Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2009, 18:33
jeroen137930
jeroen137930 is offline
21 dec 2012

de maya’s hebben deze dag als de dag van een nieuwe tijd aangekondigd.
Mensen zien het als het einde van de wereld/ mensheid.
Ik geloof daar niet in. Je moet het kunnen zien, anders geloof ik er niet in.
Ik heb rond gegoogled en kwam verschillende dingen tegen, maar allemaal niet compleet.

Ik heb de puzzelstukjes op zijn plaats gelegd, en er komt dus wel iets verassends uit.

De maya’s en andere volkeren hebben 2012 als een dag van een nieuw tijdperk aangekondigd.
Vergeet dat je met de zon op een lijn licht enzo, wat interesanter is, is dat er andere planeten zichtbaar worden, nieuwe planeten. De 10e planeet van ons zonnestelsel. Veel wetenschappers geloven er niet in, maar een paar wel. Planeet X word deze planeet genoemd, en deze ligt achter Pluto.

In China zijn 80 jaar geleden opgravingen gedaan, en ze kwamen een nieuw ras tegen, netjes begraven. Dit ras was maximaal 1,30 meter, met een overontwikkeld hoofd. De afstammelingen wonen nog steeds in de grotten. Ze worden de Dropa’s genoemd. Bij de opgravingen zijn er 716 stenen platen gevonden, ze leken op grammafoonplaten, er zat ook een lijn in, als een spiraal. Na ingezoemt te hebben ok deze lijn blijkt het een taal te zijn. Een persoon heeft deze weten te ontcijferen.
Op de platen stond het verhaal van ruimtewezens die met hun ruimteschip was neergestort.
En hoe het verder op aarde ging.

Veel mensen beweren dat deze wezens van de 10e planeet komen, die misschien in 2012 ontdekt gaan worden. De planeet schijnt een ijsplaneet te zijn, dus er is water aanwezig.

Als deze twee planeten dicht bij elkaar komen gaat het niet goed met de aarde. Daarom zijn er nu ook al meer natuurrampen als 100 jaar geleden, en denk eens iets verder: de klimaatsverandering. Maar natuurrampen en de klimaatsveranderingen kunnen ook door ons komen natuurlijk.

Ik 2012 gaan wij het weten.

ik heb hier geen bewijzen voor, heb gewoon gegoogled en alles in een puzzeltje gezet...
nee ik heb geen bewijs!!!
wat, NEE!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2009, 18:52
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Erg nauwkeurig ben je niet dus ik heb er niet al te veel vertrouwen in. Maar we zullen zien.

En die planeet X is al gevonden, of iets dat er op leek.
Oud 02-08-2009, 18:53
Rationeel
Rationeel is offline
jeetje, ik hoopte even dat we zomaar weer 9 jaar extra te leven kregen. maar nee hoor, je topictitel is verkeerd

er zijn hier al meerdere topics over gaande trouwens.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 20:01
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
Erg nauwkeurig ben je niet dus ik heb er niet al te veel vertrouwen in. Maar we zullen zien.

Yeppa

http://science.nasa.gov/headlines/y2...ul_planetx.htm

Hmmm 't is blijkbaar wel'n dwergplaneet maar toch

Laatst gewijzigd op 02-08-2009 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 20:31
Verwijderd
fuck de mayas
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 08:47
jeroen137930
jeroen137930 is offline
Citaat:

wel positief blijven he...

kijk hier ook even:

http://niburu.atlantis2012.com/index...122&Itemid=192

http://members.lycos.nl/ellievansett...estaathet5.htm
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 10:41
PatoLoco
PatoLoco is offline
Uhm... Die 2e website gebruikt onder andere de bijbel in haar bewijsvoering...

Need i say more?

De eerste heb ik maar niet bekeken...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 12:30
jeroen137930
jeroen137930 is offline
Citaat:
Uhm... Die 2e website gebruikt onder andere de bijbel in haar bewijsvoering...

Need i say more?

