Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2009, 12:27
Brojkovic
Brojkovic is offline
Goedemiddag,

Gisteren toen ik met vrienden aan het voetballen was, klapte me teen dubbel. Hoe weet ik wat er aan de hand is. Ik wil liever nog niet naar de dokter omdat ik nog een paar belangrijke wedstrijden heb.

Dit is de foto van me teen. Als het niet echt duidelijk is het is die ene naast me grote teen.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 12:52
Verwijderd
Als je nog wedstrijden moet spelen moet je er toch juist wél mee naar de dokter?

Mocht je teen gebroken zijn en hij wordt professioneel getapet, dan kun je met goede schoenen opzich nog best voetballen. De dokter zal het je afraden, maar hij zal je niet aan je bed vastbinden.
Als hij gebroken is en niet getapet wordt of als je zelf wat aan gaat klooien, dan kan hij zomaar scheef komen te staan als je hem nog gaat belasten. Dan is je evenwicht voor de rest van je leven verkloot.

Kun je er goed op staan? Als je tegen de voorkant van je teen een klapje geeft met bv. de achterkant van een lepel, gaat er dan een hevige pijnscheut door de teen?

Aan de foto is alleen te zien dat hij gekneusd is, maar dat zegt niet zo veel over een eventuele breuk.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 12:53
Alyssia
Alyssia is offline
Naar de dokter gaan is toch het beste, en anders moet je maar niet zeuren. Je kiest er dan tenslotte toch zelf voor om niet te gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 13:11
Brojkovic
Brojkovic is offline
Ik kan volledige druk van onder de teen omhoog doen. Zonder pijn.
Als ik van de voorkant druk heb ik klein beetje pijn.
en als ik vol op bovenkant druk heb ik wel last. Vooral op de plek waar het meest blauw is.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 14:53
PatoLoco
PatoLoco is offline
Ga naar de dokter. Hij kan je niet verplichten om niet deel te nemen aan de wedstrijden dus uiteindelijk kies je toch zelf of je meedoet of niet. Naar een dokter gaan heeft geen nadelen, alleen maar voordelen. Ik zou absoluut niet twijfelen en gewoon gaan. Zo weet je meteen wat er aan de hand is en kan je gepast advies krijgen. Of je dit advies dan naleeft of niet, dat moet je zelf weten...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten