Advertentie | |
|
![]() |
|
Draag je echt hemden (van die hemden die je ook al droeg toen je 10 was) of gewone hemdjes met spaghettibandjes? Want als je die draagt vind ik het gek dat je uitgelachen wordt. Veel tienermeiden dragen die. De 'kinderhemden' zijn natuurlijk wel een beetje raar, als je die draagt als tiener, want je bent geen kind meer.
'Kinderhemd' Hemdje met spaghettibandjes
|
wat is het verschil tussen een beugel bh en een bh zonder beugel :x?
ik ben nu 13 en begin al 'wat'te krijgen, ik heb nu gewoon zoon bh'tje maar zonder vulling ![]() een soort bikini maar dan in bh vorm ![]() zoon bh die ik heb, KLIK die kun je voor 7 euro kopen bijde hema per stuk ![]()
|
Haha grappig
Bij mij ook niet hoor dat was toch alleen om te testen of je stoel niet te hoog was... Maar dan het potlood op je benen leggen?
||
Citaat:
Misschien ratel ik het maar, hoor. Maar dat had ik gehoord. ![]() Oh en je moet geen cup-beha kopen die te groot is als je wilt dat je borsten groter lijken want dat zien mensen echt wel. Als de cups goed passen, meestal niet, maar als ze te groot zijn krijg je een heel gek effect. ![]()
|
![]() |
Haaai meisjes.
Ik & me vriendin hebben ook dit probleem gehad. En je hoeft je er niet voor te schamen, (ik zelf was er ook een gepest over). Maakt niet uit als je dat niet weet, want je kan gewoon naar een beha winkel want die vinden het niet grappig of raar dat je daar bent om het te meten. Inderdaad ga naar de hema heb je leuke, ik ben ook kieskeurig met dat kiezen zit ook geen een lekker!! Maar ik draag ook gewoon eentje omdat het anders zo raar staat en op den duur voel je het niet eens meer of die wel zit of niet. Schaam je er niet voor, en gewoon doen, je doet wat je zelf wilt.. Groetjes, Mirthe & Thera |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dat iedereen meteen duizent mensen kent bij wie geen potlood blijft hangen, betekent niet dat het geen handige test is. ![]() Maar dat het niet per se nodig is betekent niet dat je het niet prettig mag vinden. |
![]() |
|
nooit een bh gehad tot ik 15 was. niemand merkte het of ik het aan had vanwege mijn veel te wijde kleding.
maar toen ik wat strakkere meer meisjesachtige kleren ging dragen vond ik het er wel fijner en mooier uitzien . weet niet meer wat ik erbij voelden vond het niet echt stoer ofzo. maar wel leuk.
|
Verwijderd
|
Bij vrouwen met een kleine cup bewegen borsten al 8 cm op en neer als ze hardlopen. Nou zeg ik niet dat iedereen de hele dag door aan het rennen is, maar bewegen doen ze ook onder "normale" omstandigheden. Je borsten steunen met een bh is wel het beste voor het behoud ervan, zo wordt je huid minder belast. Als dat potlood blijft hangen ben je volgens mij dus al te laat.
![]() Als je je borsten niet op wil laten meten neem je gewoon een aantal verschillende maten mee het pashokje in; als de band om je borstkast niet knelt, de beugels aan de buitenkant niet in je huid (oksel) drukken, er geen borst over je bh uit puilt, de bovenkant van de bh niet openstaat maar de vorm van je borst volgt en er geen ruimte over is in de cup, dat is de goeie. Was vandaag in de hunkemoller en ze bleven maar vragen of het goed ging in de paskamer en of ik het kon vinden... Allemachtig, mijn borsten zitten al 9 jaar op dezelfde plek hoor! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je het moeilijk vindt om tegen je moeder te zeggen, kan je ook een kleine inleiding gebruiken. Een vriendin van me moest een bh gaan dragen van haar moeder, en dat vond ze vreselijk. Toen heb ik er zoiets van gemaakt toen ik met mijn moeder alleen was:
"E is een beetje verdrietig" "Oh? Hoezo?" "Zij moet een bh" blablabla, en mijn moeder begreep het wel enzo, en toen zijn we naar 'n goede winkel in het dorp gegaan en bh'tjes gekocht, zonder beugel. Dat ging heel goed hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heey,
Ik ben ook 12 en wil een BH , maar ik ben bang dat mijn moeder dat niet goed vind. ![]() Ik zit in de 1ste en iedereen uit mij klas heeft al een BH behalve ik dus daarom wil ik een BH. ![]() Mij moeder weet nog niet dat ik een BH wil. Heeft iemand misschien een idee om het tegen mijn moeder te zeggen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb hetzelfde maar uiteindelijk durfde ik hte niet tegen mijn moeder te zeggen en tegen mn vader en heb het toch gekocht.. ik ben een beetje bang dat mn vader of moeder gaat zeggen: nee daar zijn je borstjes nog te klein voor.. want ze zijn niet echt rond nog maar ik denk dat daar een bh ook voor is om ze rond te laten maken toch?? want de mijne zijn punten.. maar ik draag dus een bh als ik naar school ga.. maar altijd moet ik een vest dragen zodat mn vader en moeder het niet zien.. please help me hoe graaot waren jullie borsten en welke vorm toen jullie het tegen je ouders zijden? p.s. ze zijn niet echt zo dat het aleen maar opgezette tepels Zijn ofzuw. ![]() ze zijn wel ongeveervanaf m'n borstkas 5centimeter tot de top.. dus ik weet niet of dat graat genoeg is voor een bh maar die ik heb is de kleinste maat das cup a7 ofzo en hij past wel precies.. ze hangen nog niet.. kuzzz Laatst gewijzigd op 02-01-2010 om 12:39. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
zelfklevende beha's?? Sangria | 28 | 25-12-2011 15:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
goede BH voor mijn leeftijd? Lyouknow | 28 | 07-06-2010 22:21 | |
Lifestyle |
BH's voor kleuters? supergirl#1 | 19 | 27-05-2010 19:51 | |