertig onbekende over. Het gaat de goede kant op! ![]() Later als we samenwonen nemen we duizend boekenkasten en die zetten we vol met boeken, alleen omdat het zo mooi is <3
|
Ongeveer 20. Er staan een paar ongelezen bij m'n 1,5 Billy-kast vol boeken en op m'n kamer nog een stuk of 15 (en er komen nog een paar aan met de post
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een stuk of vijf tot tien, en dat zijn dan cadeautjes, dingen die ik uit verveling een keer uit mijn ouders boekenkast geleend heb (waarom ze dan niet terug zijn gegaan weet ik niet
![]() |
![]() |
|
Belachelijk veel, tegen de 30. Het komt door verjaardagen waarbij iedereen me boeken geeft. Daarnaast leen en koop ik ook constant nieuwe boeken. Ik heb nu een stapel die ik *echt* gauw moet lezen, omdat mensen er al jaren naar vragen. "Heb je X al gelezen?" "Nee, maar hij is bijna aan de beurt." Yeah right.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|