Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2009, 11:46
snippersz1
snippersz1 is offline
Hallo,
ik ziet hier met een probleem.. namelijk,
Ik loop stage en kan moeilijk omgaan met stress
ik ben vaak overspannen, ik ben hier voor naar de huisarts geweest
en zelfs naar het ziekenhuis, mijn vader is vorig jaar ook overleden,
nou wou mijn baas een doktersverklaring hebben die ik hem heb kunnen geven,
maar is er ook een afspraak ingegaan.. dat ik niet meer ziek mag zijn en ik (zelfs als ik ziek ben gewoon aanwezig moet zijn)
Ik heb het 2 dagen kunnen volhouden om gestrest met veel koppijn op me stage te kunnen zijn, maar daarna lukte het niet meer en was niet meer in staat om te gaan.

Ik zit dus nu echt een een *...* situatie
Ik moest vorige week van mijn baas tussen woensdag en vrijdag naar de huis arts gaan, omdat ik ziek aankwam heb ik ook die dagen vrij gekregen.
Het is niet gelukt om een afspraak te maken tussen die dagen en heb ik dus een week later naar de huisarts kunnen gaan, hier werd mijn baas dus echt heel pist over en begon te schreeuwen... (wat mij helemaal niet motiveert)
een dag later moest ik bloed prikken, hier weer het zelfde verhaal over.
Ik heb wel alles netjes doorgegeven dat ik die en die dagen naar de huisarts en bloed moet prikken.

Dit wou ik dus even aan jullie kwijt, misschien dat jullie mij kunnen helpen d.m.v tips te geven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2009, 14:11
Verwijderd
Ik zou het erover hebben met je stagebegeleider van school, want ik vind het niet normaal hoe jouw baas tegen je doet, vooral niet dat hij tegen je schreeuwt en je verplicht om aanwezig te zijn als je ziek bent.