Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar het ging erom dat ik alleen maar over negatieve dingen kan schrijven, voor mijn gevoel. Of over positieve verlangens: Ik wil liefde, dat soort dingen. (ik vond dat gedicht niet echt goed). Positieve dingen schijn ik niet zo 'mooi' te kunnen verwoorden als negatief. Daarom ben ik geen dichter op dit moment, want ik kan gelukkige dingen niet verwoorden ![]() (Hmz ik wilde iets uitleggen, maar niet helemaal zoals ik wilde ofzo, ik zal straks nog wel ff kijken, ben nu beetje afgeleid... ![]()
||
Citaat:
Het was trouwens wel een heel gedicht dat ik postte, ergens gevonden bij je DoP post ![]() Maar misschien kreeg het geheel nog wel een diepere betekenis voor jou ja ![]()
||
Citaat:
|
Hee, een Nederlands gedichtje.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
muur bouwen brunettespy | 12 | 23-06-2013 08:31 | |
De Kantine |
Hoe stel jij de forummer boven je voor? mepsteen | 500 | 30-01-2007 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlaten(nog niet zeker of dit de titel wordt) Verwijderd | 27 | 29-01-2006 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |