Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2009, 00:39
Verwijderd
De mijne heet 'Piraterij'. Zodat stichting BREIN niet teveel moeite hoeft te doen als ze hier ooit komen binnenbreken, zo ben ik dan ook wel weer.

En om er meer discussiewaarde aan te geven: koop je ook daadwerkelijk weleens iets in winkels of bij concerten, of ben je zo'n leecher die het mogelijk maakt voor mensen om foutief te beweren dat internet enkel negatieve gevolgen heeft voor de amusementsindustrie? Bandmerchandise en kaartjes voor concerten/festivals tellen ook mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2009, 00:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eh, mapje met gekochte films/muziek?

Je bedoelt dingen die ik heb gekocht en heb geript ofzo? Want dat plemp ik gewoon tussen de gestolen zooi op m'n comp. M'n comp staat naast m'n CD/DVD kast, dus als de politie binnen mocht vallen kunnen ze meteen zien dat ik wel eens wat koop.

Ik koop zelfs wel eens dingen die ik al heb gedownload. OMG! Dit is vooral het geval met DVD's, want ik wil de allergigantischte (originele) britcom collectie van Nederland hebben en ik ben al een klein stapje opweg, maar ik moet er nog heul veul en ooit als ik geld heb gaat dat ook gebeuren. Ik zweeeerje.
Oud 16-09-2009, 01:05
Verwijderd
Met gekocht bedoel ik gedownload Ik wilde er nog aanhalingstekens bij zetten maar ik dacht dat het wel duidelijk was.

De dingen die ik fo' real in heuse winkels koop zijn voornamelijk DVD's. Vroeger kocht ik vooral films die ik eerder gedownload had en graag ten alle tijde bij de hand wilde hebben. Tegenwoordig koop ik voornamelijk dingen die me goed lijken, maar ik kijk meer dan ik koop dus het is lastig bijhouden. CD's koop ik alleen als ik de band al goed ken en ze graag wil steunen. Games koop ik bijna nooit.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 01:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Met gekocht bedoel ik gedownload Ik wilde er nog aanhalingstekens bij zetten maar ik dacht dat het wel duidelijk was.
Sorry, sarcasm mode werkt niet meer. De studie is weer begonnen en mijn dagritme is nog niet aangepast, wat dus slaapgebrek betekent. [/kutsmoes]

Ik heb gewoon een map met ANOUK en dan MUZIEK en daar staat dan alles in. Maar nog lang niet genoeg. Ik wil meeerrrrrr....

In m'n 'downloads' map staat alles wat ik met u-torrent aan films/series heb binnengehaald. Aangezien m'n laptop nog niet zo oud is staat er nu alleen het volgende op: Billy Connolly (An audience with...+ Albert), Hyperdrive Series 1, Gimme Gimme Gimme Series 1, Peep Show series 4+5, Ricky Gervais - Fame, The Boat That Rocked.

En ik ben nu The Sofa Of Time aan 't downloaden, want dat is een BBC radioserie met oa Nick Frost en dat is niet te koop, dus dat MOET ik wel downloaden. Dus.
Oud 16-09-2009, 06:54
Missy
Missy is offline
Gedownloade muziek, films en games, staan nog steeds allemaal in Limewire.
Oud 16-09-2009, 07:34
Verwijderd
"Muziek"
"Games"
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 07:35
Verwijderd
Mijn mapjesnaam is afhankelijk van de binary waaruit ik download en wordt automatisch gegenereerd als je een download binnen haalt uit een binary.
Verder leeche ik eigenlijk alleen maar, hoewel ik incidenteel wel eens kleine dingen aanbied. Ik koop nooit iets, tenzij het heel goedkoop is (<4 euro)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 07:38
Rationeel
Rationeel is offline
partitie 'audio' en partitie 'video'
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 08:40
Uice
Uice is offline
Het heet downloads en ik download zo weinig dat er niet echt meer subcategorieën nodig zijn. Ik koop wel regelmatig een DVD.
Oud 16-09-2009, 09:09
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
De mijne heet 'Piraterij'. Zodat stichting BREIN niet teveel moeite hoeft te doen als ze hier ooit komen binnenbreken, zo ben ik dan ook wel weer.
fuck. hoe nobel is dat.

bij mij gaat alles eerst naar D:\newsleecher\extracted

van daaruit filter ik eea, rommel = delete en shit die ik wil bewaren gaat naar of de map 'installers' en 'music' of de map 'films nog te checken', in de laatste map staan de films die ik nog moet categoriseren zeg maar en daarna gaan ze naar de map 'films'

installers music films worden eens in de zoveel tijd gespiegeld naar een externe hd.

pf wat een werk eigenlijk..
Oud 16-09-2009, 14:41
Verwijderd
C:\, D:\, Soulseek, itunes music (dat is wel handig, die sorteert alles netjes), mijn muziek, downloads
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 14:52
Verwijderd
Windows wil graag dat ik het in 'c:\Sarah\mijn muziek' plaats en ik ga liever niet in discussie met windows want dan gijzelt het mijn laptop.
Films download ik niet. Als ik een aflevering van een serie download doe ik dat op Theodoors computer en dan wil Theodoor graag ik het in 'test\series nog kijken\<naam serie>\<seizoen>' plaats. Ik ga altijd graag in discussie met Theodoor maar het is toch zijn computer.

Ik download zo eens in de twee maanden een zooi albums, die gooi ik dan op de mp3-speler en als er een album bij zit waarvan ik twee maanden later nog steeds bij bijna elk liedje denk "hee wat een leuk liedje toch" dan koop ik hem. Dus ik gebruik het downloaden van muziek vooral om te testen of ik snel uitgekeken raak op een cd, want dan zou het jammer zijn om hem te kopen.
DVD's koop ik als ze goedkoop zijn en ik de film op zich wel zou willen zien. Vooral voor filmavondjes bij vrienden omdat anders alleen Rebecca en Patrick films meenemen (nee, die kennen jullie niet) en dat zijn romantische dansfilms of enge thrillers. Ik bied wat tegenwicht. Daarbij krijg ik voor verjaardagen DVD's van superheldenfilms en van grote disneyfilms.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 14:54
Verwijderd
Oja, cd's kopen doe ik ook regelmatig. Albums die ik al van buiten ken, of albums van artiesten die ik wel gaaf vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten