Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Yeppa ![]() http://science.nasa.gov/headlines/y2...ul_planetx.htm Hmmm 't is blijkbaar wel'n dwergplaneet maar toch ![]() Laatst gewijzigd op 02-08-2009 om 20:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk hier ook even: http://niburu.atlantis2012.com/index...122&Itemid=192 http://members.lycos.nl/ellievansett...estaathet5.htm |
![]() |
||
Citaat:
Niet voor zwakke maagjes:
Spoiler
|
![]() |
Heb een vermoeden dat Bohemians Praag er wat mee te maken hebben. Die heten vroeger FC DROPA.
Over het feit dat de afstammelingen nog steeds in grotten wonen. Is zeer zeer onwaarschijnlijk. Tijdens de culturele revolutie heeft Mao gezellig alle afwijkende mensen afgeslacht of een kamp gestopt. Dus waarom zou Mao deze grot bewoners dan niet met de grond gelijk hebben gemaakt immers waren het geen ware communisten daar ging de strijd juist over. Deze mensen waren neem ik aan niet trouw aan hem dus waarom zou hij ze dan hebben laten leven? |
![]() |
|
Ik wou al zeggen we hebben toch al een plane(e)t(oide) achter pluto ontdekt.
en pluto is officieel geen planeet meer ![]() volgens mij begint of gewoon de volgende "era" (constellaties) of zijn ze gewoon gestopt met de kalander op een bepaald punt of begint de kalender weer opnieuw. (21 dec is de midwintersnacht het begin van de langere dagen) de eerste is mn favo omdat maya's flink bezig waren met constellaties. we zien wel, het is vast de dag waarop ik koning der mensen wordt gekroond ![]()
Laatst gewijzigd op 06-08-2009 om 01:51. |
![]() |
|
Sorry, het is laat en ik kom net van mijn werk dus ik ben te gaar om even goed door te spitten wat er al gezegt is. Maar ik heb op een ander forum ook eenzelfde topic gezien, en daar kwam men tot de conclusie dat 2012 simpelweg het einde van de kalender is, dus niet persé van de wereld. Klinkt niet erg indrukwekkend en het zal niet zo simpel zijn, maar het is dus een simpele gedachtegang. Ik heb zelf trouwens niet gecheckt of de kalender echt stopt in 2012. Als planeten in 1 lijn staan maakt dat helemaal niks uit toch? Dat had ik van datzelfde topic vandaan. Ik ga de bron maar eens even opsporen want van mijn vage gebrabbel worden we ook niet wijzer.
![]() Interressant onderwerpje in elk geval, ik ben benieuwd wat er gebeurt als het zover is (al geloof ik er zelf niet in). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: ik heb het idee dat de maya's enzo het gewoon niet zochten om meer jaartallen op te schrijven en dachten. tegen de tijd dat we daar zijn maken we wel een nieuwe kalender.
||
![]() |
Citaat:
en ze gaan allemaal over het feit dat hij leven na de dood kan bewijzen, en moleculen en eieren enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het probleem is dat zijn topics gesloten zijn he. Hij heeft geen nieuwe argumenten meer om ons te overtuigen. Verder hebben we bewezen dat al zijn argumenten crap zijn, dusja
![]() ![]() OT: Als atheist geloof ik niet in die soort onzin die verzonnen is door mensen die nog lang niet zo ontwikkeld waren als wij nu. Verder is het niet logisch, dus ik heb maak me er niet zo druk over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
het is allemaal gods werk :]
we hebben de aarde genoeg verkloot. dit is onze laatste kans als we het milieu redden, economie opstapelen, racisme de wereld uithelpen, zal god ons sparen, de komeet verdwijnt dan, en we denken allemaal, 'de maya's hadden het gewoon fout' als de komeet de aarde raakt, zal alle grond op die plaats verpulveren, vliegen, en alles zal onder de grond verdelgen. na dit alles. groeit er een klein plantje, aan de rand van de grote oceaan. in de oceaan gaan de eencelligen weer evolueren, de oceanen spreiden zich uit, en het ene plantje is het begin van het nieuwe tropisch regenwoud. over 2 miljoen jaar, als de dinosauriërs weer zijn uigestorven, kijkt god of we het deze keer niet verkloten:] OF. de andere planeten in ons zonnestelsen zijn voorgangers van ons, alleen adn ná de komeet. ( en er kwam niks nieuws ) leven op mars: dit zijn dan wat overlevenden van de komeet ofzo x] hehe. wat een onzinnig verhaaltje denk er maar over na :] |
![]() |
||
Citaat:
Tijd om ontopic te gaan denk ik. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En heb je wel eens gehoord van Tegenwoordige Tijd? De mens is op dit moment helemaal niet in staat de aarde te verkloten. We hebben meer dan een miljoen atoombommen nodig om heel de aarde naar de graftiffus te helpen. Dat heeft van de week nog op een blog gestaan. Een of andere slimme kerel had het even uitgerekend.
En dat is dus nog zonder atommbommen die het leven in de marianentrog vernietigen. Want dat is al helemaal een onmogelijkheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Moeilijk om je gelijk te geven? Ik merk wel vaker in je posts dat je het ongelofelijk leuk vindt om gelijk te krijgen maar de manier waarop je je gelijk probeert te krijgen is gewoon lachwekkend. Die zucht was eerder'n verwijzing naar hoe debiel je argumentatie is. Niet meteen iets om trots op te zijn hoor...
Een voorbeeldje: Misschien is de aarde wel een gigantische aardappel waar diep vanbinnen een egel woont die verschrikkelijk hard geilt op fluogele planetoïden die de turke mars spelen maar wij kunnen dit gewoon niet waarnemen. Iedereen die zegt dat dit niet kan kloppen heeft ongelijk want ik heb gezegd dat het MISSCHIEN zo is... Voila ik heb gelijk... Mijn antwoord: Zucht |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|