Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2009, 22:10
janosch
janosch is offline
Weet iemand toevallig hoe ik erachter kom wat de roosterTIJDEN zijn van colleges (v.e. (of meerdere) studie(s) in Utrecht) zodat ik binnen kan sneaken bij een hoorcollege?
Iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2009, 23:21
Verwijderd
vragen aan studenten of die hun rooster voor je willen kopiëren
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 12:08
Balance
Balance is offline
Ik zat niet op de universiteit van Utrecht, dus ik weet niet of het daar hetzelfde ging.
Maar in Leiden was het bij mijn studie zo dat er bij de balie van de onderwijsdienst van je studie gewoon boekjes lagen met de roosters. En ook op internet waren ze te bekijken.
Oud 12-09-2009, 14:09
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Waarom zou je dat willen?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 15:52
Verwijderd
De tijden van de UU kan iemand je hier vast ook geven, ik neem aan dat het niet per opleiding verschillend is, de UU werkt naar mijn weten met timeslots waar vakken dan in vallen.

Het is alleen wel opvallend als je bij kleinere colleges aanwezig bent, als je gewoon komt meeluisteren bij colleges > veel man (psy / recht etc) dan valt het minder op, en dan is het best leuk denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 16:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Roosters staan vaak gewoon op internet bij de UU (sites van faculteiten).
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 10:36
ickeicke
ickeicke is offline
HIER kan je roosters vinden. Weet niet precies hoe het in Utrecht zit, maar volgens mij moet je je eigenlijk als externe aanmelden (en dan betalen per cursus of per ECTS), dan kan je bijvoorbeeld ook tentamen doen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 01:35
T_ID
T_ID is offline
Faculteitensite. Zoek degene uit die je nodig hebt, klik door naar onderwijs -> studiepunt en dan naar roosters.

http://www.uu.nl/uupublish/homeuu/fa...n/188main.html

En zoals gezegd, check de zaal. Als het een klein werkcollege is, kun je daar echt niet zomaar binnenvallen. Grote hoorcolleges kan dat wel. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze daar lijsten afgingen van wie er in de zaal zat.
Oud 16-09-2009, 07:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Waarom zou je dat willen?
interesse, brainsnacken etc.?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 15:32
Lisl
Lisl is offline
Als je dit wilt doen om te kijken of een studie bij je past en hoe hte in het echt is dan kun je ook contact opnemen met de studiecoordinator. Die kan dan regelen dat je met een student mee kunt lopen en ook naar de werkgroepen kunt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten