|
Jawel, ook ik wil mijn Nintendo Wii verkopen, en voordat ik een advertentie op Markplaats.nl zet wil ik jullie de eerste keus gunnen.
Ik verkoop mijn Nintendo Wii omdat ik er nauwelijks meer op speel.
De Nintendo Wii is geheel compleet, met originele doos, boekjes, bonnetjes, de hele mikmak. Hij is in uitstekende staat en functioneert nog 100%.
Content:
op de Wii staan alle gedownloade kanalen die er momenteel zijn. Er zit een flash kaartje bij die ik heb gebruikt voor de opslag van foto's en het bewerken ervan in het fotokanaal. Tevens dient het als extra opslagcapaciteit voor gedownloade games.
Hier staat dan ook Texas Hold em op. t.w.v. €5,-
Wiiware:
De volgende games die via Wiiware zijn gedownload staan erop:
Megaman 9 t.w.v. €10,-
Swords & Soldiers t.w.v. €10,-
Lost Winds t.w.v. €10,-
Virtual Console Games:
De volgende Virtual Console games zijn gedownload:
Super Street Fighter Turbo t.w.v. €8,-
Golden Axe 2 t.w.v. €6,-
Wii games:
De volgende Wii games zitten er bij inbegrepen. Voor alle games geldt dat ze geheel compleet zijn, 100% functioneren met aankoopbewijs er nog bij.
Super Smash Bros: Brawl t.w.v. €40,-
Metal Slug Anthologies t.w.v. €30,-
Wiiplay incl. extra controller t.w.v. €40,-
Wii sports t.w.v. €0,- (inclusief bij de Wii)
Verder: zitten er 4 hoesjes voor de Wii controllers bij. De Wii komt zelf met 1 controller + nunchuck. Ik heb ook nog een stuk of 5 Gamecube games (Super Smash Bros: melee, Dragons Lair, Starfox Aussault, Killer 7, Star Wars Roque Leader 2) tezamen met een memorycard & orginele zwarte gamecube controller. Ook heb ik een Nintendo Wifi USB adapter waarmee je draadloos internet voor je Nintendo Wii/Nintendo DS/DSI kunt genereren via een PC t.w.v. €25,-
Het bieden begint bij €210,- Verdere vragen kunnen hier gesteld worden of gemaild worden.
Laatst gewijzigd op 02-02-2010 om 17:55.
|