Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou niet zo van lang haar bij jongens, maar dat is voornamelijk omdat ik zelden jongens ontmoet die het vervolgens goed verzorgen. Lang vet piekhaar vind ik niet smakelijk, en ik hou ook niet van ongeborstelde lange lokken. Eigenlijk vind ik het altijd maar verlopen en alto staan ![]() Maarrrr 't huidige vriendje heeft heel veel krullen en dan vind ik het wel leuk als het halflang is, dan zie je ze tenminste een beetje! En nu blijkt dat zijn broer ook krullen heeft, maar echt haar tot halverwege zijn rug, en bij hem vind ik het wél mooi, denk omdat zijn haar dus niet piekig en dun is als het lang is. Ofzo. Behalve als je echt heel goed haar hebt, kun je het beter kort houden ![]() |
![]() |
|
Ik hou van donker krullend haar, en kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een vriendje gehad heb die aan dat ideaal beeld voldeed. De meeste jongens met wie ik gedate heb hadden of blond of midden-bruin haar en meestal niet/nauwelijks krullend. M'n ex had een prachtige bos krullen maar het toen van de een op de andere dag allemaal afgeknipt.
Oftewel; zo belangrijk is het allemaal eigenlijk niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mooie jongens met mooi lang haar vind ik wel leuk, maar meestal is het haar veel te pluizig of vettig en daardoor niet mooi (of de jongen is zelf gewoon raar
![]() Zolang er niet te veel gel in zit (het moet niet glimmen van de gel en ook niet keihard zijn ofzo) en het netjes geknipt is, geen rare fratsen zoals tekens in de nek geschoren, vind ik het eigenlijk wel goed. Het moet bij de persoon passen en het moet verzorgd zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kaal vind ik stiekem maar niks (en laat mijn vriendje nu kaal zijn
![]() Lang haar kan erg mooi zijn, mits het goed verzorgd is. En dan wel flink dik, het liefst met een beetje slag. Eigenlijk heb ik pas twee jongens gezien waarbij lang haar echt mooi is. Een neef heeft een tijd lang zijn haar lang gehad, tot halverwege zijn rug. Dat was vet mooi, want zwart, slag, én supergoed verzorgd! En een tijd terug, op het station. Flink dik, mooi met een beetje slag erin. En rood! Normaal hou ik niet van jongens met rood haar, maar dat was zo mooi! Verder donkerharig, het liefst met een hele kop vol krullen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind bij veel mannen iets-over-de-schouder haar het mooist, op voorwaarde dat je normaal tot dik haar in een mooie kleur hebt (mooie kleur kan rood of blond of bruin of zwart zijn, als het maar de goede tint rood of blond of bruin of zwart is), en dat je het regelmatig wast en borstelt, en dat er een beetje een kapsel in zit.
(edit: Bijvoorbeeld zoiets: ![]() ![]() Een middenscheiding mag ook hoor, dan kun je tenminste allebei je ogen gebruiken, maar daar vind ik alleen lelijke plaatjes van.) Maar dat past niet bij het gezicht van iedereen. Als je een erg rond gezicht hebt vind ik zoiets mooi: ![]() ![]() ![]() En als je dun of fijn haar, of als je haar geen mooie kleur heeft, is zoiets beter: ![]() ![]() ![]() Als je kaal begint te worden kun je het het beste heel kort houden, gemillimeterd. Als je krullen hebt, vind ik halflang en warrig mooi. Zoiets: ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-10-2009 om 19:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-10-2009 om 19:32. |
![]() |
|
@Rob: hihi, dat doe ik ook altijd en dan heeft mijn vriendje niet eens lang haar (hij is er dan overigens niet echt blij mee, maar dat maakt het alleen maar leuker
![]() Ontopic: lang haar vind ik meestal iet zo mooi, het mag lekker kort zijn. Maar het hangt natuurlijk ook af van je gezicht, bij vriendje bijv. vind ik heel kort minder mooi staan. Dreads zijn btw ook echt sexy ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan hoor je opeens 2 meisjes achter je giechelen en dan voor je het weet heb je een staartje midden op je hoofd staan |
![]() |
||
Citaat:
Je kan beter iets doen wat de kapper je aanraadt, dat staat je dan goed en dat straal je uit. dan kan alles goed zijn, en als een meisje je niet leuk vind om je haar dan vind ze je niet echt leuk! Al vind ik van dat half lange hele krullige haar niet zo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ JbG: Boeiend wat voor kapsel je hebt, uiteindelijk vallen vrouwen vooral op mannen die wél weten wat ze willen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
mooi/gezond/vol haar, en of het dan kort, lang, donker, licht, krullig of steil is vind ik minder belangrijk. Zolang het maar niet vol gesmeerd is met van die vieze kleverige gels
![]()
|
Heb het kortgeknipt woensdag maar m'n vriendin vind het toch leuker als ik mn haar laat groeien en alleen mn pony een beetje bijknip want hoe langer het wordt hoe meer krullen ik krijg... (volgens haar lijk ik nu op een duitser en in mn lange zwarte jas op een rus wat dat ook mag betekenen...)
Ik vind van dat losse strandhaar (dat he allemaal zo door de war maar wel georganiseerd door de war zit) bij vrouwen altijd wel gezellig staan ^^ EN OMG HIGHWAYMAN WAT EEN LEUK LIED IS DAT (sorry off-topic maar dat moest even..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar deze kapsels worden er inderdaad beter op als je niet zo elk puntje op z'n plaats legt zoals bij die modellen is gedaan. Het is alleen nogal lastig om kapselfoto's te vinden waarbij dat niet het geval is. Laatst gewijzigd op 01-11-2009 om 14:39. Reden: typfout |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood flyaway | 0 | 01-12-2011 21:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |