Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2009, 23:24
Musicfan1
Musicfan1 is offline
Omdat het bij ons op school heel normaal is om op blote voeten te gymmen vraag ik me af wie dit ook doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2009, 09:28
Verwijderd
Bij ons werd je dan aangesproken door de docent of je alsjeblieft schoenen aan zou willen schaffen omdat het nogal vervelend was als iemand op je voet ging staan en het met klimmen op de klimmuur e.d. gewoon vervelend was als je geen schoenen aan had.

Oh, en niet te vergeten de zweetplekken op de vloer van zweetvoeten .
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 09:57
Nona
Nona is offline
Ik gymde regelmatig op blote voeten. Zeker bij turnen, voor voetbal of hockey trok ik dan wel weer schoenen aan. Ofwel: als je zonder pijn op blote voeten kon deed ik dat, anders niet.
Oud 25-08-2009, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ik gymde regelmatig op blote voeten. Zeker bij turnen, voor voetbal of hockey trok ik dan wel weer schoenen aan. Ofwel: als je zonder pijn op blote voeten kon deed ik dat, anders niet.
Mja, met turnen deden wij ook onze schoenen uit, maar bij balsporten (dat deden we toch wel altijd eigenlijk) waren schoenen echt een must.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 10:22
Verwijderd
Jullie hebben nooit van voetschimmel gehoord?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 12:26
Nona
Nona is offline
Voetschimmel kun je overal oplopen, en het is niet de blootstelling die bepaalt of je het krijgt (want je komt er toch wel mee in aanraking), maar je weerstand en de manier waarop je het oppakt als het doorkomt. Enige uitzonderingen daargelaten, naar ik vernomen heb.
Oud 25-08-2009, 14:02
Verwijderd
Nou ik niet, niet echt hygiënisch en ik heb goede schoenen. Heb het trouwens nooit iemand zien doen en anders denk ik wel dat je wordt teruggestuurd om goede schoenen aan te trekken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Nou ik niet, niet echt hygiënisch en ik heb goede schoenen. Heb het trouwens nooit iemand zien doen en anders denk ik wel dat je wordt teruggestuurd om goede schoenen aan te trekken.
Dus jij zwemt niet, hebt je hele leven nog nergens op blote voeten gelopen, geen slippers aan, altijd dikke sokken aan die je twee keer per dag verschoont en op 90 graden wast?

Geef geen antwoord als je niet weet waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 13:21
Verwijderd
Ik bedoel natuurlijk dat ik niet graag in een gymzaal op blote voeten loop.
Lijkt me toch vrij logisch uit mijn post te halen.
Als je mijn posts niet snapt zeg dat dan gewoon ipv te roepen dat ik niet moet antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 14:15
Verwijderd
Dan snap je het dus nog niet. Een zwembad is bijvoorbeeld veel smeriger.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 14:59
Verwijderd
O ja? En een gymzaal niet dan, met al dat zweet? Of wil jij zeggen dat mensen die zweten tijdens de gymles en zich na afloop niet douchen schoon zijn? En mensen die in een zwembad rondlopen en na afloop wél douchen zijn smerig?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 16:01
Rivka
Rivka is offline
Ik gym gewoon met gymschoenen. Je mág op zich wel een keertje met blote voeten, maar de docent spreekt je wel aan.
Oud 26-08-2009, 16:36
Nona
Nona is offline
Citaat:
O ja? En een gymzaal niet dan, met al dat zweet? Of wil jij zeggen dat mensen die zweten tijdens de gymles en zich na afloop niet douchen schoon zijn? En mensen die in een zwembad rondlopen en na afloop wél douchen zijn smerig?
Bacterieën doen het gewoon veel beter in een vochtige omgeving, dus een zwembad. Op een droog stukje vloer (dat overigens elke dag schoongemaakt wordt als het goed is) kan er veel minder gebeuren.
En douchen na de gym is natuurlijk altijd wel lekker, of je nu schoenen aan hebt gehad of niet.
Oud 27-08-2009, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Pff meid. Zo kweek je dus allergieën.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 13:28
DiepDenker
DiepDenker is offline
bij ons staat er zelfs een bak met gymschoenen, voor als je ze vergeten bent. Je moet ze aan. Behalve met zelfverdediging dan moet je op blote voeten, maar dat vind ik zoooo vies!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten