Ik ben bezig met een onderzoekje voor het Noordhollands Dagblad en ik zou het fijn vinden als jullie mijn vragen willen beantwoorden. Het liefste met voor en achternaam erbij + de leeftijd die je nu hebt. (Als je dat niet durft, kan je het ook naar mijn postvak in sturen)
Hoe oud was je toen je voor de eerste keer seks had?
Vond je jezelf te jong of kon het niet vroeg genoeg zijn?
Wat was de reden waarom je seksueel actief werd?
Werd je verwachting van 'de eerste keer' waargemaakt?
Waarom zou je daar voor en achternaam bij nodig hebben? Ik zou het zelf sowieso niet zo geniaal vinden als mijn naam i.c.m. dergelijke gegevens in de krant komt te staan, en zo niet snap ik niet waarom je die er bij wilt hebben om eerlijk te zijn.
2) Ik vond mezelf niet te jong toen. Ik vind nog steeds niet dat ik te jong was, hoewel ik het 14 jarigen niet zou aanraden of zo. Er zijn qua beleving wel dingen anders naarmate je ouder wordt.
3) De reden? M'n vriendje en ik wilden met elkaar vrijen.
4) Ik had geen verwachting van de eerste keer. We hebben er ook niet iets bijzonders van gemaakt oid en dat vind ik ook niet nodig. Iedereen doet altijd maar alsof de eerste keer zo belangrijk en bijzonder is.. ik voel dat gewoon niet zo. De eerste keer (de allereerste keer en de eerste keer met nieuwe personen) is altijd een beetje klungelig en aftasten. Seks wordt er alleen maar beter op naarmate je het vaker doet. Waarom zou dan de eerste keer zo belangrijk moeten zijn?
Dank je voor jullie bijdragen. De reden waarom ik een voor- en achternaam nodig hebt is, omdat je niemand mag citeren zonder dat je een voor en achternaam gebruikt Dus dat ik dat vraag is natuurlijk helemaal niet zo gek.
Hopelijk wil er nog iemand met voor en achternaam in de krant en de ervaringen.
Een beetje een vreemd artikel dan voor het Noord Hollands dagblad? En je zoekt op een vreemde manier: als er iemand uit Zeeland reageert is jouw onderzoek toch niet meer representatief voor je doelgroep? Dan kun je beter in Lutjebroek de straat opgaan om de lokale jeugd te interviewen. Op zaterdagavond (of iedere andere willekeurige avond) zijn die toch zo ladderzat dat ze alles vertellen met voor een achternaam erbij.
Dank je voor jullie bijdragen. De reden waarom ik een voor- en achternaam nodig hebt is, omdat je niemand mag citeren zonder dat je een voor en achternaam gebruikt Dus dat ik dat vraag is natuurlijk helemaal niet zo gek.
Hopelijk wil er nog iemand met voor en achternaam in de krant en de ervaringen.
Scholieren.com - Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde forumer op s.com vanaf haar 14e seksueel actief is. In het onderzoek kwamen de eerste seksuele ervaringen aan bod, maar ook werd de vraag gesteld of ze er wel echt klaar voor waren. "Ik was veertien en wilde vrijen met mijn vriendje. Te jong vond ik mezelf niet, maar ik raad het andere veertien jarige tieners niet aan", zo vertelt Laura de Groot met cup 80B. Veel jongeren hadden bij hun eerste seksuele ervaring verkering en hadden andere voorstellingen bij 'de eerste keer'. De 18-jarige Jan Klaassen met een penis van 16 centimeter had op 15-jarige leeftijd voor het eerst seks met zijn vriendin. Hij "kwam de eerste keer sneller klaar dan hij wilde", maar hij vond het een fijne ervaring "want ze vertrouwden elkaar 100 procent." Ook de 17-jarige Frits Veenstra heeft goede herinneringen aan zijn eerste keer, zelfs met zijn penis van 19 centimeter verliep alles naar wens.
Ik sluit dit topic. Ik denk niet dat er nog veel ontopic reacties zullen komen, en ik heb ook zo mijn twijfels in het stellen van vragen over seks met naam en toenaam aan scholieren (die vaak onder de 16 zijn en dus toestemming van hun ouders moeten hebben)