Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is een combinatie van factoren en alles helpt je op weg. geld kan dus zeeer gelukkig maken. ik ben totaal geen geldlustige wolf trouwens ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
In de goot leven gaat meestal gepaard met slechte gezondheid. Arme mensen kunnen (bijna) niet voor gezondheiszorg betalen, meestal leven ze ook in een ongezonde of onhygiënische omgeving waardoor hun gezondheid verzwakt. Op dat punt kan geld wel helpen ja. Maar los van dat. Zonder gezondheid kun je niet werken en niet werken betekent ook geen geld verdienen. Ik zou persoonlijk toch kiezen voor een goede gezondheid ipv veel geld. Dat zeg ik ook niet ![]() en nu weer ontopic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geld maakt dus niet alléén gelukkig en geen geld hebben kan maken dat je je ongelukkig voelt. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn kijk op de zaak is gewoon veranderd tegenover vroeger. En geldzorgen kunnen idd veel druk in relaties brengen, zorgt voor stress enz. Maar dan heb je het over geldproblemen. Ik denk dat als iemand grip heeft op zn geldsituatie, hoe weinig hij ook verdient, hij alsnog gelukkig kan zijn. Geld geeft dus een financiele zekerheid, maar verder koop je er geen liefde mee. Gelukkig zijn dankzij materiële rjikdom is voor mij maar een opervlakkig en vergankelijk gevoel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Mijn einde of het hoera van de venter flurry | 3 | 02-04-2002 22:28 |