Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en vorge keer kon ze ook al niet dus weet niet of ze nog wel een film wil kijken en of ze zowieso nog wel bij mij wil zijn maar vergeleken met andere jongens ben ik echt een slak dus heb ik niet zo veel aan maar als nog bedankt voor de moeite |
![]() |
|
![]() |
ik denk niet dat het zin meer heeft om achter haar aan te gaan.
volgens goede vriend en me ouders moet ik gewoon zeggen van als je wil kom gewoon keer gezellig langs en als ze geen interesse toont dan weet je dat ze niks meer voor je voelt zou dat een beetje kunnen klopen ik denk het wel dus we gaan het even proberen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
precies op de dagen dat ik met haar afspreek maar over uit school vandaan heb ik al geprobeert maar toen kon ze ook niet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze al gezegd heeft dat ze je wel nog wel leuk vindt, waar moet je dan nog achter komen? Hoewel het na 4 dagen uitmaken wel een beetje erg snel is. Weet je zeker dat je nog wel tijd wil steken in iemand die niet weet wat ze wil? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als zij mij nog echt wel leuk vindt dan kunnen we het proberen anders probeer ik haar uit mijn hooft te zetten niet dat dat gaat lukken want ze zit bij mij in de klas |
![]() |
|
![]() |
maar bedankt voor de hulp allamaal maar laat maar zitten
ze heeft volgens mij met een ander want ze is tot 2 uur snachts met een vriendin en ene david film wezen kijken en nu schrijft ze telkens in haar msn naam david (K) dit de beste david en dat soort dingen dus moet haar maar beetje gaan vergeten maar bedankt allemaal voor de moeite die jullie gedaan hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar vergeten gaat niet lukken , want ze zit bij mij in de klas ![]() maar bedankt voor de hulp iedereen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Help!... hulp met wiskunde nodig! giannib | 4 | 29-06-2012 16:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hulp nodig met duitse vertaling!! Mmootje | 1 | 20-11-2007 14:42 | |