Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2009, 17:43
JbG
JbG is offline
Op wat voor haar val je als meisje of welk haar vind je mooi.
Ik heb nu wat langer haar maar ik weet niet wat ik zelf precies wil

Edit:Wat voor soort model

Laatst gewijzigd op 05-10-2009 om 18:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2009, 17:54
igfy
igfy is offline
Ik vind mannen met lang stijl haar stiekem best sexy, mits het goed onderhouden en nite vet is enzo..
Oud 05-10-2009, 17:55
Verwijderd
donker haar al dan niet met krullen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 18:03
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Bij mij is krullend haar meer dan welkom, ook als het wat halflang is Stijl is ook geen punt, maar heel kort of gemillimeterd vind ik niks.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 18:08
Verwijderd
zoalng het maar met zelfvertrouwen wordt gedragen!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 18:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als de man onder het haar maar leuk is
Oud 05-10-2009, 18:43
JbG
JbG is offline
Citaat:
Ik vind mannen met lang stijl haar stiekem best sexy, mits het goed onderhouden en nite vet is enzo..
Lang haar?
Is dat op schouderlengte?
Over de oren?
En over het hele hoofd verdeeld zeg maar of naar achteren
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 21:15
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
donker haar al dan niet met krullen
En of stijl haar maar niet lang krullend ook maar niet als het maar donker is hoen donkerder hoe beter. Dus zwart vindt ik dan ook het mooist. En als uitzondering roodachtig maar dat hangt van de persoon af.
Oud 05-10-2009, 21:59
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
hangt ook van het type af, maar over het algemeen jongens met krullen, golvend haar, halflang haar tot maximaal schouders. Ligt ook aan het type, als ie maar knap/leuk is.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 22:00
Verwijderd
ik val op wet-look, zoals jeroen nieuwenhuizen dat ook altijd had:

Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 22:44
Verwijderd
Krullen, kort of lang maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 23:17
Verwijderd
Citaat:
ik val op wet-look, zoals jeroen nieuwenhuizen dat ook altijd had:

[afbeelding]

Hiii getver

Ik hou niet zo van lang haar bij jongens, maar dat is voornamelijk omdat ik zelden jongens ontmoet die het vervolgens goed verzorgen. Lang vet piekhaar vind ik niet smakelijk, en ik hou ook niet van ongeborstelde lange lokken. Eigenlijk vind ik het altijd maar verlopen en alto staan

Maarrrr 't huidige vriendje heeft heel veel krullen en dan vind ik het wel leuk als het halflang is, dan zie je ze tenminste een beetje! En nu blijkt dat zijn broer ook krullen heeft, maar echt haar tot halverwege zijn rug, en bij hem vind ik het wél mooi, denk omdat zijn haar dus niet piekig en dun is als het lang is.

Ofzo. Behalve als je echt heel goed haar hebt, kun je het beter kort houden
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 23:28
Breg
Breg is offline
Ik hou van donker krullend haar, en kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een vriendje gehad heb die aan dat ideaal beeld voldeed. De meeste jongens met wie ik gedate heb hadden of blond of midden-bruin haar en meestal niet/nauwelijks krullend. M'n ex had een prachtige bos krullen maar het toen van de een op de andere dag allemaal afgeknipt.

Oftewel; zo belangrijk is het allemaal eigenlijk niet.
Oud 06-10-2009, 00:06
Verwijderd
Gemillimeterd tot kort

http://cfs13.tistory.com/image/26/ti.../496cb469bd4f6
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 07:38
Verwijderd
Citaat:
En of stijl haar maar niet lang krullend ook maar niet als het maar donker is hoen donkerder hoe beter. Dus zwart vindt ik dan ook het mooist. En als uitzondering roodachtig maar dat hangt van de persoon af.
mijn huidige vriend heeft alleen korte roodblonde stekels. Vind het zelf ook nog een beetje vreemd
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 08:10
Iduna
Iduna is offline
Het boeit me vrij weinig, als het kapsel maar bij die persoon staat en het er verzorgd uitziet. Plus dat 'ie niet teveel gel of andere haarproducten moet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 10:04
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het boeit me vrij weinig, als het kapsel maar bij die persoon staat en het er verzorgd uitziet. Plus dat 'ie niet teveel gel of andere haarproducten moet gebruiken.
Dit inderdaad. Ik vind een jongen met een vlot kapsel prima. Zijn haar moet iig niet langer zijn dan dat van mij (ik heb nieth eel lang haar).
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 10:05
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik hou niet zo van lang haar bij jongens, maar dat is voornamelijk omdat ik zelden jongens ontmoet die het vervolgens goed verzorgen. Lang vet piekhaar vind ik niet smakelijk, en ik hou ook niet van ongeborstelde lange lokken. Eigenlijk vind ik het altijd maar verlopen en alto staan
Dus het wordt nooit wat tussen ons? *snif*
Oud 06-10-2009, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Dus het wordt nooit wat tussen ons? *snif*
Jouw haar is wel heel erg zacht
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 14:34
Verwijderd
Mooie jongens met mooi lang haar vind ik wel leuk, maar meestal is het haar veel te pluizig of vettig en daardoor niet mooi (of de jongen is zelf gewoon raar zag laatst in de trein echt een enorm mooie jongen met langig haar, maar vervolgens ging hij praten en kwam er het ene rare verhaal na het andere uit, afknapper!).
Zolang er niet te veel gel in zit (het moet niet glimmen van de gel en ook niet keihard zijn ofzo) en het netjes geknipt is, geen rare fratsen zoals tekens in de nek geschoren, vind ik het eigenlijk wel goed. Het moet bij de persoon passen en het moet verzorgd zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 16:46
Verwijderd
Kaal vind ik stiekem maar niks (en laat mijn vriendje nu kaal zijn )
Lang haar kan erg mooi zijn, mits het goed verzorgd is. En dan wel flink dik, het liefst met een beetje slag. Eigenlijk heb ik pas twee jongens gezien waarbij lang haar echt mooi is. Een neef heeft een tijd lang zijn haar lang gehad, tot halverwege zijn rug. Dat was vet mooi, want zwart, slag, én supergoed verzorgd! En een tijd terug, op het station. Flink dik, mooi met een beetje slag erin. En rood! Normaal hou ik niet van jongens met rood haar, maar dat was zo mooi!
Verder donkerharig, het liefst met een hele kop vol krullen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
En ik maar een hekel hebben aan mijn donkere krullen toen ik jong was. Is het toch nog goed gekomen
Oud 06-10-2009, 18:59
Verwijderd
Ik vind bij veel mannen iets-over-de-schouder haar het mooist, op voorwaarde dat je normaal tot dik haar in een mooie kleur hebt (mooie kleur kan rood of blond of bruin of zwart zijn, als het maar de goede tint rood of blond of bruin of zwart is), en dat je het regelmatig wast en borstelt, en dat er een beetje een kapsel in zit.
(edit: Bijvoorbeeld zoiets:
of
Een middenscheiding mag ook hoor, dan kun je tenminste allebei je ogen gebruiken, maar daar vind ik alleen lelijke plaatjes van.)
Maar dat past niet bij het gezicht van iedereen. Als je een erg rond gezicht hebt vind ik zoiets mooi:
of of
En als je dun of fijn haar, of als je haar geen mooie kleur heeft, is zoiets beter:
of of
Als je kaal begint te worden kun je het het beste heel kort houden, gemillimeterd.
Als je krullen hebt, vind ik halflang en warrig mooi.
Zoiets: of zoiets:

Laatst gewijzigd op 06-10-2009 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 19:10
JbG
JbG is offline
Citaat:
Ik vind bij veel mannen iets-over-de-schouder haar het mooist, op voorwaarde dat je normaal tot dik haar in een mooie kleur hebt, en dat je het regelmatig wast en borstelt, en dat er een beetje een kapsel in zit.
Maar dat past niet bij het gezicht van iedereen. Als je een erg rond gezicht hebt vind ik zoiets mooi:
[afbeelding]
of [afbeelding]
of [afbeelding]

En als je dun of fijn haar, of als je haar geen mooie kleur heeft, is zoiets beter:
[afbeelding]
of [afbeelding]
of [afbeelding]

Als je kaal begint te worden kun je het het beste heel kort houden, gemillimeterd.
Zoiets: [afbeelding]
of zoiets: [afbeelding]
Ik denk dat ik een model neem dat lijkt op de 2de rij rechterste

Laatst gewijzigd op 07-10-2009 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:03
Captured2
Captured2 is offline
Ik vind halflang wel mooi met een schuine pony en dan wel steil haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2009, 09:14
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jouw haar is wel heel erg zacht
Da's dan wel een pluspunt.

@JbG: Pas op dat je niet het slachtoffer gaat worden van meisjes die het maar al te graag vlechten.
Oud 07-10-2009, 13:38
metallica
metallica is offline
@Rob: hihi, dat doe ik ook altijd en dan heeft mijn vriendje niet eens lang haar (hij is er dan overigens niet echt blij mee, maar dat maakt het alleen maar leuker )

Ontopic: lang haar vind ik meestal iet zo mooi, het mag lekker kort zijn. Maar het hangt natuurlijk ook af van je gezicht, bij vriendje bijv. vind ik heel kort minder mooi staan. Dreads zijn btw ook echt sexy
Oud 07-10-2009, 17:20
Rivka
Rivka is offline
Een lok vind ik bij jongens wel ongelooflijk sexy
En een klein beetje lang en verzorgd is ook absoluut prima!
Oud 07-10-2009, 19:40
JbG
JbG is offline
Citaat:
@JbG: Pas op dat je niet het slachtoffer gaat worden van meisjes die het maar al te graag vlechten.
Daar heb ik al ervaring mee(dan met staartjes, vlechtje zal ze niet lukken)
Dan hoor je opeens 2 meisjes achter je giechelen en dan voor je het weet heb je een staartje midden op je hoofd staan
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 19:08
JJoosje
JJoosje is offline
Zwart/donkerbruin met krullen/krulletjes! <3
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 20:35
cenerentola
cenerentola is offline
kaal of gemillimeterd
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 18:21
MissKim
MissKim is offline
Citaat:
Op wat voor haar val je als meisje of welk haar vind je mooi.
Ik heb nu wat langer haar maar ik weet niet wat ik zelf precies wil
Ga je nou hier vragen wat voor kapsel jij moet nemen?
Je kan beter iets doen wat de kapper je aanraadt, dat staat je dan goed en dat straal je uit. dan kan alles goed zijn, en als een meisje je niet leuk vind om je haar dan vind ze je niet echt leuk!

Al vind ik van dat half lange hele krullige haar niet zo...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind bij veel mannen iets-over-de-schouder haar het mooist, op voorwaarde dat je normaal tot dik haar in een mooie kleur hebt (mooie kleur kan rood of blond of bruin of zwart zijn, als het maar de goede tint rood of blond of bruin of zwart is), en dat je het regelmatig wast en borstelt, en dat er een beetje een kapsel in zit.
(edit: Bijvoorbeeld zoiets:
[afbeelding]
of [afbeelding]

Een middenscheiding mag ook hoor, dan kun je tenminste allebei je ogen gebruiken, maar daar vind ik alleen lelijke plaatjes van.)
[afbeelding]
of [afbeelding]
of [afbeelding]

[afbeelding]
of [afbeelding]
of [afbeelding]

Zoiets: [afbeelding]
of zoiets: [afbeelding]
Bij sommige van die foto's proestte ik mijn tomatensoep uit. Wat een vieze, nichterige gladjakkerhoofden Vooral kapsel9.jpg.

@ JbG: Boeiend wat voor kapsel je hebt, uiteindelijk vallen vrouwen vooral op mannen die wél weten wat ze willen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 08:08
Verwijderd
ja het gaat om de kapsels, niet om de hoofden
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:13
Verwijderd
"80% van de vrouwen valt op precies gestyled haar"

Wat n kutreclame .

En ben het met MissKim eens.. waarom hier vragen wat meisjes willen om dat kapsel te laten knippen?
Be yourself of ga naar de kapper wat goed bij je staat.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 18:57
LoorAn
LoorAn is offline
Zwart of heel donker halflang haar!!
Please!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 19:50
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
ja het gaat om de kapsels, niet om de hoofden
Sorry hoor, maar die afbeeldingen van jou zijn posters van kapsels die in een kapsalon hangen. Ik zou echt geen vriendje willen hebben met overdreven gestyled haar en die zich continue zorgen maakt of zijn haar nog wel goed zit.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 22:20
MisSunshine
MisSunshine is offline
Tot nu toe waren het vaak de jongens met donker haar die ik leuk vind..
Maar ook blond vind ik mooi! Tis ook maar net wat er onder dat haar zit! De vorm, ogen, neus, mond.. alles.
Als het plaatje maar klopt
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 22:47
Qimm
Qimm is offline
mooi/gezond/vol haar, en of het dan kort, lang, donker, licht, krullig of steil is vind ik minder belangrijk. Zolang het maar niet vol gesmeerd is met van die vieze kleverige gels
Oud 31-10-2009, 22:52
DmCraanen
DmCraanen is offline
Heb het kortgeknipt woensdag maar m'n vriendin vind het toch leuker als ik mn haar laat groeien en alleen mn pony een beetje bijknip want hoe langer het wordt hoe meer krullen ik krijg... (volgens haar lijk ik nu op een duitser en in mn lange zwarte jas op een rus wat dat ook mag betekenen...)

Ik vind van dat losse strandhaar (dat he allemaal zo door de war maar wel georganiseerd door de war zit) bij vrouwen altijd wel gezellig staan ^^

EN OMG HIGHWAYMAN WAT EEN LEUK LIED IS DAT (sorry off-topic maar dat moest even..)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 23:29
Sweet'
Sweet' is offline
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Als het gewoon goed zit.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor, maar die afbeeldingen van jou zijn posters van kapsels die in een kapsalon hangen. Ik zou echt geen vriendje willen hebben met overdreven gestyled haar en die zich continue zorgen maakt of zijn haar nog wel goed zit.
Ik weet niet waar je excuses voor aanbiedt
Maar deze kapsels worden er inderdaad beter op als je niet zo elk puntje op z'n plaats legt zoals bij die modellen is gedaan. Het is alleen nogal lastig om kapselfoto's te vinden waarbij dat niet het geval is.

Laatst gewijzigd op 01-11-2009 om 14:39. Reden: typfout
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 10:21
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik weet niet waat je excuses voor aanbiedt

ik vermoed voor het onzinnige stukje tekst wat erna komt
Oud 02-11-2009, 17:38
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Ik hou van kort haar, het liefst gemillimeterd en anders zo'n soort korte hanenkam.
In combinatie met blauwe ogen als het kan
Oud 02-11-2009, 18:50
Charissa1996
Charissa1996 is offline
just like zac efron or dylan sprouse!! haha dat zijn leuke kapsels
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten