Aangezien ik me verveel...
1. Wat is je leeftijd?
17 jaar, bijna 18 trouwens.
2. In welke stad wil je gaan studeren?
Utrecht, als dat niet lukt amsterdam, maar mijn voorkeur gaat sterk uit naar Utrecht.
3. Waarom in deze stad?
De stad Utrecht trekt mij erg aan, het ziet er allemaal leuk en gezellig uit. Bovendien heb ik gehoord dat de UU erg goed staat aangeschreven.
4. Hebben je ouders invloed op je keuze?
Nee, al willen ze niet dat ik meteen al op kamers ga. Maar dat wil ik zelf ook niet. Ik blijf dan ook liever iets dichter in de buurt.
5. Ga je op kamers als je gaat studeren?(waarom wel of niet?)
Het 1e jaar in elk geval niet, dan ben ik wel erg jong en ik blijf liever eerst thuis wonen. Misschien het 3e jaar wel, ik zal toch ooit zelfstandig moeten worden.
6. Wat mag er niet ontbreken in een studentenstad?
Een leuke kroeg, typische eetgelegenheden voor studenten, een studenten- en een studievereniging en een mooi oud centrum waar je heerlijk kunt winkelen. Voorzover ik weet heeft Utrecht dit alles!
7. Zou je deel willen nemen aan een studentenvereniging?
Waarom niet? Je leert veel nieuwe mensen kennen en het lijkt me ook erg gezellig.
8. Is het uitgaansleven voor belang voor het maken van je keuze?
Ik denk van wel, je studententijd maak je tenslotte geen tweede keer mee!
9. Vind je Eindhoven een studentenstad?
Weet niet, ben er niet zo bekend. Is voor mij ook erg ver weg, ik woon nabij Amsterdam.
10. Als je aan Eindhoven denkt waar denk je dan aan?
Licht. Philips. Brabant. Ver weg. XD
11. Is Eindhoven voor jou makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer?
Ik denk het wel, maar dat zal een toch iets te lange reis worden. Ik zie mezelf er niet echt studeren, al is het alleen maar om de afstand.