Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou je adviseren om http://www.virtualbox.org/ te installeren en daarbinnen Windows te draaien of gewoon een PC te zoeken in de buurt en het in te vullen. |
![]() |
|
![]() |
Waarom onnodig veel moeite doen voor iets wat de werkgever niet op orde heeft. Als werkgever wil dat TS Windows gebruikt, dan moet werkgever ook maar een pc/laptop met windows in bruikleen geven. Punt. Is dat te veel gevraagd voor de werkgever, dan moet hij maar gewoon een e-mailtje accepteren en dat doorgeven aan z'n administratief personeel die de uren vervolgens in het systeem inboeken. Daarvoor zijn die administratief medewerkers.
Wil de werkgever toevallig ook al dat je de uren in je prive-tijd invult/doorgeeft? Zou me niks verbazen. Maar ook het op verzoek van de werkgever bijhouden van je urenadministratie is werk. Dus moet die tijd, die bij mij al snel oploop tot een half uur tot 3 kwartier per WEEK ook betaald worden. |
![]() |
|
![]() |
(Ivo gefeliciteerd!)
Inderdaad, zoiets is relatief eenvoudig op te lossen door virtual box te installeren, of een pc op de uni o.i.d. te gebruiken. Maar het gaat mij om het principe dat de werkgever geen onnodige eisen mag stellen (zeker niet als dit de monopoliepositie van Microsoft verstevigd). Gelukkig is er een oplossing gevonden; ik geef mijn uren door en zij regelen dat het goed in hun systeem terecht komt. Zoals het hoort. Bedankt voor de reacties! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|