Advertentie | |
|
![]() |
|
treinkaartje in groot brittanië zijn duur, daar ga je geen goedkope variant van vinden. Vliegtickets vind je bij de bekende prijsvechters, Easyjet en dergelijke. Het nadeel van die prijsvechters is dat je nooit op Heathrow of City land, maar altijd op Gatwick, Luton of Stansted. Met Stansted heb ik geen ervaring, maar Luton is nog een redelijk eind van de binnestad. Je kunt vanaf daar zowel met de bus als met de trein, maar ik raad je de trein aan, vooral vanwege de snelheid. De bus is wel een flink stuk goedkoper. Naar en van Gatwick kun je met 2 verschillende treinen. De Gatwick Express is een stuk duurder, maar doet er (ik meen) maar de helft van de tijd over als de gewone trein. De gewone trein is m.i. prima te doen.
In London moet je eigenlijk even de Time Out halen bij een kiosk. Dat is een blad waar in staat wat er te doen is in de week dat het uitkomt. Een aanrader vond ik om een fietstour door de stad te doen. Deze stond ook in de Time Out, zie ook http://www.lordjolly.co.uk/
|
Kijk ook eens op www.nshispeed.nl of de eurostar voor jullie geen voordelige optie is. Je doet er (met in en uitchecken op schiphol) nauwelijks langer over en je komt wel aan in het centrum van Londen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #114 Atelier Madame | 500 | 06-01-2011 10:43 | |
Vrije tijd |
In welke (Nederlandse) voetbalstadions ben jij geweest? Mr.Oizo | 135 | 15-01-2005 19:05 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things. AJMouse | 10 | 30-05-2004 20:45 | |
De Kantine |
Londen het nieuwe doelwit? EciD | 61 | 22-04-2004 15:41 |