De eerste heb ik maar niet bekeken...
word niet als bewijsstuk opgenomen.
het is slechts een theorie.
god die uit de hemel kwam.
aliens die uit de hemel neerdaalden en de mensen genetisch manipuleerden.
geen fijne gedachte maar oke...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 12:46
PatoLoco
PatoLoco is offline
Idd, eerder hilarisch
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 19:27
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
aliens die uit de hemel neerdaalden en de mensen genetisch manipuleerden.
geen fijne gedachte maar oke...
Roberts syndrome.

Niet voor zwakke maagjes:
Spoiler
Oud 04-08-2009, 21:19
knigsberg
knigsberg is offline
Heb een vermoeden dat Bohemians Praag er wat mee te maken hebben. Die heten vroeger FC DROPA.

Over het feit dat de afstammelingen nog steeds in grotten wonen. Is zeer zeer onwaarschijnlijk. Tijdens de culturele revolutie heeft Mao gezellig alle afwijkende mensen afgeslacht of een kamp gestopt. Dus waarom zou Mao deze grot bewoners dan niet met de grond gelijk hebben gemaakt immers waren het geen ware communisten daar ging de strijd juist over. Deze mensen waren neem ik aan niet trouw aan hem dus waarom zou hij ze dan hebben laten leven?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 01:45
arPos
arPos is offline
Ik wou al zeggen we hebben toch al een plane(e)t(oide) achter pluto ontdekt.
en pluto is officieel geen planeet meer

volgens mij begint of gewoon de volgende "era" (constellaties)
of zijn ze gewoon gestopt met de kalander op een bepaald punt
of begint de kalender weer opnieuw.
(21 dec is de midwintersnacht het begin van de langere dagen)

de eerste is mn favo omdat maya's flink bezig waren met constellaties.

we zien wel, het is vast de dag waarop ik koning der mensen wordt gekroond

Laatst gewijzigd op 06-08-2009 om 01:51.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 21:50
Mewmew
Mewmew is offline
Sorry, het is laat en ik kom net van mijn werk dus ik ben te gaar om even goed door te spitten wat er al gezegt is. Maar ik heb op een ander forum ook eenzelfde topic gezien, en daar kwam men tot de conclusie dat 2012 simpelweg het einde van de kalender is, dus niet persé van de wereld. Klinkt niet erg indrukwekkend en het zal niet zo simpel zijn, maar het is dus een simpele gedachtegang. Ik heb zelf trouwens niet gecheckt of de kalender echt stopt in 2012. Als planeten in 1 lijn staan maakt dat helemaal niks uit toch? Dat had ik van datzelfde topic vandaan. Ik ga de bron maar eens even opsporen want van mijn vage gebrabbel worden we ook niet wijzer.

Interressant onderwerpje in elk geval, ik ben benieuwd wat er gebeurt als het zover is (al geloof ik er zelf niet in).
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
damn, ik heb gewoon 2 nieuwe posts van babshoewab gemist terwijl ik op vakantie was

dat wilde ik toch even ergens kwijt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:35
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
damn, ik heb gewoon 2 nieuwe posts van babshoewab gemist terwijl ik op vakantie was

dat wilde ik toch even ergens kwijt.
als wie heeft hij dan gepost????.
OT: ik heb het idee dat de maya's enzo het gewoon niet zochten om meer jaartallen op te schrijven en dachten. tegen de tijd dat we daar zijn maken we wel een nieuwe kalender.
Oud 16-08-2009, 22:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
als wie heeft hij dan gepost????.
OT: ik heb het idee dat de maya's enzo het gewoon niet zochten om meer jaartallen op te schrijven en dachten. tegen de tijd dat we daar zijn maken we wel een nieuwe kalender.
oeps, ik bedoel natuurlijk topics ipv posts.

en ze gaan allemaal over het feit dat hij leven na de dood kan bewijzen, en moleculen en eieren enzo
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 23:03
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
oeps, ik bedoel natuurlijk topics ipv posts.

en ze gaan allemaal over het feit dat hij leven na de dood kan bewijzen, en moleculen en eieren enzo
jammer dat hij weg is. vondt het eigenlijk wel leuk om door te lezen en te zien hoe hij in werd gemaakt door iedereen. het ging er toch over dat hij leven na de dood kon bewijzen met de moleculen in een ei.
Oud 17-08-2009, 14:16
PatoLoco
PatoLoco is offline
Hmm ons genie is eergisteren nog online geweest hoor... maar het ziet er naar uit dat zijn argumentatie toch echt wel helemaal klemvast zit.

Waarschijnlijk plannen aan't maken om de wereld te veroveren ofzo...

Jammer... ik mis hem wel'n beetje...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 01:02
DBZ
DBZ is offline
Het probleem is dat zijn topics gesloten zijn he. Hij heeft geen nieuwe argumenten meer om ons te overtuigen. Verder hebben we bewezen dat al zijn argumenten crap zijn, dusja Maar ik mis hem ook wel een beetje Was altijd leuk om die topics te lezen xD

OT: Als atheist geloof ik niet in die soort onzin die verzonnen is door mensen die nog lang niet zo ontwikkeld waren als wij nu. Verder is het niet logisch, dus ik heb maak me er niet zo druk over.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 19:44
Verwijderd
het is allemaal gods werk :]
we hebben de aarde genoeg verkloot. dit is onze laatste kans
als we het milieu redden, economie opstapelen, racisme de wereld uithelpen, zal god ons sparen,
de komeet verdwijnt dan, en we denken allemaal, 'de maya's hadden het gewoon fout'

als de komeet de aarde raakt, zal alle grond op die plaats verpulveren, vliegen, en alles zal onder de grond verdelgen.
na dit alles. groeit er een klein plantje, aan de rand van de grote oceaan.
in de oceaan gaan de eencelligen weer evolueren, de oceanen spreiden zich uit, en het ene plantje is het begin van het nieuwe tropisch regenwoud.

over 2 miljoen jaar, als de dinosauriërs weer zijn uigestorven, kijkt god of we het deze keer niet verkloten:]

OF. de andere planeten in ons zonnestelsen zijn voorgangers van ons, alleen adn ná de komeet. ( en er kwam niks nieuws )

leven op mars: dit zijn dan wat overlevenden van de komeet ofzo x]
hehe. wat een onzinnig verhaaltje denk er maar over na :]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 21:29
PatoLoco
PatoLoco is offline
Minder drugs nemen, jongen!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 10:16
Verwijderd
De mens is helemaal niet in staat om de aarde te "verkloten".
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 12:21
DBZ
DBZ is offline
Pak een bom, douw m de grond in en de aarde is weg...(als je een goeie bom hebt)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 13:12
PatoLoco
PatoLoco is offline
Euhm... nee
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 22:22
DBZ
DBZ is offline
Jawel hoor Want ik zeg als je een GOEIE bom hebt, dus eentje die ze over een paar honderd jaar mss uitvinden. Om hoeveel wedden we?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2009, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor Want ik zeg als je een GOEIE bom hebt, dus eentje die ze over een paar honderd jaar mss uitvinden. Om hoeveel wedden we?
Misschien als we een Type IV beschaving worden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 12:29
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Misschien als we een Type IV beschaving worden.
Haha, type 4? Type 2 zou het ook al moeten kunnen hoor. Kom op, alle energie van een hele ster! En de aarde hoeft niet helemaal kapot, maar er voor zorgen dat ie uit evenwicht raakt kan misschien ook al genoeg zijn. Zou een Type 1 ook mss moeten kunnen.

Tijd om ontopic te gaan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 15:34
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:

Ja en als we echt een héél goeie bom hebben kunnen we gewoon heel het heelal opblazen!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 16:56
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Ja en als we echt een héél goeie bom hebben kunnen we gewoon heel het heelal opblazen!
Inderdaad!!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Een weddenschap die over een paar honderd jaar afloopt... strak plan. Maar wees gerust, zo'n bom zullen ze niet uitvinden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 22:33
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Een weddenschap die over een paar honderd jaar afloopt... strak plan. Maar wees gerust, zo'n bom zullen ze niet uitvinden.
Wedden? Maar we hebben mss al iets dergelijks uitgevonden... De deeltjesversneller in Zwitserland zou een zwart gat kunnen veroorzaken en dat verkloot de aarde dus wel, want hier ging het om:

Citaat:
De mens is helemaal niet in staat om de aarde te "verkloten".
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Wedden? Maar we hebben mss al iets dergelijks uitgevonden... De deeltjesversneller in Zwitserland zou een zwart gat kunnen veroorzaken en dat verkloot de aarde dus wel, want hier ging het om:
Ja, Elvis zou nog best kunnen leven.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 01:00
Verwijderd
En heb je wel eens gehoord van Tegenwoordige Tijd? De mens is op dit moment helemaal niet in staat de aarde te verkloten. We hebben meer dan een miljoen atoombommen nodig om heel de aarde naar de graftiffus te helpen. Dat heeft van de week nog op een blog gestaan. Een of andere slimme kerel had het even uitgerekend.

En dat is dus nog zonder atommbommen die het leven in de marianentrog vernietigen. Want dat is al helemaal een onmogelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 09:07
Verwijderd
Citaat:
De meeste natuurkundigen denken dat zo'n eventueel klein zwart gat onmiddellijk zou verdampen door Hawkingstraling.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 11:15
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Ja, Elvis zou nog best kunnen leven.
Dat klopt, maar het was een voorbeeld. Het laat zien dat we het al bijna kunnen of mss nu al.

Citaat:
En heb je wel eens gehoord van Tegenwoordige Tijd? De mens is op dit moment helemaal niet in staat de aarde te verkloten. We hebben meer dan een miljoen atoombommen nodig om heel de aarde naar de graftiffus te helpen. Dat heeft van de week nog op een blog gestaan. Een of andere slimme kerel had het even uitgerekend.

En dat is dus nog zonder atommbommen die het leven in de marianentrog vernietigen. Want dat is al helemaal een onmogelijkheid.
Daar heb ik weleens van gehoord, maar daar hebben we het helemaal niet over

Citaat:
De meeste natuurkundigen denken dat zo'n eventueel klein zwart gat onmiddellijk zou verdampen door Hawkingstraling.
Klopt, maar daarom zei ik ook misschien
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 11:32
PatoLoco
PatoLoco is offline
Zucht
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar daarom zei ik ook misschien
Tja, misschien komt Jezus morgen terug naar de aarde.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 12:39
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Zucht
Moeilijk he? Toegeven dat ik toch gelijk heb (ookal is het best vergezocht)

Citaat:
Tja, misschien komt Jezus morgen terug naar de aarde.
Dat is wel iets wat ik uitsluit
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 12:47
PatoLoco
PatoLoco is offline
Moeilijk om je gelijk te geven? Ik merk wel vaker in je posts dat je het ongelofelijk leuk vindt om gelijk te krijgen maar de manier waarop je je gelijk probeert te krijgen is gewoon lachwekkend. Die zucht was eerder'n verwijzing naar hoe debiel je argumentatie is. Niet meteen iets om trots op te zijn hoor...

Een voorbeeldje:

Misschien is de aarde wel een gigantische aardappel waar diep vanbinnen een egel woont die verschrikkelijk hard geilt op fluogele planetoïden die de turke mars spelen maar wij kunnen dit gewoon niet waarnemen.

Iedereen die zegt dat dit niet kan kloppen heeft ongelijk want ik heb gezegd dat het MISSCHIEN zo is... Voila ik heb gelijk...

Mijn antwoord: Zucht
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 12:48
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
Dat is wel iets wat ik uitsluit
Nee hoor, hij heeft gelijk, het kan.

Moeilijk hé? Toegeven dat je niet gelijk hebt?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 13:22
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Nee hoor, hij heeft gelijk, het kan.

Moeilijk hé? Toegeven dat je niet gelijk hebt?
Klopt Maar dat was ook niet serieus bedoeld. Een van de dingen waar ik tegen ben is het geloof, dus ik overdreef een beetje. Maar god kan idd bestaan ja... Ookal is de kans niet al te groot.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 16:07
Geel
Geel is offline
Klopt.
Reageren

Regels voor berichten