Er is niet echt'n reden om te panikeren hoor...
Ik heb zelf vroeger 2 tanden laten trekken om'n beugel te kunnen dragen. Vorige maand ook 2 wijsheidstanden laten trekken en binnenkort moet'r nog één uit. Ik heb dus wel wat ervaring

Je voelt natuurlijk de tandarts wel trekken en duwen aan je tand en soms hoor je ook wat gekraak. Leuk kan je dat niet echt noemen maar het is ook heus niet zo erg. Ik vind persoonlijk een gaatje laten vullen véél erger dan een tand laten trekken.
Je hoort vaak horrorverhalen van mensen die hun kiezen laten trekken maar dit zijn vaak de mensen die in één keer 4 wijsheidstanden onder volledige verdoving laten trekken en vaak zitten die tanden nog in de kaak enzo. Dan is het natuurlijk logisch dat je last gaat hebben van zwellingen enzo.
Iig, er is niet echt iets om bang voor te zijn. Mijn wondjes waren trouwens ook heel erg snel genezen. Ik heb een paar uur nadat m'n wijsheidstand getrokken was gewoon warm gegeten en de volgende dag had ik 'n heeeel klein beetje pijn. Tanden laten trekken valt al bij al heel goed mee, vind ik
edit: Zijn het gewone kiezen die je laat trekken? Of je wijsheidstanden? Ik zou ze iig niet allemaal tesamen laten trekken. Als je ze allemaal apart laat trekken, moet je wel verschillende keren gaan maar de kans is ook groot dat je niet echt veel last zal hebben.